- APK historie
- eigenarenhistorie
- WOK: huidige status
- maandelijkse kosten indicatie
- waardeindicatie Indicata
- uitgebreide specificaties
- autotests (mits beschikbaar)
- tellerstand controle
Kenteken Check GH-282-T
BMW 320ED | 2015
Deze BMW 320ED is voor het eerst in gebruik genomen in het jaar 2015 en is nu 10 jaar en 1 maanden oud. De catalogusprijs inclusief fabrieksopties bedraagt € 52.997 inclusief BTW en BPM. De wielen worden aangedreven door een 163 pk dieselmotor. Het schakelen gaat automatisch. De BMW heeft een topsnelheid van 225 km/h en volgens fabrieksopgave een gemiddeld verbruik van 4,1 l/100 km. De 320ED is 2.073 dagen in bezit van de huidige eigenaar. Het duurt nog 333 dagen voordat de auto APK-gekeurd moet worden.
Kentekenrapport
BASISKENMERKEN
Status | ok |
Classificatie | Personenauto |
Merk | BMW |
Model | 320ED |
Kleur | grijs |
Brandstof | diesel |
Carrosserie | Sedan |
Aantal deuren | 4 |
Aantal zitplaatsen | 5 |
Aantal wielen | 4 |
Schakeling | automatisch |
BPM | € 5.884 |
Nieuwprijs | € 52.997 |
Waardetaxatie Indicata | € 7,95 |
Had je deze auto's al gezien?
REGISTRATIE
Datum eerste toelating | 4 juni 2015 |
Datum eerste registratie Nederland | 4 juni 2015 |
Datum laatste tenaamstelling | 1 november 2019 |
APK melddatum | 8 mei 2025 |
APK vervaldatum | 4 juni 2026 |
WAM verzekerd | ja wat kost de verzekering? |
Plaats chassisnummer | r. motorruimte |
Aantal eigenaren | 3 |
APK & Eigenarenhistorie | € 7,95 |
MOTOR
Motorcode | N47D20C |
Aantal cilinders | 4 |
Cilinderinhoud | 1995 cc |
Max. vermogen | 120 kW / 163 pk |
Geluidsniveau stationair | 75 dB |
Geluidsniveau rijdend | 72 dB |
MILIEU
Brandstofverbruik binnen bebouwde kom | 4,9 l/100km |
Brandstofverbruik buiten bebouwde kom | 3,7 l/100km |
Brandstofverbruik gecombineerd (NEDC) | 4,1 l/100km |
CO2-uitstoot (NEDC) | 109 g/km |
CO2-uitstoot (WLTP) | niet geregistreerd |
Roetuitstoot | 0.57 mg/km |
Roetfilter | affabriek |
Emissiecode | Euro 6 |
Bijtelling | 20% |
Tellerstand controle | € 7,95 |
MATEN & GEWICHTEN
Massa leeg | 1.405 kg |
Maximum toelaatbare massa | 1.980 kg |
Aanhangermassa geremd | 1.600 kg |
Aanhangermassa ongeremd | 745 kg |
Lengte | 4.624 mm |
Breedte | 1.811 mm |
Hoogte | 1.416 mm |
Wielbasis | 2.810 mm |
Bandenmaat (origineel) | 205/60R16 Prijzen |
Wat kost de autoverzekering?
CARBASE GEGEVENS
Topsnelheid | 225 km/h |
Acceleratie 0-100 km/h | 8,1 s |
Maximum vermogen | 120 kW / 163 pk |
Maximum koppel | 380 Nm |
Draaicirkel | 11,3 m |
Kogeldruk | 75 kg |
Dakbelasting | 75 kg |
Inhoud bagageruimte | 480 - 480 l |
Inhoud brandstoftank | 57 l |
Segment | D |
- UitvoeringJarenTankTransmissieDeurenCarrosserie
- 320d EfficientDynamics Edition12 - 15DA4SED
- 320d EfficientDynamics Edition Executive12 - 15DA4SED
- 320d EfficientDynamics Edition High Executive12 - 15DA4SED
- 320d EfficientDynamics Edition Business13 - 15DA4SED
- 320d EDE Corporate Lease15 - 15DA4SED
- 320d EfficientDynamics15 - 19DA4SED
- 320d EfficientDynamics Corporate15 - 17DA4SED
Koopadvies
- +Dynamisch rijgedrag
- +Ruim motorisch aanbod
- +Comfort
- -Hoge onderhoudskosten
- -Dure opties
- -Vrij beperkte ruimte achterin
De zesde generatie van de BMW 3-serie kwam in 2012 op de markt met de F30 (sedan) en de F31 (touring). Net zoals de voorgaande generaties blijft deze BMW een populair model. Zijn sportieve rijgedrag en verfijnde ontwerp maken het voor veel mensen een aantrekkelijke occasion.
Lees het volledige Autoweek koopadviesVergelijkende Test: BMW 320 EDE vs. Lexus IS 300h
- Vergelijkende test
COMPLEET RAPPORT VAN DEZE BMW

GH-282-T
BMW 3-serie
Bedankt voor je bestelling.Klik hieronder op de knop om de PDF te downloaden.
Er is aanvullend een mail gestuurd naar je adres <> met het kentekenrapport als bijlage.
Mocht je geen mail ontvangen hebben, controleer dan de spambox van je
mailaccount.