
- eigenarenhistorie
- WOK: huidige status
- waardeindicatie Indicata
- uitgebreide specificaties
- autotests (mits beschikbaar)
- land van herkomst (import)
Met een account kun je:
Om te kunnen inloggen op Mijn AutoWeek moet u akkoord gaan met onze privacy voorwaarden.
Deze VOLKSWAGEN POLO is voor het eerst in gebruik genomen in het jaar 2013 en is nu 12 jaar en 3 maanden oud. In februari 2025 werd deze auto in Nederland ingevoerd en op Nederlands kenteken gezet. De catalogusprijs inclusief fabrieksopties bedraagt € 23.696 inclusief BTW en BPM. De wielen worden aangedreven door een 140 pk benzinemotor. De VOLKSWAGEN heeft een topsnelheid van 210 km/h en volgens fabrieksopgave een gemiddeld verbruik van 4,6 l/100 km. De POLO is 157 dagen in bezit van de huidige eigenaar. Het duurt nog 241 dagen voordat de auto APK-gekeurd moet worden. De auto staat momenteel te koop in Sint Pancras met een kilometerstand van 120.050 km.
| Status | ok | 
| Classificatie | Personenauto | 
| Merk | VOLKSWAGEN | 
| Model | POLO | 
| Kleur | zwart | 
| Brandstof | benzine | 
| Carrosserie | Hatchback | 
| Aantal deuren | 4 | 
| Aantal zitplaatsen | 5 | 
| Aantal wielen | 4 | 
| BPM | € 1.495 | 
| Nieuwprijs | € 23.696 | 
| Waardetaxatie Indicata | € 7,95 | 
| Datum eerste toelating | 22 juli 2013 | 
| Datum eerste registratie Nederland | 25 februari 2025 | 
| Datum laatste tenaamstelling | 27 mei 2025 | 
| APK melddatum | nog niet gekeurd | 
| APK vervaldatum | 30 juni 2026 | 
| Parallel import | ja | 
| WAM verzekerd | ja wat kost de verzekering? | 
| Aantal eigenaren | 1 | 
| APK & Eigenarenhistorie | € 7,95 | 
| Motorcode | CPT | 
| Aantal cilinders | 4 | 
| Cilinderinhoud | 1395 cc | 
| Max. vermogen | 103 kW / 140 pk | 
| Brandstofverbruik binnen bebouwde kom | 5,8 l/100km | 
| Brandstofverbruik buiten bebouwde kom | 3,9 l/100km | 
| Brandstofverbruik gecombineerd (NEDC) | 4,6 l/100km | 
| CO2-uitstoot (NEDC) | 107 g/km | 
| CO2-uitstoot (WLTP) | niet geregistreerd | 
| Emissiecode | Euro 5 | 
| Tellerstand controle | € 7,95 | 
| Massa leeg | 1.112 kg | 
| Maximum toelaatbare massa | 1.630 kg | 
| Voorasdruk | 910 kg | 
| Achterasdruk | 770 kg | 
| Aanhangermassa geremd | 1.200 kg | 
| Aanhangermassa ongeremd | 600 kg | 
| Wielbasis | 2.460 mm | 
| Bandenmaat (origineel) | 215/40R17 Prijzen | 
| Topsnelheid | 210 km/h | 
| Acceleratie 0-100 km/h | 7,9 s | 
| Maximum vermogen | 103 kW / 140 pk | 
| Maximum koppel | 250 Nm | 
| Draaicirkel | 10,6 m | 
| Kogeldruk | 50 kg | 
| Dakbelasting | 75 kg | 
| Inhoud bagageruimte | 280 - 952 l | 
| Inhoud brandstoftank | 45 l | 
| Segment | B | 
Als je om je heen kijkt op de weg, kom je al vrij snel een Volkswagen Polo tegen. Er zijn er nogal wat van in Nederland. Met name de vijfde generatie was populair. Dat is niet voor niets: zijn degelijkheid, comfort en ruimte maken hem een praktische en fijne auto. Dat maakt hem als occasion interessant.
Lees het volledige Autoweek koopadvies Loading...
                        Loading...
                    
                                Er is aanvullend een mail gestuurd naar je adres <> met het kentekenrapport als bijlage.
                                Mocht je geen mail ontvangen hebben, controleer dan de spambox van je
                                mailaccount.




