
- APK historie
- eigenarenhistorie
- WOK: huidige status
- waardeindicatie Indicata
- uitgebreide specificaties
- autotests (mits beschikbaar)
- land van herkomst (import)
Met een account kun je:
Om te kunnen inloggen op Mijn AutoWeek moet u akkoord gaan met onze privacy voorwaarden.
Deze PEUGEOT 308 uit 2010 wacht nog op een eerste eigenaar. De catalogusprijs inclusief fabrieksopties bedraagt € 42.299 inclusief BTW en BPM. De wielen worden aangedreven door een 156 pk benzinemotor. De PEUGEOT heeft een topsnelheid van 215 km/h en volgens fabrieksopgave een gemiddeld verbruik van 7,2 l/100 km. De 308 staat nu 240 dagen in het aanbod van een autobedrijf. Het duurt nog 139 dagen voordat de auto APK-gekeurd moet worden.
| Status | ok |
| Classificatie | Personenauto |
| Merk | PEUGEOT |
| Model | 308 |
| Kleur | zwart |
| Brandstof | benzine |
| Carrosserie | Cabriolet |
| Aantal deuren | 2 |
| Aantal zitplaatsen | 4 |
| Aantal wielen | 4 |
| BPM | € 6.332 |
| Nieuwprijs | € 42.299 |
| Waardetaxatie Indicata | € 7,95 |
| Datum eerste toelating | 19 maart 2010 |
| Datum eerste registratie Nederland | nog niet geregistreerd |
| Datum laatste tenaamstelling | 7 april 2025 |
| APK melddatum | 22 april 2025 |
| APK vervaldatum | 22 april 2026 |
| Parallel import | ja |
| WAM verzekerd | ja wat kost de verzekering? |
| APK & Eigenarenhistorie | € 7,95 |
| Motorcode | 5F02 |
| Aantal cilinders | 4 |
| Cilinderinhoud | 1598 cc |
| Max. vermogen | 115 kW / 156 pk |
| CO2-uitstoot (NEDC) | 179 g/km |
| CO2-uitstoot (WLTP) | niet geregistreerd |
| Emissiecode | Euro 5 |
| Tellerstand controle | € 7,95 |
| Massa leeg | 1.505 kg |
| Maximum toelaatbare massa | 1.970 kg |
| Voorasdruk | 1.140 kg |
| Achterasdruk | 1.020 kg |
| Aanhangermassa geremd | 1.270 kg |
| Aanhangermassa ongeremd | 750 kg |
| Wielbasis | 2.610 mm |
| Bandenmaat (origineel) | 225/45R17 Prijzen |
| Topsnelheid | 215 km/h |
| Acceleratie 0-100 km/h | 9,6 s |
| Maximum vermogen | 115 kW / 156 pk |
| Maximum koppel | 240 Nm |
| Draaicirkel | 10,7 m |
| Kogeldruk | 0 kg |
| Inhoud bagageruimte | 226 - 403 l |
| Inhoud brandstoftank | 60 l |
| Segment | G |
We kennen de Peugeot 308 al sinds 2007. Hij komt dan op de markt als opvolger van de welbekende 307. Hoewel zijn ontwerp lijkt op dat van zijn voorganger, heeft de 308 wel degelijk een hoop veranderingen doorgemaakt. Zo voelt hij een stuk moderner aan en maakt hij gebruik van verschillende nieuwe technieken.
Lees het volledige Autoweek koopadvies
Loading...
Er is aanvullend een mail gestuurd naar je adres <> met het kentekenrapport als bijlage.
Mocht je geen mail ontvangen hebben, controleer dan de spambox van je
mailaccount.



