- APK historie
- eigenarenhistorie
- WOK: huidige status
- maandelijkse kosten indicatie
- waardeindicatie Indicata
- uitgebreide specificaties
- autotests (mits beschikbaar)
- land van herkomst (import)
Kenteken Check GKS-08-B
TOYOTA YARIS HYBRID | 2019
Deze TOYOTA YARIS HYBRID is voor het eerst in gebruik genomen in het jaar 2019 en is nu 6 jaar en 2 maanden oud. In september 2024 werd deze auto in Nederland ingevoerd en op Nederlands kenteken gezet. De catalogusprijs inclusief fabrieksopties bedraagt € 25.123 inclusief BTW en BPM. De wielen worden aangedreven door een 73 pk benzine-hybride motor. Het schakelen gaat automatisch. De TOYOTA heeft een topsnelheid van 165 km/h en volgens fabrieksopgave een gemiddeld verbruik van 3,9 l/100 km. De YARIS HYBRID is 230 dagen in bezit van de huidige eigenaar. Het duurt nog 492 dagen voordat de auto APK-gekeurd moet worden. De auto staat momenteel te koop in Ammerstol met een kilometerstand van 42.545 km.
Kentekenrapport
BASISKENMERKEN
Status | ok |
Classificatie | Personenauto |
Merk | TOYOTA |
Model | YARIS HYBRID |
Kleur | blauw |
Brandstof | elektrisch / benzine |
Carrosserie | Mpv |
Aantal deuren | 5 |
Aantal zitplaatsen | 5 |
Aantal wielen | 4 |
Schakeling | automatisch |
BPM | € 1.710 |
Nieuwprijs | € 25.123 |
Waardetaxatie Indicata | € 7,95 |
Had je deze auto's al gezien?
REGISTRATIE
Datum eerste toelating | 28 februari 2019 |
Datum eerste registratie Nederland | 26 september 2024 |
Datum laatste tenaamstelling | 26 september 2024 |
APK melddatum | 19 september 2024 |
APK vervaldatum | 19 september 2026 |
Parallel import | ja |
WAM verzekerd | ja wat kost de verzekering? |
Aantal eigenaren | 1 |
APK & Eigenarenhistorie | € 7,95 |
MOTOR
Motorcode | 1NZ |
Aantal cilinders | 4 |
Cilinderinhoud | 1497 cc |
Max. vermogen | 54 kW / 73 pk |
Continue vermogen | 10 kW |
Netto max. vermogen (elektrisch) | 45 kW |
Hybride klasse | NOVC-HEV |
MILIEU
CO2-uitstoot (NEDC) | 96 g/km |
CO2-uitstoot (WLTP) | 112 g/km |
Emissiecode | Euro 6 |
Tellerstand controle | € 7,95 |
MATEN & GEWICHTEN
Massa leeg | 1.075 kg |
Maximum toelaatbare massa | 1.565 kg |
Voorasdruk | 895 kg |
Achterasdruk | 825 kg |
Lengte | 3.945 mm |
Breedte | 1.695 mm |
Hoogte | 1.520 mm |
Wielbasis | 2.510 mm |
Bandenmaat (origineel) | 195/50R16 Prijzen |
Wat kost de autoverzekering?
CARBASE GEGEVENS
Topsnelheid | 165 km/h |
Acceleratie 0-100 km/h | 11,8 s |
Maximum vermogen | 74 kW / 100 pk |
Maximum koppel | 169 Nm |
Draaicirkel | 9,6 m |
Kogeldruk | 60 kg |
Dakbelasting | 50 kg |
Inhoud bagageruimte | 342 l |
Inhoud brandstoftank | 36 l |
Segment | B |
- UitvoeringJarenTankTransmissieDeurenCarrosserie
- Yaris 1.5 Hybrid Executive17 - 20BA5HAT
- Yaris 1.5 Hybrid Active18 - 20BA5HAT
- Yaris 1.5 Hybrid Dynamic18 - 20BA5HAT
- Yaris 1.5 Hybrid Y2018 - 19BA5HAT
- Yaris 1.5 Hybrid Y20 Gold Edition18 - 19BA5HAT
- Yaris 1.5 Hybrid GR Sport19 - 20BA5HAT
Koopadvies
- +Betrouwbaarheid
- +Zuinige motoren
- +Diverse rijassistenten
- -Matige zitpositie
- -Beperkte ruimte
- -Windgevoeligheid
De derde generatie Toyota Yaris is van 2011 tot 2020 nieuw geleverd. In die tijd heeft hij twee facelifts gekregen. Ondanks de verschillende veranderingen aan het uiterlijk, blijft het de zuinige en betrouwbare auto die we gewend zijn. Dat maakt de Yaris een interessante occasion.
Lees het volledige Autoweek koopadviesSuzuki Swift vs. Toyota Yaris - Dubbeltest
- Vergelijkende test
COMPLEET RAPPORT VAN DEZE TOYOTA

GKS-08-B
Toyota Yaris
Bedankt voor je bestelling.Klik hieronder op de knop om de PDF te downloaden.
Er is aanvullend een mail gestuurd naar je adres <> met het kentekenrapport als bijlage.
Mocht je geen mail ontvangen hebben, controleer dan de spambox van je
mailaccount.