- APK historie
- eigenarenhistorie
- WOK: huidige status
- waardeindicatie Indicata
- uitgebreide specificaties
- autotests (mits beschikbaar)
- land van herkomst (import)
Kenteken Check G-967-ST
FORD FOCUS | 2008
Deze FORD FOCUS is voor het eerst in gebruik genomen in het jaar 2008 en is nu 16 jaar en 6 maanden oud. In februari 2020 werd deze auto in Nederland ingevoerd en op Nederlands kenteken gezet. De wielen worden aangedreven door een 145 pk benzinemotor. Het schakelen gaat handmatig. De FORD heeft een topsnelheid van 208 km/h en volgens fabrieksopgave een gemiddeld verbruik van 7,5 l/100 km. De FOCUS is 31 dagen in bezit van de huidige eigenaar. Het duurt nog 202 dagen voordat de auto APK-gekeurd moet worden. De auto staat momenteel te koop in Alkmaar met een kilometerstand van 228.182 km.
Kentekenrapport
BASISKENMERKEN
Status | ok |
Classificatie | Personenauto |
Merk | FORD |
Model | FOCUS |
Kleur | zwart |
Brandstof | benzine |
Carrosserie | Cabriolet |
Aantal deuren | 2 |
Aantal zitplaatsen | 4 |
Aantal wielen | 4 |
Schakeling | handmatig |
BPM | € 7.131 |
Waardetaxatie Indicata | € 7,95 |
Had je deze auto's al gezien?

Ford Focus Coupé-Cabriolet 2.0-16V Titanium Leder|Stoelverw|Clima|LMV
- 2007
- 105.568 km

Ford Focus Coupé-Cabriolet 1.6-16V Titanium NL AUTO NAP! Leer l Cruise l Airco ECC l PDC l Trekhaak! TOPSTAAT l Dealer OH!
- 2007
- 191.152 km

Ford Focus Coupé-Cabriolet 1.6-16V Trend Stoelverwarming
- 2007
- 277.644 km
REGISTRATIE
Datum eerste toelating | 24 oktober 2008 |
Datum eerste registratie Nederland | 5 februari 2020 |
Datum laatste tenaamstelling | 16 april 2025 |
APK melddatum | 6 december 2024 |
APK vervaldatum | 6 december 2025 |
Parallel import | ja |
Aantal eigenaren | 1 |
APK & Eigenarenhistorie | € 7,95 |
MOTOR
Motorcode | AODA |
Aantal cilinders | 4 |
Cilinderinhoud | 1999 cc |
Max. vermogen | 107 kW / 145 pk |
Geluidsniveau stationair | 88 dB |
Geluidsniveau rijdend | 74 dB |
MILIEU
Brandstofverbruik binnen bebouwde kom | 10,6 l/100km |
Brandstofverbruik buiten bebouwde kom | 5,7 l/100km |
Brandstofverbruik gecombineerd (NEDC) | 7,5 l/100km |
CO2-uitstoot (NEDC) | 179 g/km |
CO2-uitstoot (WLTP) | niet geregistreerd |
Emissiecode | Euro 4 |
Bijtelling | 22% |
Tellerstand controle | € 7,95 |
MATEN & GEWICHTEN
Massa leeg | 1.425 kg |
Maximum toelaatbare massa | 1.950 kg |
Voorasdruk | 990 kg |
Achterasdruk | 1.045 kg |
Aanhangermassa geremd | 1.350 kg |
Aanhangermassa ongeremd | 750 kg |
Lengte | 4.500 mm |
Breedte | 1.834 mm |
Hoogte | 1.456 mm |
Wielbasis | 2.640 mm |
Bandenmaat (origineel) | 205/55R16 Prijzen |
Wat kost de autoverzekering?
CARBASE GEGEVENS
Topsnelheid | 208 km/h |
Acceleratie 0-100 km/h | 10,3 s |
Maximum vermogen | 107 kW / 145 pk |
Maximum koppel | 185 Nm |
Draaicirkel | 10,9 m |
Inhoud bagageruimte | 248 - 534 l |
Inhoud brandstoftank | 55 l |
Segment | C |
Koopadvies
- +Dynamisch rijgedrag
- +Veel carrosserievormen
- +Breed motorisch aanbod
- -Roest
- -Elektronicaproblemen
- -Ruimte in cabriolet
De Focus C307 is de tweede generatie van de populaire modelreeks van Ford. Je ziet al direct dat hij voortbouwt op zijn voorganger, al is hij in veel opzichten verbeterd. Zo reed de Ford Focus die in 2004 op de markt kwam dynamischer en voelde hij volwassener aan dan de generatie ervoor. Ook kreeg hij gezelschap van een nieuwe carrosserievorm: de cabriolet.
Lees het volledige Autoweek koopadviesCOMPLEET RAPPORT VAN DEZE FORD

G-967-ST
Ford Focus
Bedankt voor je bestelling.Klik hieronder op de knop om de PDF te downloaden.
Er is aanvullend een mail gestuurd naar je adres <> met het kentekenrapport als bijlage.
Mocht je geen mail ontvangen hebben, controleer dan de spambox van je
mailaccount.