- APK historie
- eigenarenhistorie
- WOK: huidige status
- waardeindicatie Indicata
- uitgebreide specificaties
- autotests (mits beschikbaar)
- land van herkomst (import)
Kenteken Check G-977-VR
TOYOTA YARIS HYBRID | 2014
Deze TOYOTA YARIS HYBRID is voor het eerst in gebruik genomen in het jaar 2014 en is nu 10 jaar en 4 maanden oud. In februari 2020 werd deze auto in Nederland ingevoerd en op Nederlands kenteken gezet. De catalogusprijs inclusief fabrieksopties bedraagt € 20.194 inclusief BTW en BPM. De wielen worden aangedreven door een 75 pk benzine-hybride motor. Het schakelen gaat automatisch. De TOYOTA heeft een topsnelheid van 165 km/h en volgens fabrieksopgave een gemiddeld verbruik van 3,3 l/100 km. De YARIS HYBRID is 25 dagen in bezit van de huidige eigenaar. Het duurt nog 260 dagen voordat de auto APK-gekeurd moet worden.
Kentekenrapport
BASISKENMERKEN
Status | ok |
Classificatie | Personenauto |
Merk | TOYOTA |
Model | YARIS HYBRID |
Kleur | wit |
Brandstof | elektrisch / benzine |
Carrosserie | Mpv |
Aantal deuren | 4 |
Aantal zitplaatsen | 5 |
Aantal wielen | 4 |
Schakeling | automatisch |
BPM | € 0 |
Nieuwprijs | € 20.194 |
Waardetaxatie Indicata | € 7,95 |
Had je deze auto's al gezien?
REGISTRATIE
Datum eerste toelating | 23 december 2014 |
Datum eerste registratie Nederland | 5 februari 2020 |
Datum laatste tenaamstelling | 24 april 2025 |
APK melddatum | 4 december 2024 |
APK vervaldatum | 4 februari 2026 |
Parallel import | ja |
WAM verzekerd | ja wat kost de verzekering? |
Aantal eigenaren | 1 |
APK & Eigenarenhistorie | € 7,95 |
MOTOR
Motorcode | 1NZ |
Aantal cilinders | 4 |
Cilinderinhoud | 1497 cc |
Max. vermogen | 55 kW / 75 pk |
Continue vermogen | 10 kW |
Geluidsniveau stationair | 74 dB |
Geluidsniveau rijdend | 73 dB |
Hybride klasse | NOVC-HEV |
MILIEU
Brandstofverbruik binnen bebouwde kom | 3,1 l/100km |
Brandstofverbruik buiten bebouwde kom | 3,3 l/100km |
Brandstofverbruik gecombineerd (NEDC) | 3,3 l/100km |
CO2-uitstoot (NEDC) | 75 g/km |
CO2-uitstoot (WLTP) | niet geregistreerd |
Emissiecode | Euro 6 |
Tellerstand controle | € 7,95 |
MATEN & GEWICHTEN
Massa leeg | 1.060 kg |
Maximum toelaatbare massa | 1.565 kg |
Voorasdruk | 895 kg |
Achterasdruk | 825 kg |
Lengte | 3.950 mm |
Breedte | 1.695 mm |
Hoogte | 1.520 mm |
Wielbasis | 2.510 mm |
Bandenmaat (origineel) | 175/65R15 Prijzen |
Wat kost de autoverzekering?
CARBASE GEGEVENS
Topsnelheid | 165 km/h |
Acceleratie 0-100 km/h | 11,8 s |
Maximum vermogen | 74 kW / 100 pk |
Maximum koppel | 169 Nm |
Draaicirkel | 9,4 m |
Kogeldruk | 0 kg |
Dakbelasting | 50 kg |
Inhoud bagageruimte | 286 - 856 l |
Inhoud brandstoftank | 36 l |
Segment | B |
- UitvoeringJarenTankTransmissieDeurenCarrosserie
- Yaris 1.5 Full Hybrid Comfort12 - 14BA5HAT
- Yaris 1.5 Full Hybrid Aspiration12 - 14BA5HAT
- Yaris 1.5 Full Hybrid Dynamic12 - 14BA5HAT
- Yaris 1.5 Full Hybrid Comfort14 - 15BA5HAT
- Yaris 1.5 Full Hybrid Aspiration14 - 17BA5HAT
- Yaris 1.5 Full Hybrid Dynamic14 - 17BA5HAT
- Yaris 1.5 Full Hybrid Lease14 - 17BA5HAT
Koopadvies
- +Betrouwbaarheid
- +Zuinige motoren
- +Diverse rijassistenten
- -Matige zitpositie
- -Beperkte ruimte
- -Windgevoeligheid
De derde generatie Toyota Yaris is van 2011 tot 2020 nieuw geleverd. In die tijd heeft hij twee facelifts gekregen. Ondanks de verschillende veranderingen aan het uiterlijk, blijft het de zuinige en betrouwbare auto die we gewend zijn. Dat maakt de Yaris een interessante occasion.
Lees het volledige Autoweek koopadviesToyota Yaris Hybrid (2012) - Test
- Eerste rijtest
COMPLEET RAPPORT VAN DEZE TOYOTA

G-977-VR
Toyota Yaris
Bedankt voor je bestelling.Klik hieronder op de knop om de PDF te downloaden.
Er is aanvullend een mail gestuurd naar je adres <> met het kentekenrapport als bijlage.
Mocht je geen mail ontvangen hebben, controleer dan de spambox van je
mailaccount.