- APK historie
- eigenarenhistorie
- WOK: huidige status
- waardeindicatie Indicata
- uitgebreide specificaties
- autotests (mits beschikbaar)
- land van herkomst (import)
Kenteken Check GK-982-B
BMW 520D | 2013
Deze BMW 520D is voor het eerst in gebruik genomen in het jaar 2013 en is nu 12 jaar en 6 maanden oud. In juni 2015 werd deze auto in Nederland ingevoerd en op Nederlands kenteken gezet. De catalogusprijs inclusief fabrieksopties bedraagt € 60.161 inclusief BTW en BPM. De wielen worden aangedreven door een 184 pk dieselmotor. Het schakelen gaat automatisch. De BMW heeft een topsnelheid van 225 km/h en volgens fabrieksopgave een gemiddeld verbruik van 4,7 l/100 km. De 520D is 3.744 dagen in bezit van de huidige eigenaar. Het duurt nog 230 dagen voordat de auto APK-gekeurd moet worden.
Kentekenrapport
BASISKENMERKEN
Status | ok |
Classificatie | Personenauto |
Merk | BMW |
Model | 520D |
Kleur | grijs |
Brandstof | diesel |
Carrosserie | Sedan |
Aantal deuren | 4 |
Aantal zitplaatsen | 5 |
Aantal wielen | 4 |
Schakeling | automatisch |
BPM | € 5.392 |
Nieuwprijs | € 60.161 |
Waardetaxatie Indicata | € 7,95 |
Ontdek deze occasions: had je ze al gezien?

BMW 525d High Executive Dak | Memory | Leer | Xenon | Pdc | Navi
- 2010
- 374.752 km

BMW 5-serie F10 525d Executive | 46.477 km.! | 1e eig. | volledig gedocumenteerd | Youngtimer | Bijtellingsvriendelijk! |
- 2010
- 46.477 km

BMW 535d High Executive M Pakket | Memory | Schuifdak | Elec Trekhaak | Stoelverwarming V+A |
- 2013
- 273.111 km
REGISTRATIE
Datum eerste toelating | 25 februari 2013 |
Datum eerste registratie Nederland | 8 juni 2015 |
Datum laatste tenaamstelling | 8 juni 2015 |
APK melddatum | 9 april 2025 |
APK vervaldatum | 26 april 2026 |
Parallel import | ja |
WAM verzekerd | ja wat kost de verzekering? |
Plaats chassisnummer | r. motorruimte |
Aantal eigenaren | 1 |
APK & Eigenarenhistorie | € 7,95 |
MOTOR
Motorcode | N47D20C |
Aantal cilinders | 4 |
Cilinderinhoud | 1995 cc |
Max. vermogen | 135 kW / 184 pk |
Geluidsniveau stationair | 76 dB |
Geluidsniveau rijdend | 73 dB |
MILIEU
Brandstofverbruik binnen bebouwde kom | 5,7 l/100km |
Brandstofverbruik buiten bebouwde kom | 4,1 l/100km |
Brandstofverbruik gecombineerd (NEDC) | 4,7 l/100km |
CO2-uitstoot (NEDC) | 123 g/km |
CO2-uitstoot (WLTP) | niet geregistreerd |
Roetuitstoot | 0.57 mg/km |
Roetfilter | affabriek |
Emissiecode | Euro 5 |
Bijtelling | 25% |
Tellerstand controle | € 7,95 |
MATEN & GEWICHTEN
Massa leeg | 1.600 kg |
Maximum toelaatbare massa | 2.235 kg |
Voorasdruk | 1.060 kg |
Achterasdruk | 1.275 kg |
Aanhangermassa geremd | 2.000 kg |
Aanhangermassa ongeremd | 750 kg |
Lengte | 4.899 mm |
Breedte | 1.860 mm |
Hoogte | 1.464 mm |
Wielbasis | 2.970 mm |
Bandenmaat (origineel) | 225/55R17 Prijzen |
Wat kost de autoverzekering?
CARBASE GEGEVENS
Topsnelheid | 225 km/h |
Acceleratie 0-100 km/h | 8,1 s |
Maximum vermogen | 135 kW / 184 pk |
Maximum koppel | 380 Nm |
Draaicirkel | 12,0 m |
Kogeldruk | 90 kg |
Dakbelasting | 100 kg |
Inhoud bagageruimte | 520 - 520 l |
Inhoud brandstoftank | 70 l |
Segment | E |
Koopadvies
- +Dynamisch rijgedrag
- +Comfort
- +Luxe interieur
- -Duur in aanschaf
- -Hoge onderhoudskosten
- -Zware auto
Sinds 2023 is de achtste generatie BMW 5-serie op de markt. Met zijn goede balans tussen comfort en dynamiek rijdt hij zoals we dat bij een 5-serie verwachten. Ook is er natuurlijk weer de keuze tussen de sedan (G60) en de Touring (G61), met ieder hun eigen charmes.
Lees het volledige Autoweek koopadviesTest: BMW M5 Touring - De meest logische waanzin
- Autotest
COMPLEET RAPPORT VAN DEZE BMW

GK-982-B
BMW 5-serie
Bedankt voor je bestelling.Klik hieronder op de knop om de PDF te downloaden.
Er is aanvullend een mail gestuurd naar je adres <> met het kentekenrapport als bijlage.
Mocht je geen mail ontvangen hebben, controleer dan de spambox van je
mailaccount.