- eigenarenhistorie
- WOK: huidige status
- maandelijkse kosten indicatie
- waardeindicatie Indicata
- uitgebreide specificaties
- autotests (mits beschikbaar)
- land van herkomst (import)
Kenteken Check HLS-68-J
KIA NIRO | 2022
Deze KIA NIRO is voor het eerst in gebruik genomen in het jaar 2022 en is nu 3 jaar en 3 maanden oud. In april 2025 werd deze auto in Nederland ingevoerd en op Nederlands kenteken gezet. De catalogusprijs inclusief fabrieksopties bedraagt € 39.859 inclusief BTW en BPM. De wielen worden aangedreven door een 105 pk benzine-hybride motor. De KIA heeft een topsnelheid van 172 km/h en volgens fabrieksopgave een gemiddeld verbruik van 1,3 l/100 km. De NIRO is 17 dagen in bezit van de huidige eigenaar. Het duurt nog 271 dagen voordat de auto APK-gekeurd moet worden. De auto staat momenteel te koop in Heeswijk-Dinther met een kilometerstand van 34.212 km.
Kentekenrapport
BASISKENMERKEN
Status | ok |
Classificatie | Personenauto |
Merk | KIA |
Model | NIRO |
Kleur | blauw |
Brandstof | elektrisch / benzine |
Carrosserie | Stationwagen |
Aantal deuren | 5 |
Aantal zitplaatsen | 5 |
Aantal wielen | 4 |
BPM | € 729 |
Nieuwprijs | € 39.859 |
Waardetaxatie Indicata | € 7,95 |
REGISTRATIE
Datum eerste toelating | 14 februari 2022 |
Datum eerste registratie Nederland | 28 april 2025 |
Datum laatste tenaamstelling | 1 mei 2025 |
APK melddatum | nog niet gekeurd |
APK vervaldatum | 14 februari 2026 |
Parallel import | ja |
WAM verzekerd | ja wat kost de verzekering? |
Aantal eigenaren | 1 |
APK & Eigenarenhistorie | € 7,95 |
MOTOR
Motorcode | G4LE |
Aantal cilinders | 4 |
Cilinderinhoud | 1580 cc |
Max. vermogen | 77 kW / 105 pk |
Continue vermogen | 10 kW |
Netto max. vermogen (elektrisch) | 44 kW |
Hybride klasse | OVC-HEV |
MILIEU
CO2-uitstoot (NEDC) | niet geregistreerd |
CO2-uitstoot (WLTP) | 31 g/km |
Emissiecode | Euro 6 |
Tellerstand controle | € 7,95 |
MATEN & GEWICHTEN
Massa leeg | 1.494 kg |
Maximum toelaatbare massa | 2.000 kg |
Voorasdruk | 1.060 kg |
Achterasdruk | 1.060 kg |
Aanhangermassa geremd | 1.300 kg |
Aanhangermassa ongeremd | 600 kg |
Wielbasis | 2.700 mm |
Bandenmaat (origineel) | 205/60R16 Prijzen |
Wat kost de autoverzekering?
CARBASE GEGEVENS
Topsnelheid | 172 km/h |
Acceleratie 0-100 km/h | 10,8 s |
Maximum vermogen | 104 kW / 141 pk |
Maximum koppel | 265 Nm |
Draaicirkel | 10,6 m |
Kogeldruk | 100 kg |
Dakbelasting | 100 kg |
Inhoud bagageruimte | 324 - 1322 l |
Inhoud brandstoftank | 43 l |
Segment | J |
- UitvoeringJarenTankTransmissieDeurenCarrosserie
- Niro 1.6 GDi PHEV DynamicPlusLine19 - 22BA5SUV
- Niro 1.6 GDi PHEV DynamicLine19 - 22BA5SUV
- Niro 1.6 GDi PHEV ExecutiveLine20 - 22BA5SUV
- Niro 1.6 GDi PHEV DynamicLine22 - 24BA5SUV
- Niro 1.6 GDi PHEV DynamicPlusLine22 - 24BA5SUV
- Niro 1.6 GDi PHEV Launch Edition22 - 23BA5SUV
Koopadvies
- +Comfort
- +Ruimte
- +Brandstofverbruik
- -Geen sterke motoren
- -Rijgeluiden
- -Hard kunststof interieur
We kennen de eerste generatie Kia Niro sinds 2016. Zijn combinatie van comfort, ruimte en laag brandstofverbruik maakte dit model erg populair. Dat zie je ook terug in het aantal occasions dat wordt aangeboden. De opties voor (plug-in) hybride en volledig elektrisch maken de Niro ook een milieubewuste keuze.
Lees het volledige Autoweek koopadviesCOMPLEET RAPPORT VAN DEZE KIA

HLS-68-J
Kia Niro
Bedankt voor je bestelling.Klik hieronder op de knop om de PDF te downloaden.
Er is aanvullend een mail gestuurd naar je adres <> met het kentekenrapport als bijlage.
Mocht je geen mail ontvangen hebben, controleer dan de spambox van je
mailaccount.