- eigenarenhistorie
- WOK: huidige status
- maandelijkse kosten indicatie
- waardeindicatie Indicata
- uitgebreide specificaties
- autotests (mits beschikbaar)
- land van herkomst (import)
Kenteken Check HHT-02-H
PEUGEOT 408 | 2024
Deze PEUGEOT 408 is voor het eerst in gebruik genomen in het jaar 2024 en is nu 1 jaar oud. In augustus 2025 werd deze auto in Nederland ingevoerd en op Nederlands kenteken gezet. De catalogusprijs inclusief fabrieksopties bedraagt € 43.350 inclusief BTW en BPM. De wielen worden aangedreven door een 136 pk benzine-hybride motor. De PEUGEOT heeft een topsnelheid van 208 km/h De 408 is 6 dagen in bezit van de huidige eigenaar. Het duurt nog 1.083 dagen voordat de auto APK-gekeurd moet worden. De auto staat momenteel te koop in Nieuwe-Tonge met een kilometerstand van 10.683 km.
Kentekenrapport
BASISKENMERKEN
Status | ok |
Classificatie | Personenauto |
Merk | PEUGEOT |
Model | 408 |
Kleur | zwart |
Brandstof | elektrisch / benzine |
Carrosserie | Hatchback |
Aantal deuren | 5 |
Aantal zitplaatsen | 5 |
Aantal wielen | 4 |
BPM | € 638 |
Nieuwprijs | € 43.350 |
Waardetaxatie Indicata | € 7,95 |
Ontdek deze occasions: had je ze al gezien?

Peugeot 408 GT 1.2 130 EAT8 * STOELEN LEER + VERW + MASSAGE* CARPLAY * NAVI *
- 2024
- 30.679 km

Peugeot 408 1.2 PureTech Allure Pack 130 EAT8 | Automaat | Camera | Navigatie | Stoel/Stuurverwarming
- 2023
- 22.982 km

Peugeot 408 1.2 PureTech Allure Pack 130 EAT8 06-2023 | 1/2Leder | Navi | Cam
- 2023
- 47.000 km
REGISTRATIE
Datum eerste toelating | 22 augustus 2024 |
Datum eerste registratie Nederland | 28 augustus 2025 |
Datum laatste tenaamstelling | 28 augustus 2025 |
APK melddatum | nog niet gekeurd |
APK vervaldatum | 22 augustus 2028 |
Parallel import | ja |
WAM verzekerd | ja wat kost de verzekering? |
Aantal eigenaren | 1 |
APK & Eigenarenhistorie | € 7,95 |
MOTOR
Motorcode | HN09 |
Aantal cilinders | 3 |
Cilinderinhoud | 1199 cc |
Max. vermogen | 100 kW / 136 pk |
Continue vermogen | 6 kW |
Netto max. vermogen (elektrisch) | 15 kW |
Hybride klasse | NOVC-HEV |
MILIEU
CO2-uitstoot (NEDC) | niet geregistreerd |
CO2-uitstoot (WLTP) | 114 g/km |
Emissiecode | Euro 6 |
Tellerstand controle | € 7,95 |
MATEN & GEWICHTEN
Massa leeg | 1.444 kg |
Maximum toelaatbare massa | 2.000 kg |
Voorasdruk | 1.200 kg |
Achterasdruk | 1.200 kg |
Aanhangermassa geremd | 1.300 kg |
Aanhangermassa ongeremd | 750 kg |
Wielbasis | 2.790 mm |
Bandenmaat (origineel) | 215/65R17 Prijzen |
Wat kost de autoverzekering?
CARBASE GEGEVENS
Topsnelheid | 208 km/h |
Acceleratie 0-100 km/h | 10,2 s |
Maximum vermogen | 100 kW / 136 pk |
Maximum koppel | 230 Nm |
Draaicirkel | 11,2 m |
Kogeldruk | 70 kg |
Inhoud bagageruimte | 536 - 1611 l |
Inhoud brandstoftank | 52 l |
Segment | C |
Peugeot 408 (2022) - Test
- Eerste rijtest
COMPLEET RAPPORT VAN DEZE PEUGEOT

HHT-02-H
Peugeot 408
Bedankt voor je bestelling.Klik hieronder op de knop om de PDF te downloaden.
Er is aanvullend een mail gestuurd naar je adres <> met het kentekenrapport als bijlage.
Mocht je geen mail ontvangen hebben, controleer dan de spambox van je
mailaccount.