
- APK historie
 - eigenarenhistorie
 - WOK: huidige status
 - waardeindicatie Indicata
 - uitgebreide specificaties
 - autotests (mits beschikbaar)
 - land van herkomst (import)
 
Met een account kun je:
Om te kunnen inloggen op Mijn AutoWeek moet u akkoord gaan met onze privacy voorwaarden.
Deze BMW 550I XDRIVE is voor het eerst in gebruik genomen in het jaar 2014 en is nu 11 jaar en 8 maanden oud. In mei 2015 werd deze auto in Nederland ingevoerd en op Nederlands kenteken gezet. De catalogusprijs inclusief fabrieksopties bedraagt € 142.622 inclusief BTW en BPM. De wielen worden aangedreven door een 449 pk benzinemotor. Het schakelen gaat automatisch. De BMW heeft een topsnelheid van 250 km/h en volgens fabrieksopgave een gemiddeld verbruik van 9,6 l/100 km. De 550I XDRIVE is 185 dagen in bezit van de huidige eigenaar. Het duurt nog 21 dagen voordat de auto APK-gekeurd moet worden.
| Status | ok | 
| Classificatie | Personenauto | 
| Merk | BMW | 
| Model | 550I XDRIVE | 
| Kleur | zwart | 
| Brandstof | benzine | 
| Carrosserie | Sedan | 
| Aantal deuren | 4 | 
| Aantal zitplaatsen | 5 | 
| Aantal wielen | 4 | 
| Schakeling | automatisch | 
| BPM | € 20.247 | 
| Nieuwprijs | € 142.622 | 
| Waardetaxatie Indicata | € 7,95 | 
| Datum eerste toelating | 26 februari 2014 | 
| Datum eerste registratie Nederland | 6 mei 2015 | 
| Datum laatste tenaamstelling | 3 mei 2025 | 
| APK melddatum | 14 november 2024 | 
| APK vervaldatum | 26 november 2025 | 
| Parallel import | ja | 
| WAM verzekerd | ja wat kost de verzekering? | 
| Plaats chassisnummer | r. motorruimte | 
| Aantal eigenaren | 2 | 
| APK & Eigenarenhistorie | € 7,95 | 
| Motorcode | N63B44B | 
| Aantal cilinders | 8 | 
| Cilinderinhoud | 4395 cc | 
| Max. vermogen | 330 kW / 449 pk | 
| Geluidsniveau stationair | 78 dB | 
| Geluidsniveau rijdend | 69 dB | 
| Brandstofverbruik binnen bebouwde kom | 13,0 l/100km | 
| Brandstofverbruik buiten bebouwde kom | 7,7 l/100km | 
| Brandstofverbruik gecombineerd (NEDC) | 9,6 l/100km | 
| CO2-uitstoot (NEDC) | 224 g/km | 
| CO2-uitstoot (WLTP) | niet geregistreerd | 
| Emissiecode | Euro 6 | 
| Bijtelling | 25% | 
| Tellerstand controle | € 7,95 | 
| Massa leeg | 2.115 kg | 
| Maximum toelaatbare massa | 2.730 kg | 
| Voorasdruk | 1.290 kg | 
| Achterasdruk | 1.500 kg | 
| Aanhangermassa geremd | 2.100 kg | 
| Aanhangermassa ongeremd | 750 kg | 
| Lengte | 5.004 mm | 
| Breedte | 1.901 mm | 
| Hoogte | 1.559 mm | 
| Wielbasis | 3.070 mm | 
| Bandenmaat (origineel) | 245/45R18 Prijzen | 
| Topsnelheid | 250 km/h | 
| Acceleratie 0-100 km/h | 4,4 s | 
| Maximum vermogen | 330 kW / 450 pk | 
| Maximum koppel | 650 Nm | 
| Draaicirkel | 12,1 m | 
| Kogeldruk | 90 kg | 
| Dakbelasting | 100 kg | 
| Inhoud bagageruimte | 520 - 520 l | 
| Inhoud brandstoftank | 70 l | 
| Segment | E | 
Sinds 2010 kennen we de zesde generatie BMW 5-serie. Deze is tot 2017 nieuw geleverd, en wordt nu nog veel aangeboden als occasion. Zoals we gewend zijn is deze BMW er als sedan (F10) en als Touring (F11). En dat is niet de enige keuze die je moet maken als je op zoek gaat naar een 5-serie. Ook het aanbod aan verschillende opties en motoren zorgt voor veel mogelijkheden.
Lees het volledige Autoweek koopadvies
                        Loading...
                    
                                Er is aanvullend een mail gestuurd naar je adres <> met het kentekenrapport als bijlage.
                                Mocht je geen mail ontvangen hebben, controleer dan de spambox van je
                                mailaccount.



