
- APK historie
- eigenarenhistorie
- WOK: huidige status
- waardeindicatie Indicata
- uitgebreide specificaties
- autotests (mits beschikbaar)
- land van herkomst (import)
Met een account kun je:
Om te kunnen inloggen op Mijn AutoWeek moet u akkoord gaan met onze privacy voorwaarden.
Deze VOLKSWAGEN POLO is voor het eerst in gebruik genomen in het jaar 2012 en is nu 12 jaar en 10 maanden oud. In november 2024 werd deze auto in Nederland ingevoerd en op Nederlands kenteken gezet. De catalogusprijs inclusief fabrieksopties bedraagt € 20.785 inclusief BTW en BPM. De wielen worden aangedreven door een 90 pk benzinemotor. Het schakelen gaat handmatig. De VOLKSWAGEN heeft een topsnelheid van 182 km/h en volgens fabrieksopgave een gemiddeld verbruik van 5,1 l/100 km. De POLO is 345 dagen in bezit van de huidige eigenaar. Het duurt nog 286 dagen voordat de auto APK-gekeurd moet worden. De auto staat momenteel te koop in Roosendaal met een kilometerstand van 151.972 km.
| Status | ok |
| Classificatie | Personenauto |
| Merk | VOLKSWAGEN |
| Model | POLO |
| Kleur | zwart |
| Brandstof | benzine |
| Carrosserie | Hatchback |
| Aantal deuren | 5 |
| Aantal zitplaatsen | 5 |
| Aantal wielen | 4 |
| Schakeling | handmatig |
| BPM | € 2.902 |
| Nieuwprijs | € 20.785 |
| Waardetaxatie Indicata | € 7,95 |
| Datum eerste toelating | 21 december 2012 |
| Datum eerste registratie Nederland | 28 november 2024 |
| Datum laatste tenaamstelling | 28 november 2024 |
| APK melddatum | 22 augustus 2025 |
| APK vervaldatum | 22 augustus 2026 |
| Parallel import | ja |
| WAM verzekerd | ja wat kost de verzekering? |
| Aantal eigenaren | 1 |
| APK & Eigenarenhistorie | € 7,95 |
| Motorcode | CBZ |
| Aantal cilinders | 4 |
| Cilinderinhoud | 1197 cc |
| Max. vermogen | 66 kW / 90 pk |
| Geluidsniveau stationair | 80 dB |
| Geluidsniveau rijdend | 72 dB |
| CO2-uitstoot (NEDC) | 119 g/km |
| CO2-uitstoot (WLTP) | niet geregistreerd |
| Emissiecode | Euro 5 |
| Bijtelling | 22% |
| Tellerstand controle | € 7,95 |
| Massa leeg | 1.002 kg |
| Maximum toelaatbare massa | 1.580 kg |
| Voorasdruk | 860 kg |
| Achterasdruk | 770 kg |
| Aanhangermassa geremd | 1.000 kg |
| Aanhangermassa ongeremd | 550 kg |
| Lengte | 4.074 mm |
| Breedte | 1.682 mm |
| Hoogte | 1.500 mm |
| Wielbasis | 2.460 mm |
| Bandenmaat (origineel) | 185/60R15 Prijzen |
| Topsnelheid | 182 km/h |
| Acceleratie 0-100 km/h | 10,9 s |
| Maximum vermogen | 66 kW / 90 pk |
| Maximum koppel | 160 Nm |
| Draaicirkel | 10,6 m |
| Kogeldruk | 50 kg |
| Dakbelasting | 75 kg |
| Inhoud bagageruimte | 280 - 952 l |
| Inhoud brandstoftank | 45 l |
| Segment | B |
Als je om je heen kijkt op de weg, kom je al vrij snel een Volkswagen Polo tegen. Er zijn er nogal wat van in Nederland. Met name de vijfde generatie was populair. Dat is niet voor niets: zijn degelijkheid, comfort en ruimte maken hem een praktische en fijne auto. Dat maakt hem als occasion interessant.
Lees het volledige Autoweek koopadvies
Loading...
Er is aanvullend een mail gestuurd naar je adres <> met het kentekenrapport als bijlage.
Mocht je geen mail ontvangen hebben, controleer dan de spambox van je
mailaccount.



