
- APK historie
- eigenarenhistorie
- WOK: huidige status
- maandelijkse kosten indicatie
- waardeindicatie Indicata
- uitgebreide specificaties
- autotests (mits beschikbaar)
- land van herkomst (import)
Met een account kun je:
Om te kunnen inloggen op Mijn AutoWeek moet u akkoord gaan met onze privacy voorwaarden.
Deze FORD FOCUS is voor het eerst in gebruik genomen in het jaar 2021 en is nu 3 jaar en 11 maanden oud. In oktober 2025 werd deze auto in Nederland ingevoerd en op Nederlands kenteken gezet. De catalogusprijs inclusief fabrieksopties bedraagt € 32.756 inclusief BTW en BPM. De wielen worden aangedreven door een 124 pk benzine-hybride motor. De FORD heeft een topsnelheid van 198 km/h en volgens fabrieksopgave een gemiddeld verbruik van 4,2 l/100 km. De FOCUS is 24 dagen in bezit van de huidige eigenaar. Het duurt nog 737 dagen voordat de auto APK-gekeurd moet worden. De auto staat momenteel te koop in Dokkum met een kilometerstand van 62.706 km.
| Status | ok |
| Classificatie | Personenauto |
| Merk | FORD |
| Model | FOCUS |
| Kleur | blauw |
| Brandstof | elektrisch / benzine |
| Carrosserie | Stationwagen |
| Aantal deuren | 4 |
| Aantal zitplaatsen | 5 |
| Aantal wielen | 4 |
| BPM | € 1.673 |
| Nieuwprijs | € 32.756 |
| Waardetaxatie Indicata | € 7,95 |
| Datum eerste toelating | 2 november 2021 |
| Datum eerste registratie Nederland | 1 oktober 2025 |
| Datum laatste tenaamstelling | 1 oktober 2025 |
| APK melddatum | 30 september 2025 |
| APK vervaldatum | 2 november 2027 |
| Parallel import | ja |
| WAM verzekerd | ja wat kost de verzekering? |
| Aantal eigenaren | 1 |
| APK & Eigenarenhistorie | € 7,95 |
| Motorcode | B7DC |
| Aantal cilinders | 3 |
| Cilinderinhoud | 999 cc |
| Max. vermogen | 91 kW / 124 pk |
| Continue vermogen | 7 kW |
| Netto max. vermogen (elektrisch) | 9 kW |
| Hybride klasse | NOVC-HEV |
| Brandstofverbruik gecombineerd (WLTP) | 5.4 l/100km |
| CO2-uitstoot (NEDC) | niet geregistreerd |
| CO2-uitstoot (WLTP) | 123 g/km |
| Uitstoot deeltjes (licht) | 0,37 mg/km |
| Emissiecode | Euro 6 |
| Tellerstand controle | € 7,95 |
| Massa leeg | 1.319 kg |
| Maximum toelaatbare massa | 1.940 kg |
| Voorasdruk | 965 kg |
| Achterasdruk | 1.035 kg |
| Aanhangermassa geremd | 1.000 kg |
| Aanhangermassa ongeremd | 690 kg |
| Wielbasis | 2.700 mm |
| Bandenmaat (origineel) | 205/60R16 Prijzen |
| Topsnelheid | 198 km/h |
| Acceleratie 0-100 km/h | 10,3 s |
| Maximum vermogen | 92 kW / 125 pk |
| Maximum koppel | 210 Nm |
| Draaicirkel | 11,0 m |
| Kogeldruk | 90 kg |
| Dakbelasting | 75 kg |
| Inhoud bagageruimte | 608 - 1653 l |
| Inhoud brandstoftank | 52 l |
| Segment | C |
Met zijn dynamische gedrag rijdt de vierde generatie Ford Focus zoals we van dit model verwachten. Hij is sinds 2018 op de markt en valt weer bij veel bestuurders in de smaak. Niet alleen de rij-eigenschappen maken de Focus geliefd: de stationwagon is bovendien erg praktisch. Dit maakt hem ook als gezinsauto een prima keuze.
Lees het volledige Autoweek koopadvies
Loading...
Er is aanvullend een mail gestuurd naar je adres <> met het kentekenrapport als bijlage.
Mocht je geen mail ontvangen hebben, controleer dan de spambox van je
mailaccount.




