- eigenarenhistorie
- WOK: huidige status
- maandelijkse kosten indicatie
- waardeindicatie Indicata
- uitgebreide specificaties
- autotests (mits beschikbaar)
- land van herkomst (import)
Kenteken Check HSF-23-X
RENAULT CAPTUR | 2024
Deze RENAULT CAPTUR uit 2024 wacht nog op een eerste eigenaar. De catalogusprijs inclusief fabrieksopties bedraagt € 36.719 inclusief BTW en BPM. De wielen worden aangedreven door een 158 pk benzine-hybride motor. De RENAULT heeft een topsnelheid van 204 km/h De CAPTUR staat nu 11 dagen in het aanbod van een autobedrijf. Het duurt nog 993 dagen voordat de auto APK-gekeurd moet worden. De auto staat momenteel te koop in Oss met een kilometerstand van 32.806 km.
Kentekenrapport
BASISKENMERKEN
Status | ok |
Classificatie | Personenauto |
Merk | RENAULT |
Model | CAPTUR |
Kleur | grijs |
Brandstof | elektrisch / benzine |
Carrosserie | Hatchback |
Aantal deuren | 5 |
Aantal zitplaatsen | 5 |
Aantal wielen | 4 |
BPM | € 1.433 |
Nieuwprijs | € 36.719 |
Waardetaxatie Indicata | € 7,95 |
Had je deze auto's al gezien?

Renault Captur Mild Hybrid 160 EDC Techno | Camera | Navigatie | Apple Carplay | Pack Full Screen
- 2024
- 8.090 km

Renault Captur TCe 150pk Intens | AUTOMAAT | Two tone | Navigatie
- 2019
- 24.794 km

Renault Captur Mild Hybrid 160 EDC Techno | Camera | Navigatie | Apple Carplay | Pack Full Screen
- 2024
- 14.593 km
REGISTRATIE
Datum eerste toelating | 6 maart 2024 |
Datum eerste registratie Nederland | nog niet geregistreerd |
Datum laatste tenaamstelling | 5 juni 2025 |
APK melddatum | nog niet gekeurd |
APK vervaldatum | 6 maart 2028 |
Parallel import | ja |
WAM verzekerd | ja wat kost de verzekering? |
APK & Eigenarenhistorie | € 7,95 |
MOTOR
Motorcode | H5H E4 |
Aantal cilinders | 4 |
Cilinderinhoud | 1332 cc |
Max. vermogen | 116 kW / 158 pk |
Netto max. vermogen (elektrisch) | 3 kW |
Hybride klasse | NOVC-HEV |
MILIEU
CO2-uitstoot (NEDC) | niet geregistreerd |
CO2-uitstoot (WLTP) | 134 g/km |
Emissiecode | Euro 6 |
Tellerstand controle | € 7,95 |
MATEN & GEWICHTEN
Massa leeg | 1.273 kg |
Maximum toelaatbare massa | 1.834 kg |
Voorasdruk | 1.010 kg |
Achterasdruk | 1.020 kg |
Aanhangermassa geremd | 1.500 kg |
Aanhangermassa ongeremd | 685 kg |
Wielbasis | 2.640 mm |
Bandenmaat (origineel) | 215/60R17 Prijzen |
Wat kost de autoverzekering?
CARBASE GEGEVENS
Topsnelheid | 204 km/h |
Acceleratie 0-100 km/h | 8,5 s |
Maximum vermogen | 116 kW / 158 pk |
Maximum koppel | 270 Nm |
Draaicirkel | 11,1 m |
Kogeldruk | 75 kg |
Inhoud bagageruimte | 377 - 1235 l |
Inhoud brandstoftank | 48 l |
Segment | J |
- UitvoeringJarenTankTransmissieDeurenCarrosserie
- Captur TCe 160 Techno22 - 24BA5SUV
- Captur TCe 160 Iconic22 - 24BA5SUV
- Captur TCe 160 R.S. Line22 - 24BA5SUV
- Captur TCe 160 Rive Gauche22 - 24BA5SUV
- Captur mild hybrid 160 Techno24 - 25BA5SUV
- Captur mild hybrid 160 esprit Alpine24 - 25BA5SUV
Koopadvies
- +Rijdt prettig
- +Praktisch
- +Moderne opties
- -Geen sterke motoren
- -Nieuw geen plug-in hybride
- -Weinig standaard opties
In 2019 werd de populaire Renault Captur vernieuwd, en ook deze generatie doet het goed. De nieuwe Captur rijdt niet alleen prettig, maar is ook nog eens lekker praktisch. Voor een auto uit het B-segment is hij erg ruim vanbinnen. Desondanks behoudt hij compacte buitenmaten, waardoor hij makkelijk door de stad manoeuvreert.
Lees het volledige Autoweek koopadviesToyota Yaris Cross vs. Renault Captur - Vergelijkende...
- Autotest
COMPLEET RAPPORT VAN DEZE RENAULT

HSF-23-X
Renault Captur
Bedankt voor je bestelling.Klik hieronder op de knop om de PDF te downloaden.
Er is aanvullend een mail gestuurd naar je adres <> met het kentekenrapport als bijlage.
Mocht je geen mail ontvangen hebben, controleer dan de spambox van je
mailaccount.