
- APK historie
- eigenarenhistorie
- WOK: huidige status
- maandelijkse kosten indicatie
- waardeindicatie Indicata
- uitgebreide specificaties
- autotests (mits beschikbaar)
- tellerstand controle
Met een account kun je:
Om te kunnen inloggen op Mijn AutoWeek moet u akkoord gaan met onze privacy voorwaarden.
Deze TOYOTA C-HR is voor het eerst in gebruik genomen in het jaar 2020 en is nu 5 jaar oud. De catalogusprijs inclusief fabrieksopties bedraagt € 35.940 inclusief BTW en BPM. De wielen worden aangedreven door een benzine-hybride motor. Het schakelen gaat automatisch. De TOYOTA heeft een topsnelheid van 180 km/h en volgens fabrieksopgave een gemiddeld verbruik van 3,9 l/100 km. De C-HR is 58 dagen in bezit van de huidige eigenaar. Het duurt nog 354 dagen voordat de auto APK-gekeurd moet worden. De auto staat momenteel te koop in Nijkerk met een kilometerstand van 47.503 km.
| Status | ok |
| Classificatie | Personenauto |
| Merk | TOYOTA |
| Model | C-HR |
| Kleur | grijs |
| Brandstof | elektrisch / benzine |
| Carrosserie | Hatchback |
| Aantal deuren | 4 |
| Aantal zitplaatsen | 5 |
| Aantal wielen | 4 |
| Schakeling | automatisch |
| BPM | € 2.310 |
| Nieuwprijs | € 35.940 |
| Waardetaxatie Indicata | € 7,95 |
| Datum eerste toelating | 10 oktober 2020 |
| Datum eerste registratie Nederland | 10 oktober 2020 |
| Datum laatste tenaamstelling | 27 augustus 2025 |
| APK melddatum | 14 oktober 2024 |
| APK vervaldatum | 14 oktober 2026 |
| WAM verzekerd | ja wat kost de verzekering? |
| Aantal eigenaren | 1 |
| APK & Eigenarenhistorie | € 7,95 |
| Motorcode | M20A |
| Aantal cilinders | 4 |
| Cilinderinhoud | 1987 cc |
| Max. vermogen | 112 kW / 152 pk |
| Continue vermogen | 48 kW |
| Netto max. vermogen (elektrisch) | 80 kW |
| Geluidsniveau stationair | 67 dB |
| Geluidsniveau rijdend | 65 dB |
| Hybride klasse | NOVC-HEV |
| Brandstofverbruik gecombineerd (WLTP) | 5.3 l/100km |
| CO2-uitstoot (NEDC) | niet geregistreerd |
| CO2-uitstoot (WLTP) | 119 g/km |
| Uitstoot deeltjes (licht) | 0,16 mg/km |
| Emissiecode | Euro Z |
| Tellerstand controle | € 7,95 |
| Massa leeg | 1.460 kg |
| Maximum toelaatbare massa | 1.930 kg |
| Voorasdruk | 1.050 kg |
| Achterasdruk | 1.080 kg |
| Aanhangermassa geremd | 725 kg |
| Aanhangermassa ongeremd | 725 kg |
| Lengte | 4.395 mm |
| Breedte | 1.795 mm |
| Hoogte | 1.555 mm |
| Wielbasis | 2.640 mm |
| Bandenmaat (origineel) | 225/50R18 Prijzen |
| Topsnelheid | 180 km/h |
| Acceleratie 0-100 km/h | 8,2 s |
| Maximum vermogen | 135 kW / 184 pk |
| Maximum koppel | 286 Nm |
| Draaicirkel | 10,4 m |
| Kogeldruk | 75 kg |
| Dakbelasting | 75 kg |
| Inhoud bagageruimte | 358 l |
| Inhoud brandstoftank | 43 l |
Toen de eerste Toyota C-HR in 2016 op de markt kwam, werd zijn design als zeer gewaagd beschouwd. Zijn onderscheidende lijnenspel sloeg in ieder geval aan, want de compacte cross-over werd in Nederland goed verkocht. Je ziet dan ook veel C-HR’s op de weg en als occasion zijn er genoeg exemplaren te vinden.
Lees het volledige Autoweek koopadvies
Loading...
Er is aanvullend een mail gestuurd naar je adres <> met het kentekenrapport als bijlage.
Mocht je geen mail ontvangen hebben, controleer dan de spambox van je
mailaccount.

