- APK historie
- eigenarenhistorie
- WOK: huidige status
- waardeindicatie Indicata
- uitgebreide specificaties
- autotests (mits beschikbaar)
- land van herkomst (import)
Kenteken Check 7-XXF-13
VOLKSWAGEN POLO | 2013
Deze VOLKSWAGEN POLO is voor het eerst in gebruik genomen in het jaar 2013 en is nu 12 jaar en 8 maanden oud. In november 2014 werd deze auto in Nederland ingevoerd en op Nederlands kenteken gezet. De catalogusprijs inclusief fabrieksopties bedraagt € 25.590 inclusief BTW en BPM. De wielen worden aangedreven door een 90 pk dieselmotor. Het schakelen gaat handmatig. De VOLKSWAGEN heeft een topsnelheid van 180 km/h en volgens fabrieksopgave een gemiddeld verbruik van 4,2 l/100 km. De POLO is 12 dagen in bezit van de huidige eigenaar. Het duurt nog 141 dagen voordat de auto APK-gekeurd moet worden. De auto staat momenteel te koop in Gorredijk met een kilometerstand van 279.186 km.
Kentekenrapport
BASISKENMERKEN
Status | ok |
Classificatie | Personenauto |
Merk | VOLKSWAGEN |
Model | POLO |
Kleur | grijs |
Brandstof | diesel |
Carrosserie | Hatchback |
Aantal deuren | 4 |
Aantal zitplaatsen | 5 |
Aantal wielen | 4 |
Schakeling | handmatig |
BPM | € 934 |
Nieuwprijs | € 25.590 |
Waardetaxatie Indicata | € 7,95 |
Ontdek deze occasions: had je ze al gezien?
REGISTRATIE
Datum eerste toelating | 5 februari 2013 |
Datum eerste registratie Nederland | 13 november 2014 |
Datum laatste tenaamstelling | 3 oktober 2025 |
APK melddatum | 6 maart 2025 |
APK vervaldatum | 6 maart 2026 |
Parallel import | ja |
WAM verzekerd | ja wat kost de verzekering? |
Plaats chassisnummer | r. motorruimte |
Aantal eigenaren | 4 |
APK & Eigenarenhistorie | € 7,95 |
MOTOR
Motorcode | CAY |
Aantal cilinders | 4 |
Cilinderinhoud | 1598 cc |
Max. vermogen | 66 kW / 90 pk |
Geluidsniveau stationair | 71 dB |
Geluidsniveau rijdend | 70 dB |
MILIEU
Brandstofverbruik binnen bebouwde kom | 5,1 l/100km |
Brandstofverbruik buiten bebouwde kom | 3,6 l/100km |
Brandstofverbruik gecombineerd (NEDC) | 4,2 l/100km |
CO2-uitstoot (NEDC) | 109 g/km |
CO2-uitstoot (WLTP) | niet geregistreerd |
Roetuitstoot | 0.6 mg/km |
Roetfilter | affabriek |
Emissiecode | Euro 5 |
Bijtelling | 20% |
Tellerstand controle | € 7,95 |
MATEN & GEWICHTEN
Massa leeg | 1.057 kg |
Maximum toelaatbare massa | 1.650 kg |
Voorasdruk | 930 kg |
Achterasdruk | 770 kg |
Aanhangermassa geremd | 1.200 kg |
Aanhangermassa ongeremd | 570 kg |
Lengte | 4.074 mm |
Breedte | 1.682 mm |
Hoogte | 1.500 mm |
Wielbasis | 2.460 mm |
Bandenmaat (origineel) | 185/60R15 Prijzen |
Wat kost de autoverzekering?
CARBASE GEGEVENS
Topsnelheid | 180 km/h |
Acceleratie 0-100 km/h | 11,5 s |
Maximum vermogen | 66 kW / 90 pk |
Maximum koppel | 230 Nm |
Draaicirkel | 10,6 m |
Kogeldruk | 50 kg |
Dakbelasting | 75 kg |
Inhoud bagageruimte | 280 - 952 l |
Inhoud brandstoftank | 45 l |
Segment | B |
Koopadvies
- +Comfort
- +Voelt degelijk aan
- +Ruim voor zijn segment
- -Relatief dure occasion
- -Kale basisuitvoering
- -Niet heel bijzonder
Als je om je heen kijkt op de weg, kom je al vrij snel een Volkswagen Polo tegen. Er zijn er nogal wat van in Nederland. Met name de vijfde generatie was populair. Dat is niet voor niets: zijn degelijkheid, comfort en ruimte maken hem een praktische en fijne auto. Dat maakt hem als occasion interessant.
Lees het volledige Autoweek koopadviesOccasiondubbeltest - Opel Corsa 1.4 aut. vs VW Polo...
- Occasiontest
COMPLEET RAPPORT VAN DEZE VOLKSWAGEN

7-XXF-13
Volkswagen Polo
Bedankt voor je bestelling.Klik hieronder op de knop om de PDF te downloaden.
Er is aanvullend een mail gestuurd naar je adres <> met het kentekenrapport als bijlage.
Mocht je geen mail ontvangen hebben, controleer dan de spambox van je
mailaccount.