- APK historie
- eigenarenhistorie
- WOK: huidige status
- waardeindicatie Indicata
- uitgebreide specificaties
- autotests (mits beschikbaar)
- land van herkomst (import)
Met een account kun je:
Om te kunnen inloggen op Mijn AutoWeek moet u akkoord gaan met onze privacy voorwaarden.
Deze VOLKSWAGEN POLO is voor het eerst in gebruik genomen in het jaar 2011 en is nu 13 jaar en 8 maanden oud. In mei 2015 werd deze auto in Nederland ingevoerd en op Nederlands kenteken gezet. De catalogusprijs inclusief fabrieksopties bedraagt € 23.550 inclusief BTW en BPM. De wielen worden aangedreven door een 105 pk benzinemotor. Het schakelen gaat automatisch. De VOLKSWAGEN heeft een topsnelheid van 190 km/h en volgens fabrieksopgave een gemiddeld verbruik van 5,3 l/100 km. De POLO is 8 dagen in bezit van de huidige eigenaar. Het duurt nog 114 dagen voordat de auto APK-gekeurd moet worden. De auto staat momenteel te koop in Genderen met een kilometerstand van 159.305 km.
Status | ok |
Classificatie | Personenauto |
Merk | VOLKSWAGEN |
Model | POLO |
Kleur | grijs |
Brandstof | benzine |
Carrosserie | Hatchback |
Aantal deuren | 4 |
Aantal zitplaatsen | 5 |
Aantal wielen | 4 |
Schakeling | automatisch |
BPM | € 2.064 |
Nieuwprijs | € 23.550 |
Waardetaxatie Indicata | € 7,95 |
Datum eerste toelating | 20 september 2011 |
Datum eerste registratie Nederland | 15 mei 2015 |
Datum laatste tenaamstelling | 30 mei 2025 |
APK melddatum | 26 augustus 2024 |
APK vervaldatum | 30 september 2025 |
Parallel import | ja |
WAM verzekerd | ja wat kost de verzekering? |
Plaats chassisnummer | r. motorruimte |
Aantal eigenaren | 3 |
APK & Eigenarenhistorie | € 7,95 |
Motorcode | CBZ |
Aantal cilinders | 4 |
Cilinderinhoud | 1197 cc |
Max. vermogen | 77 kW / 105 pk |
Geluidsniveau stationair | 77 dB |
Geluidsniveau rijdend | 69 dB |
Brandstofverbruik binnen bebouwde kom | 7,0 l/100km |
Brandstofverbruik buiten bebouwde kom | 4,4 l/100km |
Brandstofverbruik gecombineerd (NEDC) | 5,3 l/100km |
CO2-uitstoot (NEDC) | 124 g/km |
CO2-uitstoot (WLTP) | niet geregistreerd |
Emissiecode | Euro 5 |
Bijtelling | 25% |
Tellerstand controle | € 7,95 |
Massa leeg | 1.026 kg |
Maximum toelaatbare massa | 1.600 kg |
Voorasdruk | 880 kg |
Achterasdruk | 770 kg |
Aanhangermassa geremd | 1.200 kg |
Aanhangermassa ongeremd | 560 kg |
Lengte | 4.064 mm |
Breedte | 1.682 mm |
Hoogte | 1.500 mm |
Wielbasis | 2.460 mm |
Bandenmaat (origineel) | 185/60R15 Prijzen |
Topsnelheid | 190 km/h |
Acceleratie 0-100 km/h | 9,7 s |
Maximum vermogen | 77 kW / 105 pk |
Maximum koppel | 175 Nm |
Draaicirkel | 10,6 m |
Kogeldruk | 50 kg |
Dakbelasting | 75 kg |
Inhoud bagageruimte | 280 - 952 l |
Inhoud brandstoftank | 45 l |
Segment | B |
Als je om je heen kijkt op de weg, kom je al vrij snel een Volkswagen Polo tegen. Er zijn er nogal wat van in Nederland. Met name de vijfde generatie was populair. Dat is niet voor niets: zijn degelijkheid, comfort en ruimte maken hem een praktische en fijne auto. Dat maakt hem als occasion interessant.
Lees het volledige Autoweek koopadvies
Er is aanvullend een mail gestuurd naar je adres <> met het kentekenrapport als bijlage.
Mocht je geen mail ontvangen hebben, controleer dan de spambox van je
mailaccount.