- eigenarenhistorie
- WOK: huidige status
- maandelijkse kosten indicatie
- uitgebreide specificaties
- autotests (mits beschikbaar)
- land van herkomst (import)
Kenteken Check HZH-03-H
FORD FOCUS | 2025
Deze FORD FOCUS uit 2025 wacht nog op een eerste eigenaar. De catalogusprijs inclusief fabrieksopties bedraagt € 36.294 inclusief BTW en BPM. De wielen worden aangedreven door een 124 pk benzine-hybride motor. De FORD heeft een topsnelheid van 198 km/h De FOCUS staat nu 48 dagen in het aanbod van een autobedrijf. Het duurt nog 1.221 dagen voordat de auto APK-gekeurd moet worden. De auto staat momenteel te koop in Schijndel met een kilometerstand van 9.854 km.
Kentekenrapport
BASISKENMERKEN
Status | ok |
Classificatie | Personenauto |
Merk | FORD |
Model | FOCUS |
Kleur | rood |
Brandstof | elektrisch / benzine |
Carrosserie | Hatchback |
Aantal deuren | 4 |
Aantal zitplaatsen | 5 |
Aantal wielen | 4 |
BPM | € 2.723 |
Nieuwprijs | € 36.294 |
Ontdek deze occasions: had je ze al gezien?

Ford Focus Wagon 1.0 Eco 155pk AUT Hybrid Active X Leder, B&O, Adop cruise, Navi groot, BLIS etc. etc.
- 2024
- 26.496 km

Ford Focus Wagon 1.0 Eco 155pk AUT. Hybrid ST Line X BLIS, Adop cruise, Navi, Winter pack, Keyless etc. etc.
- 2025
- 7.861 km

Ford Focus Wagon ECOBOOST CONNECTED NIEUW MODEL NAV AIRCO PDC XENON RIJKLAARPRIJS
- 2022
- 42.230 km
REGISTRATIE
Datum eerste toelating | 15 januari 2025 |
Datum eerste registratie Nederland | nog niet geregistreerd |
Datum laatste tenaamstelling | 25 juli 2025 |
APK melddatum | nog niet gekeurd |
APK vervaldatum | 15 januari 2029 |
Parallel import | ja |
WAM verzekerd | ja wat kost de verzekering? |
APK & Eigenarenhistorie | € 7,95 |
MOTOR
Motorcode | R0DB |
Aantal cilinders | 3 |
Cilinderinhoud | 999 cc |
Max. vermogen | 91 kW / 124 pk |
Continue vermogen | 7 kW |
Netto max. vermogen (elektrisch) | 8 kW |
Hybride klasse | NOVC-HEV |
MILIEU
CO2-uitstoot (NEDC) | niet geregistreerd |
CO2-uitstoot (WLTP) | 120 g/km |
Emissiecode | Euro 6 |
Tellerstand controle | € 7,95 |
MATEN & GEWICHTEN
Massa leeg | 1.306 kg |
Maximum toelaatbare massa | 1.895 kg |
Voorasdruk | 975 kg |
Achterasdruk | 955 kg |
Aanhangermassa geremd | 1.100 kg |
Aanhangermassa ongeremd | 670 kg |
Wielbasis | 2.700 mm |
Bandenmaat (origineel) | 205/60R16 Prijzen |
Wat kost de autoverzekering?
CARBASE GEGEVENS
Topsnelheid | 198 km/h |
Acceleratie 0-100 km/h | 10,4 s |
Maximum vermogen | 92 kW / 125 pk |
Maximum koppel | 170 Nm |
Draaicirkel | 11,0 m |
Kogeldruk | 90 kg |
Dakbelasting | 75 kg |
Inhoud bagageruimte | 635 - 1653 l |
Inhoud brandstoftank | 52 l |
Segment | C |
- UitvoeringJarenTankTransmissieDeurenCarrosserie
- Focus Wagon 1.0 EcoBoost 125pk Hybrid Titanium22 - …BH5STA
- Focus Wagon 1.0 EcoBoost 125pk Hybrid Titanium X22 - …BH5STA
- Focus Wagon 1.0 EcoBoost 125pk Hybrid ST Line22 - …BH5STA
- Focus Wagon 1.0 EcoBoost 125pk Hybrid ST Line X22 - …BH5STA
Koopadvies
- +Dynamisch rijgedrag
- +Veel opties
- +Ruimte
- -Brandstofverbruik
- -Brommende automaat
- -Materialen interieur
Met zijn dynamische gedrag rijdt de vierde generatie Ford Focus zoals we van dit model verwachten. Hij is sinds 2018 op de markt en valt weer bij veel bestuurders in de smaak. Niet alleen de rij-eigenschappen maken de Focus geliefd: de stationwagon is bovendien erg praktisch. Dit maakt hem ook als gezinsauto een prima keuze.
Lees het volledige Autoweek koopadviesCOMPLEET RAPPORT VAN DEZE FORD

HZH-03-H
Ford Focus
Bedankt voor je bestelling.Klik hieronder op de knop om de PDF te downloaden.
Er is aanvullend een mail gestuurd naar je adres <> met het kentekenrapport als bijlage.
Mocht je geen mail ontvangen hebben, controleer dan de spambox van je
mailaccount.