- APK historie
- eigenarenhistorie
- WOK: huidige status
- waardeindicatie Indicata
- uitgebreide specificaties
- autotests (mits beschikbaar)
- tellerstand controle
Kenteken Check 78-PFG-1
BMW 5ER REIHE | 2011
Deze BMW 5ER REIHE is voor het eerst in gebruik genomen in het jaar 2011 en is nu 14 jaar en 5 maanden oud. De catalogusprijs inclusief fabrieksopties bedraagt € 52.242 inclusief BTW en BPM. De wielen worden aangedreven door een 163 pk benzinemotor. Het schakelen gaat automatisch. De BMW heeft een topsnelheid van 220 km/h en volgens fabrieksopgave een gemiddeld verbruik van 7,0 l/100 km. De 5ER REIHE is 3.837 dagen in bezit van de huidige eigenaar. Het duurt nog 206 dagen voordat de auto APK-gekeurd moet worden.
Kentekenrapport
BASISKENMERKEN
Status | ok |
Classificatie | Personenauto |
Merk | BMW |
Model | 5ER REIHE |
Kleur | grijs |
Brandstof | benzine |
Carrosserie | Stationwagen |
Aantal deuren | 4 |
Aantal zitplaatsen | 5 |
Aantal wielen | 4 |
Schakeling | automatisch |
BPM | € 9.480 |
Nieuwprijs | € 52.242 |
Waardetaxatie Indicata | € 7,95 |
Had je deze auto's al gezien?

BMW 5-serie Touring 528i High Executive 259 PK / Panorama / Navi Pro / M Sport Leder / Trekhaak / Xenon / Stoelverwarming / Org.NL! / 19"LMV
- 2012
- 156.026 km

BMW 5-serie Touring 520i |Headup|Leer|Elektrische klep|Touring
- 2013
- 201.364 km

BMW 5-serie Touring 523i F11 3.0 6 cilinder Automaat/Carplay
- 2011
- 207.445 km
REGISTRATIE
Datum eerste toelating | 12 januari 2011 |
Datum eerste registratie Nederland | 12 januari 2011 |
Datum laatste tenaamstelling | 19 december 2014 |
APK melddatum | 6 januari 2025 |
APK vervaldatum | 14 januari 2026 |
WAM verzekerd | ja wat kost de verzekering? |
Plaats chassisnummer | op r. schroefveerkoker onder motorkap |
Aantal eigenaren | 1 |
APK & Eigenarenhistorie | € 7,95 |
MOTOR
Motorcode | N43B20A |
Aantal cilinders | 4 |
Cilinderinhoud | 1995 cc |
Max. vermogen | 120 kW / 163 pk |
Geluidsniveau stationair | 80 dB |
Geluidsniveau rijdend | 68 dB |
MILIEU
Brandstofverbruik binnen bebouwde kom | 9,5 l/100km |
Brandstofverbruik buiten bebouwde kom | 5,5 l/100km |
Brandstofverbruik gecombineerd (NEDC) | 7,0 l/100km |
CO2-uitstoot (NEDC) | 167 g/km |
CO2-uitstoot (WLTP) | niet geregistreerd |
Emissiecode | Euro 4 |
Bijtelling | 25% |
Tellerstand controle | € 7,95 |
MATEN & GEWICHTEN
Massa leeg | 1.565 kg |
Maximum toelaatbare massa | 2.190 kg |
Aanhangermassa geremd | 1.800 kg |
Aanhangermassa ongeremd | 750 kg |
Lengte | 4.843 mm |
Breedte | 1.846 mm |
Hoogte | 1.491 mm |
Wielbasis | 2.890 mm |
Bandenmaat (origineel) | 225/55R17 Prijzen |
Wat kost de autoverzekering?
CARBASE GEGEVENS
Topsnelheid | 220 km/h |
Acceleratie 0-100 km/h | 8,4 s |
Maximum vermogen | 135 kW / 184 pk |
Maximum koppel | 270 Nm |
Draaicirkel | 12,0 m |
Kogeldruk | 90 kg |
Dakbelasting | 100 kg |
Inhoud bagageruimte | 560 - 1670 l |
Inhoud brandstoftank | 70 l |
Segment | E |
- UitvoeringJarenTankTransmissieDeurenCarrosserie
- 520i Touring11 - 13BA5STA
- 520i Touring Executive11 - 13BA5STA
- 520i Touring High Executive11 - 13BA5STA
- 528i Touring11 - 13BA5STA
- 528i Touring Executive11 - 13BA5STA
- 528i Touring High Executive11 - 13BA5STA
- 528i xDrive Touring11 - 13BA5STA
- 528i xDrive Touring Executive11 - 13BA5STA
- 528i xDrive Touring High Executive11 - 13BA5STA
Koopadvies
- +Dynamisch rijgedrag
- +Comfort
- +Breed motorisch aanbod
- -Relatief duur in aanschaf
- -Hoge onderhoudskosten
- -Problemen oude dieselmotoren
Sinds 2010 kennen we de zesde generatie BMW 5-serie. Deze is tot 2017 nieuw geleverd, en wordt nu nog veel aangeboden als occasion. Zoals we gewend zijn is deze BMW er als sedan (F10) en als Touring (F11). En dat is niet de enige keuze die je moet maken als je op zoek gaat naar een 5-serie. Ook het aanbod aan verschillende opties en motoren zorgt voor veel mogelijkheden.
Lees het volledige Autoweek koopadviesKlokje Rond Speciaal - 2 x 5-serie van BMW - BMW 535iX...
- Klokje rond
COMPLEET RAPPORT VAN DEZE BMW

78-PFG-1
BMW 5-serie
Bedankt voor je bestelling.Klik hieronder op de knop om de PDF te downloaden.
Er is aanvullend een mail gestuurd naar je adres <> met het kentekenrapport als bijlage.
Mocht je geen mail ontvangen hebben, controleer dan de spambox van je
mailaccount.