- eigenarenhistorie
- WOK: huidige status
- maandelijkse kosten indicatie
- waardeindicatie Indicata
- uitgebreide specificaties
- autotests (mits beschikbaar)
- land van herkomst (import)
Kenteken Check HVB-04-R
FORD FOCUS | 2022
Deze FORD FOCUS is voor het eerst in gebruik genomen in het jaar 2022 en is nu 3 jaar en 3 maanden oud. In juli 2025 werd deze auto in Nederland ingevoerd en op Nederlands kenteken gezet. De catalogusprijs inclusief fabrieksopties bedraagt € 39.072 inclusief BTW en BPM. De wielen worden aangedreven door een benzine-hybride motor. De FORD heeft een topsnelheid van 193 km/h De FOCUS is 27 dagen in bezit van de huidige eigenaar. Het duurt nog 264 dagen voordat de auto APK-gekeurd moet worden. De auto staat momenteel te koop in Heerlen met een kilometerstand van 68.874 km.
Kentekenrapport
BASISKENMERKEN
Status | ok |
Classificatie | Personenauto |
Merk | FORD |
Model | FOCUS |
Kleur | zwart |
Brandstof | elektrisch / benzine |
Carrosserie | Stationwagen |
Aantal deuren | 4 |
Aantal zitplaatsen | 5 |
Aantal wielen | 4 |
BPM | € 2.227 |
Nieuwprijs | € 39.072 |
Waardetaxatie Indicata | € 7,95 |
Had je deze auto's al gezien?

Ford Focus Wagon 1.0 EcoBoost Connected
- 2022
- 36.140 km

Ford Focus Wagon 1.0 EcoBoost 125 PK Hybrid AUTOMAAT Titanium ADAPTIVE CRUISE | BLIS | CAMERA
- 2023
- 6.665 km

Ford Focus Wagon 1.0 Eco 155pk AUT. Hybrid ST Line X Navi groot, Trekhaak, Keyless, Adop. cruise, W pack etc. etc.
- 2024
- 27.681 km
REGISTRATIE
Datum eerste toelating | 21 april 2022 |
Datum eerste registratie Nederland | 3 juli 2025 |
Datum laatste tenaamstelling | 3 juli 2025 |
APK melddatum | nog niet gekeurd |
APK vervaldatum | 21 april 2026 |
Parallel import | ja |
WAM verzekerd | ja wat kost de verzekering? |
Aantal eigenaren | 1 |
APK & Eigenarenhistorie | € 7,95 |
MOTOR
Motorcode | R0DB |
Aantal cilinders | 3 |
Cilinderinhoud | 999 cc |
Max. vermogen | 91 kW / 124 pk |
Continue vermogen | 7 kW |
Netto max. vermogen (elektrisch) | 9 kW |
Hybride klasse | NOVC-HEV |
MILIEU
Brandstofverbruik gecombineerd (WLTP) | 5.7 l/100km |
CO2-uitstoot (NEDC) | niet geregistreerd |
CO2-uitstoot (WLTP) | 128 g/km |
Uitstoot deeltjes (licht) | 0,74 mg/km |
Emissiecode | Euro Z |
Tellerstand controle | € 7,95 |
MATEN & GEWICHTEN
Massa leeg | 1.351 kg |
Maximum toelaatbare massa | 2.005 kg |
Voorasdruk | 1.020 kg |
Achterasdruk | 1.040 kg |
Aanhangermassa geremd | 1.500 kg |
Aanhangermassa ongeremd | 725 kg |
Wielbasis | 2.700 mm |
Bandenmaat (origineel) | 205/60R16 Prijzen |
Wat kost de autoverzekering?
CARBASE GEGEVENS
Topsnelheid | 193 km/h |
Acceleratie 0-100 km/h | 10,4 s |
Maximum vermogen | 92 kW / 125 pk |
Maximum koppel | 170 Nm |
Draaicirkel | 11,0 m |
Kogeldruk | 90 kg |
Dakbelasting | 75 kg |
Inhoud bagageruimte | 635 - 1653 l |
Inhoud brandstoftank | 52 l |
Segment | C |
Koopadvies
- +Dynamisch rijgedrag
- +Veel opties
- +Ruimte
- -Brandstofverbruik
- -Brommende automaat
- -Materialen interieur
Met zijn dynamische gedrag rijdt de vierde generatie Ford Focus zoals we van dit model verwachten. Hij is sinds 2018 op de markt en valt weer bij veel bestuurders in de smaak. Niet alleen de rij-eigenschappen maken de Focus geliefd: de stationwagon is bovendien erg praktisch. Dit maakt hem ook als gezinsauto een prima keuze.
Lees het volledige Autoweek koopadviesCOMPLEET RAPPORT VAN DEZE FORD

HVB-04-R
Ford Focus
Bedankt voor je bestelling.Klik hieronder op de knop om de PDF te downloaden.
Er is aanvullend een mail gestuurd naar je adres <> met het kentekenrapport als bijlage.
Mocht je geen mail ontvangen hebben, controleer dan de spambox van je
mailaccount.