
- APK historie
- eigenarenhistorie
- WOK: huidige status
- maandelijkse kosten indicatie
- waardeindicatie Indicata
- uitgebreide specificaties
- autotests (mits beschikbaar)
- land van herkomst (import)
Met een account kun je:
Om te kunnen inloggen op Mijn AutoWeek moet u akkoord gaan met onze privacy voorwaarden.
Deze PEUGEOT 208 is voor het eerst in gebruik genomen in het jaar 2017 en is nu 7 jaar en 10 maanden oud. In november 2020 werd deze auto in Nederland ingevoerd en op Nederlands kenteken gezet. De catalogusprijs inclusief fabrieksopties bedraagt € 19.428 inclusief BTW en BPM. De wielen worden aangedreven door een 83 pk benzinemotor. Het schakelen gaat handmatig. De PEUGEOT heeft een topsnelheid van 178 km/h en volgens fabrieksopgave een gemiddeld verbruik van 4,8 l/100 km. De 208 is 8 dagen in bezit van de huidige eigenaar. Het duurt nog 58 dagen voordat de auto APK-gekeurd moet worden. De auto staat momenteel te koop in Surhuisterveen met een kilometerstand van 52.878 km.
| Status | ok |
| Classificatie | Personenauto |
| Merk | PEUGEOT |
| Model | 208 |
| Kleur | oranje |
| Brandstof | benzine |
| Carrosserie | Hatchback |
| Aantal deuren | 4 |
| Aantal zitplaatsen | 5 |
| Aantal wielen | 4 |
| Schakeling | handmatig |
| BPM | € 131 |
| Nieuwprijs | € 19.428 |
| Waardetaxatie Indicata | € 7,95 |
| Datum eerste toelating | 22 december 2017 |
| Datum eerste registratie Nederland | 11 november 2020 |
| Datum laatste tenaamstelling | 16 oktober 2025 |
| APK melddatum | 20 december 2023 |
| APK vervaldatum | 22 december 2025 |
| Parallel import | ja |
| WAM verzekerd | ja wat kost de verzekering? |
| Plaats chassisnummer | r. schutbord |
| Aantal eigenaren | 1 |
| APK & Eigenarenhistorie | € 7,95 |
| Motorcode | HM05 |
| Aantal cilinders | 3 |
| Cilinderinhoud | 1199 cc |
| Max. vermogen | 61 kW / 83 pk |
| Geluidsniveau stationair | 75 dB |
| Geluidsniveau rijdend | 69 dB |
| Brandstofverbruik gecombineerd (NEDC) | 4,8 l/100km |
| Brandstofverbruik gecombineerd (WLTP) | 5.8 l/100km |
| CO2-uitstoot (NEDC) | 109 g/km |
| CO2-uitstoot (WLTP) | 131 g/km |
| Emissiecode | Euro 6 |
| Tellerstand controle | € 7,95 |
| Massa leeg | 950 kg |
| Maximum toelaatbare massa | 1.550 kg |
| Voorasdruk | 900 kg |
| Achterasdruk | 860 kg |
| Aanhangermassa geremd | 1.150 kg |
| Aanhangermassa ongeremd | 520 kg |
| Lengte | 3.973 mm |
| Breedte | 1.739 mm |
| Hoogte | 1.471 mm |
| Wielbasis | 2.540 mm |
| Bandenmaat (origineel) | 185/65R15 Prijzen |
| Topsnelheid | 178 km/h |
| Acceleratie 0-100 km/h | 12,2 s |
| Maximum vermogen | 60 kW / 82 pk |
| Maximum koppel | 118 Nm |
| Draaicirkel | 10,4 m |
| Kogeldruk | 46 kg |
| Dakbelasting | 65 kg |
| Inhoud bagageruimte | 285 - 1076 l |
| Inhoud brandstoftank | 50 l |
| Segment | B |
In 2012 maakt de eerste 208 zijn intrede. De nieuwe compacte B-segmenter van Peugeot lost daarmee de 207 af. In tegenstelling tot zijn voorganger is de 208 er niet meer als cabriolet en stationwagon: je kunt alleen kiezen tussen de drie- en vijfdeurs hatchback.
Lees het volledige Autoweek koopadvies
Loading...
Er is aanvullend een mail gestuurd naar je adres <> met het kentekenrapport als bijlage.
Mocht je geen mail ontvangen hebben, controleer dan de spambox van je
mailaccount.



