- eigenarenhistorie
- WOK: huidige status
- maandelijkse kosten indicatie
- waardeindicatie Indicata
- uitgebreide specificaties
- autotests (mits beschikbaar)
- land van herkomst (import)
Kenteken Check HRB-30-P
RENAULT CAPTUR | 2018
Deze RENAULT CAPTUR uit 2018 wacht nog op een eerste eigenaar. De catalogusprijs inclusief fabrieksopties bedraagt € 26.859 inclusief BTW en BPM. De wielen worden aangedreven door een 118 pk benzinemotor. De RENAULT heeft een topsnelheid van 182 km/h en volgens fabrieksopgave een gemiddeld verbruik van 5,5 l/100 km. De CAPTUR staat nu 7 dagen in het aanbod van een autobedrijf. Deze auto heeft momenteel geen geldige APK, een nieuwe keuring is vereist. De auto staat momenteel te koop in Veldhoven met een kilometerstand van 96.350 km.
Kentekenrapport
BASISKENMERKEN
Status | ok |
Classificatie | Personenauto |
Merk | RENAULT |
Model | CAPTUR |
Kleur | rood |
Brandstof | benzine |
Carrosserie | Hatchback |
Aantal deuren | 4 |
Aantal zitplaatsen | 5 |
Aantal wielen | 4 |
BPM | € 1.193 |
Nieuwprijs | € 26.859 |
Waardetaxatie Indicata | € 7,95 |
Had je deze auto's al gezien?
REGISTRATIE
Datum eerste toelating | 30 mei 2018 |
Datum eerste registratie Nederland | nog niet geregistreerd |
Datum laatste tenaamstelling | 22 mei 2025 |
APK melddatum | nog niet gekeurd |
APK vervaldatum | 30 mei 2022 |
Parallel import | ja |
WAM verzekerd | ja wat kost de verzekering? |
APK & Eigenarenhistorie | € 7,95 |
MOTOR
Motorcode | H5F G4 |
Aantal cilinders | 4 |
Cilinderinhoud | 1197 cc |
Max. vermogen | 87 kW / 118 pk |
MILIEU
CO2-uitstoot (NEDC) | 125 g/km |
CO2-uitstoot (WLTP) | niet geregistreerd |
Emissiecode | Euro 6 |
Tellerstand controle | € 7,95 |
MATEN & GEWICHTEN
Massa leeg | 1.177 kg |
Maximum toelaatbare massa | 1.744 kg |
Voorasdruk | 961 kg |
Achterasdruk | 867 kg |
Aanhangermassa geremd | 1.200 kg |
Aanhangermassa ongeremd | 635 kg |
Wielbasis | 2.610 mm |
Bandenmaat (origineel) | 205/55R17 Prijzen |
Wat kost de autoverzekering?
CARBASE GEGEVENS
Topsnelheid | 182 km/h |
Acceleratie 0-100 km/h | 9,9 s |
Maximum vermogen | 88 kW / 120 pk |
Maximum koppel | 205 Nm |
Draaicirkel | 10,4 m |
Kogeldruk | 75 kg |
Inhoud bagageruimte | 377 - 1235 l |
Inhoud brandstoftank | 45 l |
Segment | J |
- UitvoeringJarenTankTransmissieDeurenCarrosserie
- Captur TCe 120 Intens17 - 18BH5SUV
- Captur TCe 120 Intens17 - 18BA5SUV
- Captur TCe 120 Edition One17 - 18BH5SUV
- Captur TCe 120 Edition One17 - 18BA5SUV
- Captur TCe 120 Initiale Paris17 - 18BH5SUV
- Captur TCe 120 Initiale Paris17 - 18BA5SUV
- Captur TCe 120 Bose18 - 18BH5SUV
- Captur TCe 120 Bose18 - 18BA5SUV
- Captur TCe 120 Limited18 - 18BH5SUV
- Captur TCe 120 Limited18 - 18BA5SUV
Koopadvies
- +Fijn rijgedrag
- +Praktische ruimte
- +Niet heel duur
- -Weinig opties instapmodel
- -Geen sterke motoren
- -Problemen 1.2 benzine
We kennen de Renault Captur sinds 2013. Toen hij zijn debuut maakte, waren er nog maar weinig cross-overs in het B-segment. Het nieuwe model sloeg in ieder geval goed aan, want de Captur werd ontzettend goed verkocht. Tegenwoordig is hij niet meer weg te denken uit het straatbeeld. Ook als occasion zien we hem veel voorbijkomen.
Lees het volledige Autoweek koopadviesOpel Crossland X vs. Renault Captur - Dubbeltest
- Vergelijkende test
COMPLEET RAPPORT VAN DEZE RENAULT

HRB-30-P
Renault Captur
Bedankt voor je bestelling.Klik hieronder op de knop om de PDF te downloaden.
Er is aanvullend een mail gestuurd naar je adres <> met het kentekenrapport als bijlage.
Mocht je geen mail ontvangen hebben, controleer dan de spambox van je
mailaccount.