- APK historie
- eigenarenhistorie
- WOK: huidige status
- maandelijkse kosten indicatie
- waardeindicatie Indicata
- uitgebreide specificaties
- autotests (mits beschikbaar)
- land van herkomst (import)
Kenteken Check H-607-JD
BMW X1 SDRIVE20I | 2015
Deze BMW X1 SDRIVE20I is voor het eerst in gebruik genomen in het jaar 2015 en is nu 10 jaar en 4 maanden oud. In februari 2020 werd deze auto in Nederland ingevoerd en op Nederlands kenteken gezet. De catalogusprijs inclusief fabrieksopties bedraagt € 48.482 inclusief BTW en BPM. De wielen worden aangedreven door een 184 pk benzinemotor. Het schakelen gaat automatisch. De BMW heeft een topsnelheid van 220 km/h en volgens fabrieksopgave een gemiddeld verbruik van 6,7 l/100 km. De X1 SDRIVE20I is 79 dagen in bezit van de huidige eigenaar. Het duurt nog 261 dagen voordat de auto APK-gekeurd moet worden. De auto staat momenteel te koop in Maarssen met een kilometerstand van 127.686 km.
Kentekenrapport
BASISKENMERKEN
Status | ok |
Classificatie | Personenauto |
Merk | BMW |
Model | X1 SDRIVE20I |
Kleur | grijs |
Brandstof | benzine |
Carrosserie | Stationwagen |
Aantal deuren | 4 |
Aantal zitplaatsen | 5 |
Aantal wielen | 4 |
Schakeling | automatisch |
BPM | € 2.251 |
Nieuwprijs | € 48.482 |
Waardetaxatie Indicata | € 7,95 |
Had je deze auto's al gezien?
REGISTRATIE
Datum eerste toelating | 14 januari 2015 |
Datum eerste registratie Nederland | 28 februari 2020 |
Datum laatste tenaamstelling | 24 maart 2025 |
APK melddatum | 6 februari 2025 |
APK vervaldatum | 28 februari 2026 |
Parallel import | ja |
WAM verzekerd | ja wat kost de verzekering? |
Aantal eigenaren | 2 |
APK & Eigenarenhistorie | € 7,95 |
MOTOR
Motorcode | N20B20A |
Aantal cilinders | 4 |
Cilinderinhoud | 1997 cc |
Max. vermogen | 135 kW / 184 pk |
Geluidsniveau stationair | 82 dB |
Geluidsniveau rijdend | 73 dB |
MILIEU
Brandstofverbruik binnen bebouwde kom | 8,7 l/100km |
Brandstofverbruik buiten bebouwde kom | 5,2 l/100km |
Brandstofverbruik gecombineerd (NEDC) | 6,7 l/100km |
CO2-uitstoot (NEDC) | 157 g/km |
CO2-uitstoot (WLTP) | niet geregistreerd |
Emissiecode | Euro 6 |
Bijtelling | 22% |
Tellerstand controle | € 7,95 |
MATEN & GEWICHTEN
Massa leeg | 1.485 kg |
Maximum toelaatbare massa | 2.060 kg |
Voorasdruk | 940 kg |
Achterasdruk | 1.170 kg |
Aanhangermassa geremd | 1.800 kg |
Aanhangermassa ongeremd | 750 kg |
Lengte | 4.477 mm |
Breedte | 1.798 mm |
Hoogte | 1.545 mm |
Wielbasis | 2.760 mm |
Bandenmaat (origineel) | 225/50R17 Prijzen |
Wat kost de autoverzekering?
CARBASE GEGEVENS
Topsnelheid | 220 km/h |
Acceleratie 0-100 km/h | 7,7 s |
Maximum vermogen | 135 kW / 184 pk |
Maximum koppel | 270 Nm |
Draaicirkel | 11,3 m |
Kogeldruk | 80 kg |
Dakbelasting | 75 kg |
Inhoud bagageruimte | 420 - 1350 l |
Inhoud brandstoftank | 63 l |
Segment | L |
Koopadvies
- +Goede wegligging
- +Hoge zit
- +Breed motorisch aanbod
- -Beperkte ruimte achterin
- -Distributieketting problemen
- -Interieurkwaliteit
In 2009 kwam de eerste generatie BMW X1 op de markt. Toen was dit model nog een echte cross-over: een hatchback met de karakteristieken van een SUV. Daardoor heb je wél een hogere zit, maar behoud je de wendbaarheid van een compacte auto. Zijn goede wegligging en brede aanbod aan motorisaties maken het voor veel mensen een interessante occasion.
Lees het volledige Autoweek koopadviesCOMPLEET RAPPORT VAN DEZE BMW

H-607-JD
BMW X1
Bedankt voor je bestelling.Klik hieronder op de knop om de PDF te downloaden.
Er is aanvullend een mail gestuurd naar je adres <> met het kentekenrapport als bijlage.
Mocht je geen mail ontvangen hebben, controleer dan de spambox van je
mailaccount.