- APK historie
- eigenarenhistorie
- WOK: huidige status
- waardeindicatie Indicata
- uitgebreide specificaties
- autotests (mits beschikbaar)
- land van herkomst (import)
Kenteken Check G-562-BT
FORD FOCUS | 2008
Deze FORD FOCUS is voor het eerst in gebruik genomen in het jaar 2008 en is nu 17 jaar en 5 maanden oud. In september 2019 werd deze auto in Nederland ingevoerd en op Nederlands kenteken gezet. De wielen worden aangedreven door een 145 pk benzinemotor. Het schakelen gaat handmatig. De FORD heeft een topsnelheid van 208 km/h en volgens fabrieksopgave een gemiddeld verbruik van 7,5 l/100 km. De FOCUS is 267 dagen in bezit van de huidige eigenaar. Het duurt nog 217 dagen voordat de auto APK-gekeurd moet worden.
Kentekenrapport
BASISKENMERKEN
Status | ok |
Classificatie | Personenauto |
Merk | FORD |
Model | FOCUS |
Kleur | zwart |
Brandstof | benzine |
Carrosserie | Cabriolet |
Aantal deuren | 2 |
Aantal zitplaatsen | 4 |
Aantal wielen | 4 |
Schakeling | handmatig |
BPM | € 7.093 |
Waardetaxatie Indicata | € 7,95 |
Ontdek deze occasions: had je ze al gezien?

Ford Focus Coupé-Cabriolet 2.0-16V Titanium | Hard-Top | LM Velgen 17" | Voorstoelen Verwarmd | PDC Achter | Cruise Control | Lederen Bekleding | Airco |
- 2008
- 107.404 km

Ford Focus Coupé-Cabriolet 2.0-16V Trend airco inruil mogelijk nap
- 2008
- 141.365 km

Ford Focus Coupé-Cabriolet 2.0 Titanium / LEER / AIRCO / CRUISE
- 2008
- 220.294 km
REGISTRATIE
Datum eerste toelating | 11 april 2008 |
Datum eerste registratie Nederland | 5 september 2019 |
Datum laatste tenaamstelling | 24 december 2024 |
APK melddatum | 27 februari 2025 |
APK vervaldatum | 23 april 2026 |
Parallel import | ja |
WAM verzekerd | ja wat kost de verzekering? |
Aantal eigenaren | 2 |
APK & Eigenarenhistorie | € 7,95 |
MOTOR
Motorcode | AODA |
Aantal cilinders | 4 |
Cilinderinhoud | 1999 cc |
Max. vermogen | 107 kW / 145 pk |
Geluidsniveau stationair | 88 dB |
Geluidsniveau rijdend | 74 dB |
MILIEU
Brandstofverbruik binnen bebouwde kom | 10,6 l/100km |
Brandstofverbruik buiten bebouwde kom | 5,7 l/100km |
Brandstofverbruik gecombineerd (NEDC) | 7,5 l/100km |
CO2-uitstoot (NEDC) | 179 g/km |
CO2-uitstoot (WLTP) | niet geregistreerd |
Emissiecode | Euro 4 |
Bijtelling | 22% |
Tellerstand controle | € 7,95 |
MATEN & GEWICHTEN
Massa leeg | 1.425 kg |
Maximum toelaatbare massa | 1.950 kg |
Voorasdruk | 990 kg |
Achterasdruk | 1.045 kg |
Aanhangermassa geremd | 1.350 kg |
Aanhangermassa ongeremd | 750 kg |
Lengte | 4.604 mm |
Breedte | 1.834 mm |
Hoogte | 1.456 mm |
Wielbasis | 2.640 mm |
Bandenmaat (origineel) | 205/55R16 Prijzen |
Wat kost de autoverzekering?
CARBASE GEGEVENS
Topsnelheid | 208 km/h |
Acceleratie 0-100 km/h | 10,3 s |
Maximum vermogen | 107 kW / 145 pk |
Maximum koppel | 185 Nm |
Draaicirkel | 10,9 m |
Inhoud bagageruimte | 248 - 534 l |
Inhoud brandstoftank | 55 l |
Segment | C |
Koopadvies
- +Dynamisch rijgedrag
- +Veel carrosserievormen
- +Breed motorisch aanbod
- -Roest
- -Elektronicaproblemen
- -Ruimte in cabriolet
De Focus C307 is de tweede generatie van de populaire modelreeks van Ford. Je ziet al direct dat hij voortbouwt op zijn voorganger, al is hij in veel opzichten verbeterd. Zo reed de Ford Focus die in 2004 op de markt kwam dynamischer en voelde hij volwassener aan dan de generatie ervoor. Ook kreeg hij gezelschap van een nieuwe carrosserievorm: de cabriolet.
Lees het volledige Autoweek koopadviesCOMPLEET RAPPORT VAN DEZE FORD

G-562-BT
Ford Focus
Bedankt voor je bestelling.Klik hieronder op de knop om de PDF te downloaden.
Er is aanvullend een mail gestuurd naar je adres <> met het kentekenrapport als bijlage.
Mocht je geen mail ontvangen hebben, controleer dan de spambox van je
mailaccount.