- APK historie
- eigenarenhistorie
- WOK: huidige status
- waardeindicatie Indicata
- uitgebreide specificaties
- autotests (mits beschikbaar)
- land van herkomst (import)
Kenteken Check 5-XHK-71
PEUGEOT 308 | 2011
Deze PEUGEOT 308 is voor het eerst in gebruik genomen in het jaar 2011 en is nu 14 jaar en 2 maanden oud. In augustus 2014 werd deze auto in Nederland ingevoerd en op Nederlands kenteken gezet. De catalogusprijs inclusief fabrieksopties bedraagt € 29.770 inclusief BTW en BPM. De wielen worden aangedreven door een 111 pk dieselmotor. De PEUGEOT heeft een topsnelheid van 185 km/h en volgens fabrieksopgave een gemiddeld verbruik van 4,9 l/100 km. De 308 is 137 dagen in bezit van de huidige eigenaar. Het duurt nog 130 dagen voordat de auto APK-gekeurd moet worden. De auto staat momenteel te koop in Emmen met een kilometerstand van 283.124 km.
Kentekenrapport
BASISKENMERKEN
Status | ok |
Classificatie | Personenauto |
Merk | PEUGEOT |
Model | 308 |
Kleur | grijs |
Brandstof | diesel |
Carrosserie | Mpv |
Aantal deuren | 4 |
Aantal zitplaatsen | 7 |
Aantal wielen | 4 |
BPM | € 6.604 |
Nieuwprijs | € 29.770 |
Waardetaxatie Indicata | € 7,95 |
Had je deze auto's al gezien?
REGISTRATIE
Datum eerste toelating | 4 maart 2011 |
Datum eerste registratie Nederland | 29 augustus 2014 |
Datum laatste tenaamstelling | 3 januari 2025 |
APK melddatum | 20 september 2024 |
APK vervaldatum | 28 september 2025 |
Parallel import | ja |
WAM verzekerd | ja wat kost de verzekering? |
Plaats chassisnummer | r. tegen schroefveerkoker onder motorkap |
Aantal eigenaren | 2 |
APK & Eigenarenhistorie | € 7,95 |
MOTOR
Motorcode | 9HR |
Aantal cilinders | 4 |
Cilinderinhoud | 1560 cc |
Max. vermogen | 82 kW / 111 pk |
MILIEU
Brandstofverbruik binnen bebouwde kom | 6,0 l/100km |
Brandstofverbruik buiten bebouwde kom | 4,3 l/100km |
Brandstofverbruik gecombineerd (NEDC) | 4,9 l/100km |
CO2-uitstoot (NEDC) | 129 g/km |
CO2-uitstoot (WLTP) | niet geregistreerd |
Roetfilter | affabriek |
Emissiecode | Euro 5 |
Tellerstand controle | € 7,95 |
MATEN & GEWICHTEN
Massa leeg | 1.473 kg |
Maximum toelaatbare massa | 2.150 kg |
Voorasdruk | 1.110 kg |
Achterasdruk | 1.200 kg |
Aanhangermassa geremd | 1.200 kg |
Aanhangermassa ongeremd | 750 kg |
Wielbasis | 2.710 mm |
Bandenmaat (origineel) | 195/65R15 Prijzen |
Wat kost de autoverzekering?
CARBASE GEGEVENS
Topsnelheid | 185 km/h |
Acceleratie 0-100 km/h | 11,9 s |
Maximum vermogen | 82 kW / 112 pk |
Maximum koppel | 270 Nm |
Draaicirkel | 10,9 m |
Kogeldruk | 60 kg |
Inhoud bagageruimte | 508 - 1736 l |
Inhoud brandstoftank | 60 l |
Segment | C |
- UitvoeringJarenTankTransmissieDeurenCarrosserie
- 308 SW X-Line 1.6 HDiF 112pk10 - 11DH5STA
- 308 SW Blue Lease 1.6 HDiF 112pk10 - 11DH5STA
- 308 SW XS 1.6 HDiF 112pk10 - 11DH5STA
- 308 SW Sublime 1.6 HDiF 112pk10 - 11DH5STA
- 308 SW Blue Lease Executive 1.6 HDiF 112pk10 - 11DH5STA
- 308 SW Signature 1.6 HDiF 112pk10 - 11DH5STA
- 308 SW Millesim 200 1.6 HDiF 112pk10 - 11DH5STA
- 308 SW Allure 1.6 e-HDi11 - 12DH5STA
Koopadvies
- +Comfort
- +Veel carrosserievarianten
- +Praktische stationwagon
- -Elektronicaproblemen
- -Gedrag automaatbak
- -Problemen thp motoren
We kennen de Peugeot 308 al sinds 2007. Hij komt dan op de markt als opvolger van de welbekende 307. Hoewel zijn ontwerp lijkt op dat van zijn voorganger, heeft de 308 wel degelijk een hoop veranderingen doorgemaakt. Zo voelt hij een stuk moderner aan en maakt hij gebruik van verschillende nieuwe technieken.
Lees het volledige Autoweek koopadviesPeugeot 308 SW (2008) - Test
- Autotest
COMPLEET RAPPORT VAN DEZE PEUGEOT

5-XHK-71
Peugeot 308
Bedankt voor je bestelling.Klik hieronder op de knop om de PDF te downloaden.
Er is aanvullend een mail gestuurd naar je adres <> met het kentekenrapport als bijlage.
Mocht je geen mail ontvangen hebben, controleer dan de spambox van je
mailaccount.