- APK historie
- eigenarenhistorie
- WOK: huidige status
- maandelijkse kosten indicatie
- waardeindicatie Indicata
- uitgebreide specificaties
- autotests (mits beschikbaar)
- land van herkomst (import)
Kenteken Check GDV-77-G
VOLKSWAGEN POLO 1,0 TSI 95 DSG7 | 2019
Deze VOLKSWAGEN POLO 1,0 TSI 95 DSG7 is voor het eerst in gebruik genomen in het jaar 2019 en is nu 6 jaar oud. In februari 2025 werd deze auto in Nederland ingevoerd en op Nederlands kenteken gezet. De catalogusprijs inclusief fabrieksopties bedraagt € 22.206 inclusief BTW en BPM. De wielen worden aangedreven door een 95 pk benzinemotor. De VOLKSWAGEN heeft een topsnelheid van 187 km/h en volgens fabrieksopgave een gemiddeld verbruik van 4,7 l/100 km. De POLO 1,0 TSI 95 DSG7 is 119 dagen in bezit van de huidige eigenaar. Het duurt nog 517 dagen voordat de auto APK-gekeurd moet worden.
Kentekenrapport
BASISKENMERKEN
Status | ok |
Classificatie | Personenauto |
Merk | VOLKSWAGEN |
Model | POLO 1,0 TSI 95 DSG7 |
Kleur | grijs |
Brandstof | benzine |
Carrosserie | Hatchback |
Aantal deuren | 4 |
Aantal zitplaatsen | 5 |
Aantal wielen | 4 |
BPM | € 871 |
Nieuwprijs | € 22.206 |
Waardetaxatie Indicata | € 7,95 |
Ontdek deze occasions: had je ze al gezien?

Volkswagen Polo 1.0 TSI Highline | 2x R-line | Panoramadak | Virtual Cockpit | Keyless | Achteruitrijcamera | Carplay |
- 2019
- 103.901 km

Volkswagen Polo 1.0 TSI Comfortline Nederlandse Auto benzine navigatie parkeersensoren adaptief
- 2019
- 88.888 km

Volkswagen Polo 1.0 TSI R-Line Edition / Carplay / Sensoren / Adap. Cruise
- 2021
- 42.698 km
REGISTRATIE
Datum eerste toelating | 19 augustus 2019 |
Datum eerste registratie Nederland | 13 februari 2025 |
Datum laatste tenaamstelling | 15 mei 2025 |
APK melddatum | 11 februari 2025 |
APK vervaldatum | 11 februari 2027 |
Parallel import | ja |
Aantal eigenaren | 1 |
APK & Eigenarenhistorie | € 7,95 |
MOTOR
Aantal cilinders | 3 |
Cilinderinhoud | 999 cc |
Max. vermogen | 70 kW / 95 pk |
MILIEU
Brandstofverbruik gecombineerd (NEDC) | 4,7 l/100km |
Brandstofverbruik gecombineerd (WLTP) | 6.3 l/100km |
CO2-uitstoot (NEDC) | 106 g/km |
CO2-uitstoot (WLTP) | 133 g/km |
Emissiecode | Euro 6 |
Tellerstand controle | € 7,95 |
MATEN & GEWICHTEN
Massa leeg | 1.120 kg |
Maximum toelaatbare massa | 1.650 kg |
Voorasdruk | 900 kg |
Achterasdruk | 800 kg |
Aanhangermassa geremd | 1.000 kg |
Aanhangermassa ongeremd | 590 kg |
Wielbasis | 2.550 mm |
Bandenmaat (origineel) | 185/65R15 Prijzen |
Wat kost de autoverzekering?
CARBASE GEGEVENS
Topsnelheid | 187 km/h |
Acceleratie 0-100 km/h | 10,8 s |
Maximum vermogen | 70 kW / 95 pk |
Maximum koppel | 175 Nm |
Draaicirkel | 10,6 m |
Kogeldruk | 50 kg |
Dakbelasting | 75 kg |
Inhoud bagageruimte | 351 - 1125 l |
Inhoud brandstoftank | 40 l |
Segment | B |
Koopadvies
- +Comfort
- +Veel opties
- +Ruim voor zijn segment
- -Relatief duur in aanschaf
- -Geen plug-in hybride
- -Niet heel bijzonder
Degelijk, comfortabel en ruim voor zijn segment: ook de zesde generatie Volkswagen Polo voldeed aan deze kwaliteiten. Deze populaire B-segmenter is voor het eerst gegroeid tot een lengte van meer dan 4 meter, waardoor hij zelfs als alternatief voor de Volkswagen Golf te boek staat.
Lees het volledige Autoweek koopadviesVolkswagen Polo - Afscheid Duurtest
- Autotest
COMPLEET RAPPORT VAN DEZE VOLKSWAGEN

GDV-77-G
Volkswagen Polo
Bedankt voor je bestelling.Klik hieronder op de knop om de PDF te downloaden.
Er is aanvullend een mail gestuurd naar je adres <> met het kentekenrapport als bijlage.
Mocht je geen mail ontvangen hebben, controleer dan de spambox van je
mailaccount.