
- APK historie
- eigenarenhistorie
- WOK: huidige status
- maandelijkse kosten indicatie
- waardeindicatie Indicata
- uitgebreide specificaties
- autotests (mits beschikbaar)
- tellerstand controle
Met een account kun je:
Om te kunnen inloggen op Mijn AutoWeek moet u akkoord gaan met onze privacy voorwaarden.
Deze TOYOTA C-HR is voor het eerst in gebruik genomen in het jaar 2020 en is nu 5 jaar en 7 maanden oud. De catalogusprijs inclusief fabrieksopties bedraagt € 36.340 inclusief BTW en BPM. De wielen worden aangedreven door een benzine-hybride motor. Het schakelen gaat automatisch. De TOYOTA heeft een topsnelheid van 180 km/h en volgens fabrieksopgave een gemiddeld verbruik van 3,9 l/100 km. De C-HR is 373 dagen in bezit van de huidige eigenaar. Het duurt nog 56 dagen voordat de auto APK-gekeurd moet worden.
| Status | ok | 
| Classificatie | Personenauto | 
| Merk | TOYOTA | 
| Model | C-HR | 
| Kleur | grijs | 
| Brandstof | elektrisch / benzine | 
| Carrosserie | Hatchback | 
| Aantal deuren | 4 | 
| Aantal zitplaatsen | 5 | 
| Aantal wielen | 4 | 
| Schakeling | automatisch | 
| BPM | € 1.988 | 
| Nieuwprijs | € 36.340 | 
| Waardetaxatie Indicata | € 7,95 | 
| Datum eerste toelating | 26 maart 2020 | 
| Datum eerste registratie Nederland | 26 maart 2020 | 
| Datum laatste tenaamstelling | 24 oktober 2024 | 
| APK melddatum | 28 december 2023 | 
| APK vervaldatum | 28 december 2025 | 
| WAM verzekerd | ja wat kost de verzekering? | 
| Aantal eigenaren | 2 | 
| APK & Eigenarenhistorie | € 7,95 | 
| Motorcode | M20A | 
| Aantal cilinders | 4 | 
| Cilinderinhoud | 1987 cc | 
| Max. vermogen | 112 kW / 152 pk | 
| Continue vermogen | 48 kW | 
| Netto max. vermogen (elektrisch) | 80 kW | 
| Geluidsniveau stationair | 67 dB | 
| Geluidsniveau rijdend | 65 dB | 
| Hybride klasse | NOVC-HEV | 
| Brandstofverbruik gecombineerd (WLTP) | 5.3 l/100km | 
| CO2-uitstoot (NEDC) | niet geregistreerd | 
| CO2-uitstoot (WLTP) | 119 g/km | 
| Uitstoot deeltjes (licht) | 0,16 mg/km | 
| Emissiecode | Euro Z | 
| Tellerstand controle | € 7,95 | 
| Massa leeg | 1.460 kg | 
| Maximum toelaatbare massa | 1.930 kg | 
| Voorasdruk | 1.050 kg | 
| Achterasdruk | 1.080 kg | 
| Aanhangermassa geremd | 725 kg | 
| Aanhangermassa ongeremd | 725 kg | 
| Lengte | 4.395 mm | 
| Breedte | 1.795 mm | 
| Hoogte | 1.555 mm | 
| Wielbasis | 2.640 mm | 
| Bandenmaat (origineel) | 225/50R18 Prijzen | 
| Topsnelheid | 180 km/h | 
| Acceleratie 0-100 km/h | 8,2 s | 
| Maximum vermogen | 135 kW / 184 pk | 
| Maximum koppel | 286 Nm | 
| Draaicirkel | 10,4 m | 
| Kogeldruk | 75 kg | 
| Dakbelasting | 75 kg | 
| Inhoud bagageruimte | 358 l | 
| Inhoud brandstoftank | 43 l | 
Toen de eerste Toyota C-HR in 2016 op de markt kwam, werd zijn design als zeer gewaagd beschouwd. Zijn onderscheidende lijnenspel sloeg in ieder geval aan, want de compacte cross-over werd in Nederland goed verkocht. Je ziet dan ook veel C-HR’s op de weg en als occasion zijn er genoeg exemplaren te vinden.
Lees het volledige Autoweek koopadvies Loading...
                        Loading...
                    
                                Er is aanvullend een mail gestuurd naar je adres <> met het kentekenrapport als bijlage.
                                Mocht je geen mail ontvangen hebben, controleer dan de spambox van je
                                mailaccount.

