- eigenarenhistorie
- WOK: huidige status
- maandelijkse kosten indicatie
- uitgebreide specificaties
- autotests (mits beschikbaar)
- tellerstand controle
Met een account kun je:
Om te kunnen inloggen op Mijn AutoWeek moet u akkoord gaan met onze privacy voorwaarden.
Deze BMW 520I is voor het eerst in gebruik genomen in het jaar 2025. De catalogusprijs inclusief fabrieksopties bedraagt € 91.353 inclusief BTW en BPM. De wielen worden aangedreven door een benzine-hybride motor. De BMW heeft een topsnelheid van 222 km/h De 520I is 120 dagen in bezit van de huidige eigenaar. Het duurt nog 1.340 dagen voordat de auto APK-gekeurd moet worden.
Status | ok |
Classificatie | Personenauto |
Merk | BMW |
Model | 520I |
Kleur | zwart |
Brandstof | elektrisch / benzine |
Carrosserie | Stationwagen |
Aantal deuren | 4 |
Aantal zitplaatsen | 5 |
Aantal wielen | 4 |
BPM | € 9.767 |
Nieuwprijs | € 91.353 |
Datum eerste toelating | 9 mei 2025 |
Datum eerste registratie Nederland | 9 mei 2025 |
Datum laatste tenaamstelling | 9 mei 2025 |
APK melddatum | nog niet gekeurd |
APK vervaldatum | 9 mei 2029 |
WAM verzekerd | ja wat kost de verzekering? |
Aantal eigenaren | 1 |
APK & Eigenarenhistorie | € 7,95 |
Motorcode | B48B20P |
Aantal cilinders | 4 |
Cilinderinhoud | 1998 cc |
Max. vermogen | 140 kW / 190 pk |
Continue vermogen | 10 kW |
Netto max. vermogen (elektrisch) | 13 kW |
Hybride klasse | NOVC-HEV |
Brandstofverbruik gecombineerd (WLTP) | 6.3 l/100km |
CO2-uitstoot (NEDC) | niet geregistreerd |
CO2-uitstoot (WLTP) | 142 g/km |
Uitstoot deeltjes (licht) | 0,07 mg/km |
Emissiecode | Euro Z |
Tellerstand controle | € 7,95 |
Massa leeg | 1.750 kg |
Maximum toelaatbare massa | 2.435 kg |
Voorasdruk | 1.165 kg |
Achterasdruk | 1.390 kg |
Aanhangermassa geremd | 2.000 kg |
Aanhangermassa ongeremd | 750 kg |
Wielbasis | 3.000 mm |
Bandenmaat (origineel) | 225/55R18 Prijzen |
Topsnelheid | 222 km/h |
Acceleratie 0-100 km/h | 7,8 s |
Maximum vermogen | 153 kW / 208 pk |
Maximum koppel | 330 Nm |
Draaicirkel | 12,3 m |
Kogeldruk | 100 kg |
Dakbelasting | 100 kg |
Inhoud bagageruimte | 570 - 1700 l |
Inhoud brandstoftank | 60 l |
Segment | E |
Sinds 2023 is de achtste generatie BMW 5-serie op de markt. Met zijn goede balans tussen comfort en dynamiek rijdt hij zoals we dat bij een 5-serie verwachten. Ook is er natuurlijk weer de keuze tussen de sedan (G60) en de Touring (G61), met ieder hun eigen charmes.
Lees het volledige Autoweek koopadvies
Er is aanvullend een mail gestuurd naar je adres <> met het kentekenrapport als bijlage.
Mocht je geen mail ontvangen hebben, controleer dan de spambox van je
mailaccount.