- APK historie
- eigenarenhistorie
- WOK: huidige status
- waardeindicatie Indicata
- uitgebreide specificaties
- autotests (mits beschikbaar)
- land van herkomst (import)
Kenteken Check GS-808-K
FORD FOCUS | 2013
Deze FORD FOCUS is voor het eerst in gebruik genomen in het jaar 2013 en is nu 11 jaar en 8 maanden oud. In juli 2015 werd deze auto in Nederland ingevoerd en op Nederlands kenteken gezet. De catalogusprijs inclusief fabrieksopties bedraagt € 20.775 inclusief BTW en BPM. De wielen worden aangedreven door een 101 pk benzinemotor. Het schakelen gaat handmatig. De FORD heeft een topsnelheid van 185 km/h en volgens fabrieksopgave een gemiddeld verbruik van 4,7 l/100 km. De FOCUS is 365 dagen in bezit van de huidige eigenaar. Deze auto heeft momenteel geen geldige APK, een nieuwe keuring is vereist.
Kentekenrapport
BASISKENMERKEN
Status | ok |
Classificatie | Personenauto |
Merk | FORD |
Model | FOCUS |
Kleur | grijs |
Brandstof | benzine |
Carrosserie | Hatchback |
Aantal deuren | 4 |
Aantal zitplaatsen | 5 |
Aantal wielen | 4 |
Schakeling | handmatig |
BPM | € 1.750 |
Nieuwprijs | € 20.775 |
Waardetaxatie Indicata | € 7,95 |
Had je deze auto's al gezien?

Ford Focus 1.6 EcoBoost Lease Titanium '12 Navi Clima Cruise Inruil mogelijk
- 2012
- 194.446 km

Ford Focus 1.6 EcoBoost Titanium *1e Eigenaar*Dealeronderh.*
- 2013
- 91.548 km

Ford Focus 1.6 TI-VCT Titanium / automaat / cruise.control / navi / airco / stoelverwarming / pdc / lmv / nap….
- 2013
- 218.739 km
REGISTRATIE
Datum eerste toelating | 27 november 2013 |
Datum eerste registratie Nederland | 30 juli 2015 |
Datum laatste tenaamstelling | 2 augustus 2024 |
APK melddatum | 15 september 2023 |
APK vervaldatum | 15 september 2024 |
Parallel import | ja |
WAM verzekerd | ja wat kost de verzekering? |
Plaats chassisnummer | r. bodemplaat |
Aantal eigenaren | 6 |
APK & Eigenarenhistorie | € 7,95 |
MOTOR
Motorcode | M2DA |
Aantal cilinders | 3 |
Cilinderinhoud | 998 cc |
Max. vermogen | 74 kW / 101 pk |
Geluidsniveau stationair | 77 dB |
Geluidsniveau rijdend | 67 dB |
MILIEU
Brandstofverbruik binnen bebouwde kom | 5,8 l/100km |
Brandstofverbruik buiten bebouwde kom | 4,1 l/100km |
Brandstofverbruik gecombineerd (NEDC) | 4,7 l/100km |
CO2-uitstoot (NEDC) | 109 g/km |
CO2-uitstoot (WLTP) | niet geregistreerd |
Emissiecode | Euro 5 |
Bijtelling | 20% |
Tellerstand controle | € 7,95 |
MATEN & GEWICHTEN
Massa leeg | 1.176 kg |
Maximum toelaatbare massa | 1.900 kg |
Voorasdruk | 950 kg |
Achterasdruk | 1.055 kg |
Aanhangermassa geremd | 1.000 kg |
Aanhangermassa ongeremd | 635 kg |
Lengte | 4.412 mm |
Breedte | 1.823 mm |
Hoogte | 1.484 mm |
Wielbasis | 2.650 mm |
Bandenmaat (origineel) | 205/55R16 Prijzen |
Wat kost de autoverzekering?
CARBASE GEGEVENS
Topsnelheid | 185 km/h |
Acceleratie 0-100 km/h | 12,5 s |
Maximum vermogen | 74 kW / 100 pk |
Maximum koppel | 170 Nm |
Draaicirkel | 11,0 m |
Kogeldruk | 75 kg |
Dakbelasting | 75 kg |
Inhoud bagageruimte | 363 - 1148 l |
Inhoud brandstoftank | 55 l |
Segment | C |
- UitvoeringJarenTankTransmissieDeurenCarrosserie
- Focus 1.0 EcoBoost 100pk ECOnetic Lease Trend12 - 13BH5HAT
- Focus 1.0 EcoBoost 100pk ECOnetic Trend12 - 14BH5HAT
- Focus 1.0 EcoBoost 100pk ECOnetic Titanium12 - 14BH5HAT
- Focus 1.0 EcoBoost 100pk ECOnetic Ambiente12 - 14BH5HAT
- Focus 1.0 EcoBoost 100pk ECOnetic Edition13 - 14BH5HAT
Koopadvies
- +Dynamisch rijgedrag
- +Breed motorisch aanbod
- +Luxe uitrusting
- -Motorische problemen
- -Dure opties
- -Te veel knoppen
De Ford Focus die in 2011 op de markt kwam, was enorm veranderd ten opzichte van zijn voorganger. Hij rijdt een stuk comfortabeler dan de eerdere generaties, maar nog minstens net zo dynamisch. Dat maakt de Focus een populaire auto die je regelmatig tegenkomt op de weg en tussen het occasionaanbod.
Lees het volledige Autoweek koopadviesDubbeltest - Volkswagen Golf GTI vs. Ford Focus ST
- Vergelijkende test
COMPLEET RAPPORT VAN DEZE FORD

GS-808-K
Ford Focus
Bedankt voor je bestelling.Klik hieronder op de knop om de PDF te downloaden.
Er is aanvullend een mail gestuurd naar je adres <> met het kentekenrapport als bijlage.
Mocht je geen mail ontvangen hebben, controleer dan de spambox van je
mailaccount.