Kenteken Check GKB-34-L

FORD FOCUS | 2023

Compleet Kentekenrapport?

Slechts € 7,95Bekijk voorbeeld

Deze FORD FOCUS is voor het eerst in gebruik genomen in het jaar 2023 en is nu 2 jaar en 3 maanden oud. In augustus 2024 werd deze auto in Nederland ingevoerd en op Nederlands kenteken gezet. De catalogusprijs inclusief fabrieksopties bedraagt € 45.439 inclusief BTW en BPM. De wielen worden aangedreven door een 155 pk benzine-hybride motor. Het schakelen gaat automatisch. De FORD heeft een topsnelheid van 202 km/h De FOCUS is 35 dagen in bezit van de huidige eigenaar. Het duurt nog 628 dagen voordat de auto APK-gekeurd moet worden. De auto staat momenteel te koop in Rotterdam met een kilometerstand van 28.315 km.

Bouwjaar2023
Brandstofelektrisch benzine hybride
Kleurwit
Cilinderinhoud999 cc
Massa1411 kg
APK16 februari 2027

Kentekenrapport

Compleet kentekenrapport als PDF-document (ca. 15-20 pagina's) voor € 7,95
  • eigenarenhistorie
  • WOK: huidige status
  • maandelijkse kosten indicatie
  • waardeindicatie Indicata
  • uitgebreide specificaties
  • autotests (mits beschikbaar)
  • land van herkomst (import)

BASISKENMERKEN

Statusok
ClassificatiePersonenauto
MerkFORD
ModelFOCUS
Kleurwit
Brandstofelektrisch / benzine
CarrosserieStationwagen
Aantal deuren4
Aantal zitplaatsen5
Aantal wielen4
Schakelingautomatisch
BPM€ 1.191
Nieuwprijs€ 45.439
Waardetaxatie Indicata € 7,95

REGISTRATIE

Datum eerste toelating16 februari 2023
Datum eerste registratie Nederland29 augustus 2024
Datum laatste tenaamstelling23 april 2025
APK melddatumnog niet gekeurd
APK vervaldatum16 februari 2027
Parallel importja
Aantal eigenaren1
APK & Eigenarenhistorie € 7,95

MOTOR

MotorcodeM0DC
Aantal cilinders3
Cilinderinhoud999 cc
Max. vermogen114 kW / 155 pk
Continue vermogen7 kW
Netto max. vermogen (elektrisch)9 kW
Geluidsniveau stationair71 dB
Geluidsniveau rijdend65 dB
Hybride klasseNOVC-HEV

MILIEU

CO2-uitstoot (NEDC)niet geregistreerd
CO2-uitstoot (WLTP)128 g/km
EmissiecodeEuro 6
Tellerstand controle € 7,95

MATEN & GEWICHTEN

Massa leeg1.411 kg
Maximum toelaatbare massa2.005 kg
Voorasdruk1.020 kg
Achterasdruk1.040 kg
Aanhangermassa geremd1.500 kg
Aanhangermassa ongeremd725 kg
Lengte4.693 mm
Breedte1.844 mm
Hoogte1.549 mm
Wielbasis2.700 mm
Bandenmaat (origineel)215/55R17 Prijzen

Wat kost de autoverzekering?

Kenteken
Independer

CARBASE GEGEVENS

Topsnelheid202 km/h
Acceleratie 0-100 km/h9,9 s
Maximum vermogen114 kW / 155 pk
Maximum koppel190 Nm
Draaicirkel11,0 m
Kogeldruk90 kg
Dakbelasting75 kg
Inhoud bagageruimte635 - 1653 l
Inhoud brandstoftank52 l
SegmentC
Dit kenteken heeft een match met de volgende versies in CarBase. Klik op een uitvoering voor meer gegevens.

Koopadvies

  • +Dynamisch rijgedrag
  • +Veel opties
  • +Ruimte
  • -Brandstofverbruik
  • -Brommende automaat
  • -Materialen interieur

Met zijn dynamische gedrag rijdt de vierde generatie Ford Focus zoals we van dit model verwachten. Hij is sinds 2018 op de markt en valt weer bij veel bestuurders in de smaak. Niet alleen de rij-eigenschappen maken de Focus geliefd: de stationwagon is bovendien erg praktisch. Dit maakt hem ook als gezinsauto een prima keuze.

Lees het volledige Autoweek koopadvies

Oeps, er ging iets mis...

Er is iets mis gegaan met je betaling. Probeer het later nog eens.
sluiten

COMPLEET RAPPORT VAN DEZE FORD

Voor maar € 7,95
Er is één matchende uitvoering gevonden:
Hoe vaak en hoe lang verwacht jij de auto te gebruiken? Hiermee berekenen wij de verwachte gebruikskosten. De kilometerstand is nodig voor km-check en taxatie.
Naar welk e-mailadres moet het kentekenrapport nagestuurd worden?
  • eigenarenhistorie
  • APK historie
  • waardeindicatie Indicata
↑ Direct in je mailbox
Op het AutoWeek Kentekenrapport zijn onze algemene voorwaarden van toepassing.
Loading... Loading...

GKB-34-L

Ford Focus

Bedankt voor je bestelling.

Klik hieronder op de knop om de PDF te downloaden.

Er is aanvullend een mail gestuurd naar je adres <> met het kentekenrapport als bijlage.
Mocht je geen mail ontvangen hebben, controleer dan de spambox van je mailaccount.

Download rapport