- APK historie
- eigenarenhistorie
- WOK: huidige status
- waardeindicatie Indicata
- uitgebreide specificaties
- autotests (mits beschikbaar)
- land van herkomst (import)
Met een account kun je:
Om te kunnen inloggen op Mijn AutoWeek moet u akkoord gaan met onze privacy voorwaarden.
Deze HYUNDAI I 10 is voor het eerst in gebruik genomen in het jaar 2012 en is nu 12 jaar en 8 maanden oud. In april 2025 werd deze auto in Nederland ingevoerd en op Nederlands kenteken gezet. De catalogusprijs inclusief fabrieksopties bedraagt € 11.119 inclusief BTW en BPM. De wielen worden aangedreven door een 69 pk benzinemotor. De HYUNDAI heeft een topsnelheid van 156 km/h en volgens fabrieksopgave een gemiddeld verbruik van 4,7 l/100 km. De I 10 is 98 dagen in bezit van de huidige eigenaar. Het duurt nog 209 dagen voordat de auto APK-gekeurd moet worden.
Status | ok |
Classificatie | Personenauto |
Merk | HYUNDAI |
Model | I 10 |
Kleur | wit |
Brandstof | benzine |
Carrosserie | Mpv |
Aantal deuren | 4 |
Aantal zitplaatsen | 5 |
Aantal wielen | 4 |
BPM | € 1.257 |
Nieuwprijs | € 11.119 |
Waardetaxatie Indicata | € 7,95 |
Datum eerste toelating | 20 december 2012 |
Datum eerste registratie Nederland | 7 april 2025 |
Datum laatste tenaamstelling | 15 mei 2025 |
APK melddatum | 19 maart 2025 |
APK vervaldatum | 19 maart 2026 |
Parallel import | ja |
Aantal eigenaren | 1 |
APK & Eigenarenhistorie | € 7,95 |
Motorcode | G4HG-5 |
Aantal cilinders | 4 |
Cilinderinhoud | 1086 cc |
Max. vermogen | 51 kW / 69 pk |
CO2-uitstoot (NEDC) | 110 g/km |
CO2-uitstoot (WLTP) | niet geregistreerd |
Emissiecode | Euro 5 |
Tellerstand controle | € 7,95 |
Massa leeg | 880 kg |
Maximum toelaatbare massa | 1.405 kg |
Voorasdruk | 750 kg |
Achterasdruk | 740 kg |
Aanhangermassa geremd | 700 kg |
Aanhangermassa ongeremd | 400 kg |
Wielbasis | 2.380 mm |
Bandenmaat (origineel) | 155/70R13 Prijzen |
Topsnelheid | 156 km/h |
Acceleratie 0-100 km/h | 15,2 s |
Maximum vermogen | 51 kW / 69 pk |
Maximum koppel | 99 Nm |
Draaicirkel | 9,5 m |
Kogeldruk | 32 kg |
Dakbelasting | 50 kg |
Inhoud bagageruimte | 225 - 925 l |
Inhoud brandstoftank | 35 l |
Segment | A |
In 2008 introduceerde Hyundai een nieuw model in het A-segment: de i10. Deze opvolger van de Hyundai Atos had grote sprongen gemaakt ten opzichte van zijn voorganger. Ondanks zijn compacte buitenmaten is hij vrij ruim vanbinnen en zijn prettige rijeigenschappen maken hem nog altijd een fijne occasion.
Lees het volledige Autoweek koopadvies
Er is aanvullend een mail gestuurd naar je adres <> met het kentekenrapport als bijlage.
Mocht je geen mail ontvangen hebben, controleer dan de spambox van je
mailaccount.