- eigenarenhistorie
- WOK: huidige status
- waardeindicatie Indicata
- uitgebreide specificaties
- autotests (mits beschikbaar)
- land van herkomst (import)
Kenteken Check GRF-40-R
VOLKSWAGEN POLO | 2013
Deze VOLKSWAGEN POLO is voor het eerst in gebruik genomen in het jaar 2013 en is nu 12 jaar en 4 maanden oud. In oktober 2024 werd deze auto in Nederland ingevoerd en op Nederlands kenteken gezet. De catalogusprijs inclusief fabrieksopties bedraagt € 24.004 inclusief BTW en BPM. De wielen worden aangedreven door een 90 pk benzinemotor. Het schakelen gaat automatisch. De VOLKSWAGEN heeft een topsnelheid van 182 km/h en volgens fabrieksopgave een gemiddeld verbruik van 5,5 l/100 km. De POLO is 263 dagen in bezit van de huidige eigenaar. Het duurt nog 331 dagen voordat de auto APK-gekeurd moet worden.
Kentekenrapport
BASISKENMERKEN
Status | ok |
Classificatie | Personenauto |
Merk | VOLKSWAGEN |
Model | POLO |
Kleur | geel |
Brandstof | benzine |
Carrosserie | Hatchback |
Aantal deuren | 4 |
Aantal zitplaatsen | 5 |
Aantal wielen | 4 |
Schakeling | automatisch |
BPM | € 316 |
Nieuwprijs | € 24.004 |
Waardetaxatie Indicata | € 7,95 |
Had je deze auto's al gezien?
REGISTRATIE
Datum eerste toelating | 20 maart 2013 |
Datum eerste registratie Nederland | 23 oktober 2024 |
Datum laatste tenaamstelling | 12 november 2024 |
APK melddatum | nog niet gekeurd |
APK vervaldatum | 30 juni 2026 |
Parallel import | ja |
WAM verzekerd | ja wat kost de verzekering? |
Aantal eigenaren | 1 |
APK & Eigenarenhistorie | € 7,95 |
MOTOR
Motorcode | CBZ |
Aantal cilinders | 4 |
Cilinderinhoud | 1197 cc |
Max. vermogen | 66 kW / 90 pk |
Geluidsniveau stationair | 80 dB |
Geluidsniveau rijdend | 71 dB |
MILIEU
Brandstofverbruik binnen bebouwde kom | 7,1 l/100km |
Brandstofverbruik buiten bebouwde kom | 4,6 l/100km |
Brandstofverbruik gecombineerd (NEDC) | 5,5 l/100km |
CO2-uitstoot (NEDC) | 128 g/km |
CO2-uitstoot (WLTP) | niet geregistreerd |
Emissiecode | Euro 5 |
Bijtelling | 22% |
Tellerstand controle | € 7,95 |
MATEN & GEWICHTEN
Massa leeg | 1.090 kg |
Maximum toelaatbare massa | 1.630 kg |
Voorasdruk | 890 kg |
Achterasdruk | 790 kg |
Aanhangermassa geremd | 1.000 kg |
Aanhangermassa ongeremd | 590 kg |
Lengte | 4.077 mm |
Breedte | 1.698 mm |
Hoogte | 1.505 mm |
Wielbasis | 2.460 mm |
Bandenmaat (origineel) | 185/60R15 Prijzen |
Wat kost de autoverzekering?
CARBASE GEGEVENS
Topsnelheid | 182 km/h |
Acceleratie 0-100 km/h | 10,9 s |
Maximum vermogen | 66 kW / 90 pk |
Maximum koppel | 160 Nm |
Draaicirkel | 10,6 m |
Kogeldruk | 50 kg |
Dakbelasting | 75 kg |
Inhoud bagageruimte | 280 - 952 l |
Inhoud brandstoftank | 45 l |
Segment | B |
Koopadvies
- +Comfort
- +Voelt degelijk aan
- +Ruim voor zijn segment
- -Relatief dure occasion
- -Kale basisuitvoering
- -Niet heel bijzonder
Als je om je heen kijkt op de weg, kom je al vrij snel een Volkswagen Polo tegen. Er zijn er nogal wat van in Nederland. Met name de vijfde generatie was populair. Dat is niet voor niets: zijn degelijkheid, comfort en ruimte maken hem een praktische en fijne auto. Dat maakt hem als occasion interessant.
Lees het volledige Autoweek koopadviesOccasiondubbeltest - Opel Corsa 1.4 aut. vs VW Polo...
- Occasiontest
COMPLEET RAPPORT VAN DEZE VOLKSWAGEN

GRF-40-R
Volkswagen Polo
Bedankt voor je bestelling.Klik hieronder op de knop om de PDF te downloaden.
Er is aanvullend een mail gestuurd naar je adres <> met het kentekenrapport als bijlage.
Mocht je geen mail ontvangen hebben, controleer dan de spambox van je
mailaccount.