
- eigenarenhistorie
- WOK: huidige status
- maandelijkse kosten indicatie
- waardeindicatie Indicata
- uitgebreide specificaties
- autotests (mits beschikbaar)
- land van herkomst (import)
Met een account kun je:
Om te kunnen inloggen op Mijn AutoWeek moet u akkoord gaan met onze privacy voorwaarden.
Deze PEUGEOT 3008 uit 2022 wacht nog op een eerste eigenaar. De catalogusprijs inclusief fabrieksopties bedraagt € 39.673 inclusief BTW en BPM. De wielen worden aangedreven door een 131 pk benzinemotor. De PEUGEOT heeft een topsnelheid van 188 km/h De 3008 staat nu 115 dagen in het aanbod van een autobedrijf. Het duurt nog 150 dagen voordat de auto APK-gekeurd moet worden. De auto staat momenteel te koop in Zeewolde met een kilometerstand van 43.034 km.
| Status | ok | 
| Classificatie | Personenauto | 
| Merk | PEUGEOT | 
| Model | 3008 | 
| Kleur | rood | 
| Brandstof | benzine | 
| Carrosserie | Mpv | 
| Aantal deuren | 5 | 
| Aantal zitplaatsen | 5 | 
| Aantal wielen | 4 | 
| BPM | € 2.857 | 
| Nieuwprijs | € 39.673 | 
| Waardetaxatie Indicata | € 7,95 | 
| Datum eerste toelating | 31 maart 2022 | 
| Datum eerste registratie Nederland | nog niet geregistreerd | 
| Datum laatste tenaamstelling | 8 juli 2025 | 
| APK melddatum | nog niet gekeurd | 
| APK vervaldatum | 31 maart 2026 | 
| Parallel import | ja | 
| WAM verzekerd | ja wat kost de verzekering? | 
| APK & Eigenarenhistorie | € 7,95 | 
| Motorcode | HN05 | 
| Aantal cilinders | 3 | 
| Cilinderinhoud | 1199 cc | 
| Max. vermogen | 96 kW / 131 pk | 
| CO2-uitstoot (NEDC) | niet geregistreerd | 
| CO2-uitstoot (WLTP) | 145 g/km | 
| Emissiecode | Euro 6 | 
| Tellerstand controle | € 7,95 | 
| Massa leeg | 1.295 kg | 
| Maximum toelaatbare massa | 1.940 kg | 
| Voorasdruk | 1.150 kg | 
| Achterasdruk | 1.050 kg | 
| Aanhangermassa geremd | 1.400 kg | 
| Aanhangermassa ongeremd | 690 kg | 
| Wielbasis | 2.680 mm | 
| Bandenmaat (origineel) | 225/55R18 Prijzen | 
| Topsnelheid | 188 km/h | 
| Acceleratie 0-100 km/h | 9,5 s | 
| Maximum vermogen | 96 kW / 130 pk | 
| Maximum koppel | 230 Nm | 
| Draaicirkel | 10,7 m | 
| Kogeldruk | 70 kg | 
| Dakbelasting | 80 kg | 
| Inhoud bagageruimte | 520 - 1482 l | 
| Inhoud brandstoftank | 53 l | 
| Segment | L | 
Al jaren is de Peugeot 3008 een vaste waarde binnen het SUV-segment. Met de komst van de nieuwste generatie, inclusief de volledig elektrische e-3008, speelt Peugeot in op de groeiende vraag naar moderne, veelzijdige en vooral ook elektrische auto’s. In deze review ontdek je wat deze nieuwe 3008 en e-3008 onderscheidt van de concurrentie en of ze kunnen overtuigen als gezinsauto of dagelijkse metgezel.
Lees het volledige Autoweek koopadvies Loading...
                        Loading...
                    
                                Er is aanvullend een mail gestuurd naar je adres <> met het kentekenrapport als bijlage.
                                Mocht je geen mail ontvangen hebben, controleer dan de spambox van je
                                mailaccount.




