- APK historie
- eigenarenhistorie
- WOK: huidige status
- waardeindicatie Indicata
- uitgebreide specificaties
- autotests (mits beschikbaar)
- tellerstand controle
Kenteken Check 59-LJJ-3
HYUNDAI I 10 | 2010
Deze HYUNDAI I 10 is voor het eerst in gebruik genomen in het jaar 2010 en is nu 15 jaar en 3 maanden oud. De catalogusprijs inclusief fabrieksopties bedraagt € 7.595 inclusief BTW en BPM. De wielen worden aangedreven door een 67 pk benzinemotor. Het schakelen gaat handmatig. De HYUNDAI heeft een topsnelheid van 151 km/h en volgens fabrieksopgave een gemiddeld verbruik van 4,8 l/100 km. De I 10 is 114 dagen in bezit van de huidige eigenaar. Het duurt nog 249 dagen voordat de auto APK-gekeurd moet worden.
Kentekenrapport
BASISKENMERKEN
Status | ok |
Classificatie | Personenauto |
Merk | HYUNDAI |
Model | I 10 |
Kleur | rood |
Brandstof | benzine |
Carrosserie | Mpv |
Aantal deuren | 4 |
Aantal zitplaatsen | 5 |
Aantal wielen | 4 |
Schakeling | handmatig |
BPM | € 0 |
Nieuwprijs | € 7.595 |
Waardetaxatie Indicata | € 7,95 |
Ontdek deze occasions: had je ze al gezien?
REGISTRATIE
Datum eerste toelating | 11 mei 2010 |
Datum eerste registratie Nederland | 11 mei 2010 |
Datum laatste tenaamstelling | 14 mei 2025 |
APK melddatum | 29 april 2025 |
APK vervaldatum | 13 mei 2026 |
WAM verzekerd | ja wat kost de verzekering? |
Plaats chassisnummer | r. dwarsbalk by voorzitting |
Aantal eigenaren | 4 |
APK & Eigenarenhistorie | € 7,95 |
MOTOR
Motorcode | G4HG |
Aantal cilinders | 4 |
Cilinderinhoud | 1086 cc |
Max. vermogen | 49 kW / 67 pk |
Geluidsniveau stationair | 79 dB |
Geluidsniveau rijdend | 73 dB |
MILIEU
Brandstofverbruik binnen bebouwde kom | 6,1 l/100km |
Brandstofverbruik buiten bebouwde kom | 4,1 l/100km |
Brandstofverbruik gecombineerd (NEDC) | 4,8 l/100km |
CO2-uitstoot (NEDC) | 114 g/km |
CO2-uitstoot (WLTP) | niet geregistreerd |
Emissiecode | Euro 4 |
Bijtelling | 14% |
Tellerstand controle | € 7,95 |
MATEN & GEWICHTEN
Massa leeg | 900 kg |
Maximum toelaatbare massa | 1.405 kg |
Aanhangermassa geremd | 700 kg |
Aanhangermassa ongeremd | 400 kg |
Lengte | 3.565 mm |
Breedte | 1.595 mm |
Hoogte | 1.540 mm |
Wielbasis | 2.380 mm |
Bandenmaat (origineel) | 155/70R13 Prijzen |
Wat kost de autoverzekering?
CARBASE GEGEVENS
Topsnelheid | 151 km/h |
Acceleratie 0-100 km/h | 15,6 s |
Maximum vermogen | 49 kW / 66 pk |
Maximum koppel | 98 Nm |
Draaicirkel | 9,5 m |
Kogeldruk | 28 kg |
Dakbelasting | 50 kg |
Inhoud bagageruimte | 225 - 889 l |
Inhoud brandstoftank | 35 l |
Segment | A |
Koopadvies
- +Fijn rijgedrag
- +Ruim voor zijn segment
- +Goede zitpositie
- -Weinig motorisaties
- -Geen hybride opties
- -Luxe uitrusting is prijzig
Als de derde generatie Hyundai i10 in 2020 op de markt komt, is hij nog maar een van de weinige overgebleven A-segmenters. Ondanks zijn compacte buitenmaten voelt de i10 vanbinnen ruim aan. Zo manoeuvreer je zorgeloos door de drukke stad, zonder al te veel in te leveren op zitruimte.
Lees het volledige Autoweek koopadviesHyundai i10 - Occasion aankoopadvies
- Occasion koopadvies
COMPLEET RAPPORT VAN DEZE HYUNDAI

59-LJJ-3
Hyundai i10
Bedankt voor je bestelling.Klik hieronder op de knop om de PDF te downloaden.
Er is aanvullend een mail gestuurd naar je adres <> met het kentekenrapport als bijlage.
Mocht je geen mail ontvangen hebben, controleer dan de spambox van je
mailaccount.