- eigenarenhistorie
- WOK: huidige status
- maandelijkse kosten indicatie
- waardeindicatie Indicata
- uitgebreide specificaties
- autotests (mits beschikbaar)
- land van herkomst (import)
Kenteken Check HXR-34-L
FORD FOCUS | 2015
Deze FORD FOCUS uit 2015 wacht nog op een eerste eigenaar. De catalogusprijs inclusief fabrieksopties bedraagt € 27.957 inclusief BTW en BPM. De wielen worden aangedreven door een 150 pk benzinemotor. De FORD heeft een topsnelheid van 212 km/h en volgens fabrieksopgave een gemiddeld verbruik van 5,5 l/100 km. De FOCUS staat nu 5 dagen in het aanbod van een autobedrijf. Deze auto heeft momenteel geen geldige APK, een nieuwe keuring is vereist. De auto staat momenteel te koop in Wehl met een kilometerstand van 134.292 km.
Kentekenrapport
BASISKENMERKEN
Status | ok |
Classificatie | Personenauto |
Merk | FORD |
Model | FOCUS |
Kleur | rood |
Brandstof | benzine |
Carrosserie | Hatchback |
Aantal deuren | 4 |
Aantal zitplaatsen | 5 |
Aantal wielen | 4 |
BPM | € 419 |
Nieuwprijs | € 27.957 |
Waardetaxatie Indicata | € 7,95 |
Had je deze auto's al gezien?
REGISTRATIE
Datum eerste toelating | 24 november 2015 |
Datum eerste registratie Nederland | nog niet geregistreerd |
Datum laatste tenaamstelling | 17 juli 2025 |
APK melddatum | nog niet gekeurd |
Parallel import | ja |
WAM verzekerd | ja wat kost de verzekering? |
APK & Eigenarenhistorie | € 7,95 |
MOTOR
Motorcode | M8DB |
Aantal cilinders | 4 |
Cilinderinhoud | 1498 cc |
Max. vermogen | 110 kW / 150 pk |
MILIEU
CO2-uitstoot (NEDC) | 127 g/km |
CO2-uitstoot (WLTP) | niet geregistreerd |
Emissiecode | Euro 6 |
Tellerstand controle | € 7,95 |
MATEN & GEWICHTEN
Massa leeg | 1.225 kg |
Maximum toelaatbare massa | 1.900 kg |
Voorasdruk | 975 kg |
Achterasdruk | 980 kg |
Aanhangermassa geremd | 1.500 kg |
Aanhangermassa ongeremd | 660 kg |
Wielbasis | 2.650 mm |
Bandenmaat (origineel) | 215/50R17 Prijzen |
Wat kost de autoverzekering?
CARBASE GEGEVENS
Topsnelheid | 212 km/h |
Acceleratie 0-100 km/h | 8,9 s |
Maximum vermogen | 110 kW / 150 pk |
Maximum koppel | 240 Nm |
Draaicirkel | 11,0 m |
Kogeldruk | 75 kg |
Dakbelasting | 75 kg |
Inhoud bagageruimte | 363 - 1148 l |
Inhoud brandstoftank | 55 l |
Segment | C |
- UitvoeringJarenTankTransmissieDeurenCarrosserie
- Focus 1.5 EcoBoost 150pk Titanium14 - 18BH5HAT
- Focus 1.5 EcoBoost 150pk Titanium Edition14 - 16BH4SED
- Focus Wagon 1.5 EcoBoost 150pk Titanium14 - 18BH5STA
- Focus 1.5 EcoBoost 150pk Red & Black Edition15 - 17BH5HAT
- Focus Wagon 1.5 EcoBoost 150pk Red & Black Edition15 - 17BH5STA
Koopadvies
- +Dynamisch rijgedrag
- +Breed motorisch aanbod
- +Luxe uitrusting
- -Motorische problemen
- -Dure opties
- -Te veel knoppen
De Ford Focus die in 2011 op de markt kwam, was enorm veranderd ten opzichte van zijn voorganger. Hij rijdt een stuk comfortabeler dan de eerdere generaties, maar nog minstens net zo dynamisch. Dat maakt de Focus een populaire auto die je regelmatig tegenkomt op de weg en tussen het occasionaanbod.
Lees het volledige Autoweek koopadviesFord Focus RS vs. Honda Civic Type R - Vergelijkende...
- Vergelijkende test
COMPLEET RAPPORT VAN DEZE FORD

HXR-34-L
Ford Focus
Bedankt voor je bestelling.Klik hieronder op de knop om de PDF te downloaden.
Er is aanvullend een mail gestuurd naar je adres <> met het kentekenrapport als bijlage.
Mocht je geen mail ontvangen hebben, controleer dan de spambox van je
mailaccount.