
- APK historie
- eigenarenhistorie
- WOK: huidige status
- waardeindicatie Indicata
- uitgebreide specificaties
- autotests (mits beschikbaar)
- tellerstand controle
Met een account kun je:
Om te kunnen inloggen op Mijn AutoWeek moet u akkoord gaan met onze privacy voorwaarden.
Deze BMW X1 SDRIVE20I is voor het eerst in gebruik genomen in het jaar 2014 en is nu 10 jaar en 10 maanden oud. De catalogusprijs inclusief fabrieksopties bedraagt € 49.259 inclusief BTW en BPM. De wielen worden aangedreven door een 184 pk benzinemotor. Het schakelen gaat automatisch. De BMW heeft een topsnelheid van 220 km/h en volgens fabrieksopgave een gemiddeld verbruik van 6,8 l/100 km. De X1 SDRIVE20I is 977 dagen in bezit van de huidige eigenaar. Deze auto heeft momenteel geen geldige APK, een nieuwe keuring is vereist. De auto staat momenteel te koop in Garderen met een kilometerstand van 209.681 km.
| Status | ok | 
| Classificatie | Personenauto | 
| Merk | BMW | 
| Model | X1 SDRIVE20I | 
| Kleur | grijs | 
| Brandstof | benzine | 
| Carrosserie | Stationwagen | 
| Aantal deuren | 4 | 
| Aantal zitplaatsen | 5 | 
| Aantal wielen | 4 | 
| Schakeling | automatisch | 
| BPM | € 8.316 | 
| Nieuwprijs | € 49.259 | 
| Waardetaxatie Indicata | € 7,95 | 
| Datum eerste toelating | 31 december 2014 | 
| Datum eerste registratie Nederland | 31 december 2014 | 
| Datum laatste tenaamstelling | 28 februari 2023 | 
| APK melddatum | 28 december 2023 | 
| APK vervaldatum | 31 december 2024 | 
| WAM verzekerd | ja wat kost de verzekering? | 
| Plaats chassisnummer | r. motorruimte | 
| Aantal eigenaren | 1 | 
| APK & Eigenarenhistorie | € 7,95 | 
| Motorcode | N20B20A | 
| Aantal cilinders | 4 | 
| Cilinderinhoud | 1997 cc | 
| Max. vermogen | 135 kW / 184 pk | 
| Geluidsniveau stationair | 82 dB | 
| Geluidsniveau rijdend | 73 dB | 
| Brandstofverbruik binnen bebouwde kom | 8,8 l/100km | 
| Brandstofverbruik buiten bebouwde kom | 5,3 l/100km | 
| Brandstofverbruik gecombineerd (NEDC) | 6,8 l/100km | 
| CO2-uitstoot (NEDC) | 160 g/km | 
| CO2-uitstoot (WLTP) | niet geregistreerd | 
| Emissiecode | Euro 6 | 
| Bijtelling | 25% | 
| Tellerstand controle | € 7,95 | 
| Massa leeg | 1.485 kg | 
| Maximum toelaatbare massa | 2.060 kg | 
| Aanhangermassa geremd | 1.800 kg | 
| Aanhangermassa ongeremd | 750 kg | 
| Lengte | 4.477 mm | 
| Breedte | 1.798 mm | 
| Hoogte | 1.545 mm | 
| Wielbasis | 2.760 mm | 
| Bandenmaat (origineel) | 225/50R17 Prijzen | 
| Topsnelheid | 220 km/h | 
| Acceleratie 0-100 km/h | 7,7 s | 
| Maximum vermogen | 135 kW / 184 pk | 
| Maximum koppel | 270 Nm | 
| Draaicirkel | 11,3 m | 
| Kogeldruk | 80 kg | 
| Dakbelasting | 75 kg | 
| Inhoud bagageruimte | 420 - 1350 l | 
| Inhoud brandstoftank | 63 l | 
| Segment | L | 
In 2009 kwam de eerste generatie BMW X1 op de markt. Toen was dit model nog een echte cross-over: een hatchback met de karakteristieken van een SUV. Daardoor heb je wél een hogere zit, maar behoud je de wendbaarheid van een compacte auto. Zijn goede wegligging en brede aanbod aan motorisaties maken het voor veel mensen een interessante occasion.
Lees het volledige Autoweek koopadvies Loading...
                        Loading...
                    
                                Er is aanvullend een mail gestuurd naar je adres <> met het kentekenrapport als bijlage.
                                Mocht je geen mail ontvangen hebben, controleer dan de spambox van je
                                mailaccount.




