- eigenarenhistorie
- WOK: huidige status
- maandelijkse kosten indicatie
- waardeindicatie Indicata
- uitgebreide specificaties
- autotests (mits beschikbaar)
- land van herkomst (import)
Kenteken Check GTR-30-R
VOLKSWAGEN POLO | 2015
Deze VOLKSWAGEN POLO is voor het eerst in gebruik genomen in het jaar 2015 en is nu 10 jaar en 1 maanden oud. In november 2024 werd deze auto in Nederland ingevoerd en op Nederlands kenteken gezet. De catalogusprijs inclusief fabrieksopties bedraagt € 19.799 inclusief BTW en BPM. De wielen worden aangedreven door een 60 pk benzinemotor. De VOLKSWAGEN heeft een topsnelheid van 173 km/h en volgens fabrieksopgave een gemiddeld verbruik van 4,8 l/100 km. De POLO is 234 dagen in bezit van de huidige eigenaar. Het duurt nog 408 dagen voordat de auto APK-gekeurd moet worden.
Kentekenrapport
BASISKENMERKEN
Status | ok |
Classificatie | Personenauto |
Merk | VOLKSWAGEN |
Model | POLO |
Kleur | wit |
Brandstof | benzine |
Carrosserie | Hatchback |
Aantal deuren | 4 |
Aantal zitplaatsen | 5 |
Aantal wielen | 4 |
BPM | € 213 |
Nieuwprijs | € 19.799 |
Waardetaxatie Indicata | € 7,95 |
Had je deze auto's al gezien?
REGISTRATIE
Datum eerste toelating | 15 juni 2015 |
Datum eerste registratie Nederland | 26 november 2024 |
Datum laatste tenaamstelling | 26 november 2024 |
APK melddatum | nog niet gekeurd |
APK vervaldatum | 31 augustus 2026 |
Parallel import | ja |
WAM verzekerd | ja wat kost de verzekering? |
Aantal eigenaren | 1 |
APK & Eigenarenhistorie | € 7,95 |
MOTOR
Motorcode | CHY |
Aantal cilinders | 3 |
Cilinderinhoud | 999 cc |
Max. vermogen | 44 kW / 60 pk |
MILIEU
CO2-uitstoot (NEDC) | 114 g/km |
CO2-uitstoot (WLTP) | niet geregistreerd |
Emissiecode | Euro 6 |
Tellerstand controle | € 7,95 |
MATEN & GEWICHTEN
Massa leeg | 950 kg |
Maximum toelaatbare massa | 1.540 kg |
Voorasdruk | 820 kg |
Achterasdruk | 770 kg |
Aanhangermassa geremd | 800 kg |
Aanhangermassa ongeremd | 520 kg |
Wielbasis | 2.460 mm |
Bandenmaat (origineel) | 185/60R15 Prijzen |
Wat kost de autoverzekering?
CARBASE GEGEVENS
Topsnelheid | 173 km/h |
Acceleratie 0-100 km/h | 14,3 s |
Maximum vermogen | 55 kW / 75 pk |
Maximum koppel | 95 Nm |
Draaicirkel | 10,6 m |
Kogeldruk | 50 kg |
Dakbelasting | 75 kg |
Inhoud bagageruimte | 280 - 952 l |
Inhoud brandstoftank | 45 l |
Segment | B |
- UitvoeringJarenTankTransmissieDeurenCarrosserie
- Polo 1.0 75pk Trendline14 - 15BH5HAT
- Polo 1.0 75pk Comfortline14 - 17BH5HAT
- Polo 1.0 75pk First Edition14 - 15BH5HAT
- Polo 1.0 TSI 110pk Comfortline15 - 16BH5HAT
- Polo 1.0 TSI 95pk BlueMotion15 - 17BH5HAT
- Polo 1.0 TSI 95pk BlueMotion Edition15 - 17BH5HAT
- Polo 1.0 TSI 95pk BlueMotion15 - 17BA5HAT
- Polo 1.0 TSI 95pk BlueMotion Edition15 - 17BA5HAT
- Polo 1.0 TSI 110pk Highline15 - 17BA5HAT
- Polo 1.0 TSI 110pk Highline15 - 17BH5HAT
- Polo 1.0 75pk Comfortline Edition R15 - 16BH5HAT
Koopadvies
- +Comfort
- +Voelt degelijk aan
- +Ruim voor zijn segment
- -Relatief dure occasion
- -Kale basisuitvoering
- -Niet heel bijzonder
Als je om je heen kijkt op de weg, kom je al vrij snel een Volkswagen Polo tegen. Er zijn er nogal wat van in Nederland. Met name de vijfde generatie was populair. Dat is niet voor niets: zijn degelijkheid, comfort en ruimte maken hem een praktische en fijne auto. Dat maakt hem als occasion interessant.
Lees het volledige Autoweek koopadviesKia Rio vs. Volkswagen Polo - Dubbeltest
- Vergelijkende test
COMPLEET RAPPORT VAN DEZE VOLKSWAGEN

GTR-30-R
Volkswagen Polo
Bedankt voor je bestelling.Klik hieronder op de knop om de PDF te downloaden.
Er is aanvullend een mail gestuurd naar je adres <> met het kentekenrapport als bijlage.
Mocht je geen mail ontvangen hebben, controleer dan de spambox van je
mailaccount.