- eigenarenhistorie
- WOK: huidige status
- maandelijkse kosten indicatie
- waardeindicatie Indicata
- uitgebreide specificaties
- autotests (mits beschikbaar)
- land van herkomst (import)
Met een account kun je:
Om te kunnen inloggen op Mijn AutoWeek moet u akkoord gaan met onze privacy voorwaarden.
Deze KIA NIRO uit 2019 wacht nog op een eerste eigenaar. De catalogusprijs inclusief fabrieksopties bedraagt € 33.807 inclusief BTW en BPM. De wielen worden aangedreven door een 105 pk benzine-hybride motor. De KIA heeft een topsnelheid van 172 km/h en volgens fabrieksopgave een gemiddeld verbruik van 1,3 l/100 km. De NIRO staat nu 72 dagen in het aanbod van een autobedrijf. Het duurt nog 42 dagen voordat de auto APK-gekeurd moet worden.
Status | ok |
Classificatie | Personenauto |
Merk | KIA |
Model | NIRO |
Kleur | blauw |
Brandstof | elektrisch / benzine |
Carrosserie | Stationwagen |
Aantal deuren | 5 |
Aantal zitplaatsen | 5 |
Aantal wielen | 4 |
BPM | € 729 |
Nieuwprijs | € 33.807 |
Waardetaxatie Indicata | € 7,95 |
Datum eerste toelating | 2 mei 2019 |
Datum eerste registratie Nederland | nog niet geregistreerd |
Datum laatste tenaamstelling | 2 april 2025 |
APK melddatum | nog niet gekeurd |
APK vervaldatum | 26 juli 2025 |
Parallel import | ja |
WAM verzekerd | ja wat kost de verzekering? |
APK & Eigenarenhistorie | € 7,95 |
Motorcode | G4LE |
Aantal cilinders | 4 |
Cilinderinhoud | 1580 cc |
Max. vermogen | 77 kW / 105 pk |
Continue vermogen | 10 kW |
Netto max. vermogen (elektrisch) | 44 kW |
Hybride klasse | OVC-HEV |
CO2-uitstoot (NEDC) | niet geregistreerd |
CO2-uitstoot (WLTP) | 31 g/km |
Emissiecode | Euro 6 |
Tellerstand controle | € 7,95 |
Massa leeg | 1.494 kg |
Maximum toelaatbare massa | 2.000 kg |
Voorasdruk | 1.060 kg |
Achterasdruk | 1.060 kg |
Aanhangermassa geremd | 1.300 kg |
Aanhangermassa ongeremd | 600 kg |
Wielbasis | 2.700 mm |
Bandenmaat (origineel) | 205/60R16 Prijzen |
Topsnelheid | 172 km/h |
Acceleratie 0-100 km/h | 10,8 s |
Maximum vermogen | 104 kW / 141 pk |
Maximum koppel | 265 Nm |
Draaicirkel | 10,6 m |
Kogeldruk | 100 kg |
Dakbelasting | 100 kg |
Inhoud bagageruimte | 324 - 1322 l |
Inhoud brandstoftank | 43 l |
Segment | J |
We kennen de eerste generatie Kia Niro sinds 2016. Zijn combinatie van comfort, ruimte en laag brandstofverbruik maakte dit model erg populair. Dat zie je ook terug in het aantal occasions dat wordt aangeboden. De opties voor (plug-in) hybride en volledig elektrisch maken de Niro ook een milieubewuste keuze.
Lees het volledige Autoweek koopadvies
Er is aanvullend een mail gestuurd naar je adres <> met het kentekenrapport als bijlage.
Mocht je geen mail ontvangen hebben, controleer dan de spambox van je
mailaccount.