- APK historie
- eigenarenhistorie
- WOK: huidige status
- waardeindicatie Indicata
- uitgebreide specificaties
- autotests (mits beschikbaar)
- land van herkomst (import)
Met een account kun je:
Om te kunnen inloggen op Mijn AutoWeek moet u akkoord gaan met onze privacy voorwaarden.
Deze BMW 525D is voor het eerst in gebruik genomen in het jaar 2010 en is nu 14 jaar en 9 maanden oud. In januari 2012 werd deze auto in Nederland ingevoerd en op Nederlands kenteken gezet. De catalogusprijs inclusief fabrieksopties bedraagt € 72.638 inclusief BTW en BPM. De wielen worden aangedreven door een 204 pk dieselmotor. Het schakelen gaat automatisch. De BMW heeft een topsnelheid van 230 km/h en volgens fabrieksopgave een gemiddeld verbruik van 6,2 l/100 km. De 525D is 1.605 dagen in bezit van de huidige eigenaar. Het duurt nog 204 dagen voordat de auto APK-gekeurd moet worden. De auto staat momenteel te koop in Bunschoten-Spakenburg met een kilometerstand van 316.130 km.
Status | ok |
Classificatie | Personenauto |
Merk | BMW |
Model | 525D |
Kleur | bruin |
Brandstof | diesel |
Carrosserie | Stationwagen |
Aantal deuren | 4 |
Aantal zitplaatsen | 5 |
Aantal wielen | 4 |
Schakeling | automatisch |
BPM | € 9.885 |
Nieuwprijs | € 72.638 |
Waardetaxatie Indicata | € 7,95 |
Datum eerste toelating | 8 december 2010 |
Datum eerste registratie Nederland | 24 januari 2012 |
Datum laatste tenaamstelling | 17 april 2021 |
APK melddatum | 1 april 2025 |
APK vervaldatum | 1 april 2026 |
Parallel import | ja |
WAM verzekerd | ja wat kost de verzekering? |
Plaats chassisnummer | r. motorruimte |
Aantal eigenaren | 2 |
APK & Eigenarenhistorie | € 7,95 |
Motorcode | N57D30A |
Aantal cilinders | 6 |
Cilinderinhoud | 2993 cc |
Max. vermogen | 150 kW / 204 pk |
Geluidsniveau stationair | 75 dB |
Geluidsniveau rijdend | 70 dB |
Brandstofverbruik binnen bebouwde kom | 7,8 l/100km |
Brandstofverbruik buiten bebouwde kom | 5,2 l/100km |
Brandstofverbruik gecombineerd (NEDC) | 6,2 l/100km |
CO2-uitstoot (NEDC) | 162 g/km |
CO2-uitstoot (WLTP) | niet geregistreerd |
Roetuitstoot | 0.5 mg/km |
Roetfilter | affabriek |
Emissiecode | Euro 5 |
Bijtelling | 25% |
Tellerstand controle | € 7,95 |
Massa leeg | 1.745 kg |
Maximum toelaatbare massa | 2.420 kg |
Aanhangermassa geremd | 2.000 kg |
Aanhangermassa ongeremd | 750 kg |
Lengte | 4.907 mm |
Breedte | 1.860 mm |
Hoogte | 1.462 mm |
Wielbasis | 2.970 mm |
Bandenmaat (origineel) | 225/55R17 Prijzen |
Topsnelheid | 230 km/h |
Acceleratie 0-100 km/h | 7,3 s |
Maximum vermogen | 150 kW / 204 pk |
Maximum koppel | 450 Nm |
Draaicirkel | 12,0 m |
Kogeldruk | 90 kg |
Dakbelasting | 100 kg |
Inhoud bagageruimte | 560 - 1670 l |
Inhoud brandstoftank | 70 l |
Segment | E |
Sinds 2023 is de achtste generatie BMW 5-serie op de markt. Met zijn goede balans tussen comfort en dynamiek rijdt hij zoals we dat bij een 5-serie verwachten. Ook is er natuurlijk weer de keuze tussen de sedan (G60) en de Touring (G61), met ieder hun eigen charmes.
Lees het volledige Autoweek koopadvies
Er is aanvullend een mail gestuurd naar je adres <> met het kentekenrapport als bijlage.
Mocht je geen mail ontvangen hebben, controleer dan de spambox van je
mailaccount.