- APK historie
- eigenarenhistorie
- WOK: huidige status
- waardeindicatie Indicata
- uitgebreide specificaties
- autotests (mits beschikbaar)
- tellerstand controle
Met een account kun je:
Om te kunnen inloggen op Mijn AutoWeek moet u akkoord gaan met onze privacy voorwaarden.
Deze BMW M5 is voor het eerst in gebruik genomen in het jaar 2014 en is nu 10 jaar en 9 maanden oud. De catalogusprijs inclusief fabrieksopties bedraagt € 175.229 inclusief BTW en BPM. De wielen worden aangedreven door een 600 pk benzinemotor. Het schakelen gaat automatisch. De BMW heeft een topsnelheid van 250 km/h en volgens fabrieksopgave een gemiddeld verbruik van 9,9 l/100 km. De M5 is 1.258 dagen in bezit van de huidige eigenaar. Het duurt nog 198 dagen voordat de auto APK-gekeurd moet worden.
Status | ok |
Classificatie | Personenauto |
Merk | BMW |
Model | M5 |
Kleur | grijs |
Brandstof | benzine |
Carrosserie | Sedan |
Aantal deuren | 4 |
Aantal zitplaatsen | 5 |
Aantal wielen | 4 |
Schakeling | automatisch, 7 versnellingen |
BPM | € 29.337 |
Nieuwprijs | € 175.229 |
Waardetaxatie Indicata | € 7,95 |
Datum eerste toelating | 15 augustus 2014 |
Datum eerste registratie Nederland | 15 augustus 2014 |
Datum laatste tenaamstelling | 24 december 2021 |
APK melddatum | 20 december 2024 |
APK vervaldatum | 20 december 2025 |
WAM verzekerd | ja wat kost de verzekering? |
Plaats chassisnummer | r. motorruimte |
Aantal eigenaren | 3 |
APK & Eigenarenhistorie | € 7,95 |
Motorcode | S63B44B |
Aantal cilinders | 8 |
Cilinderinhoud | 4395 cc |
Max. vermogen | 441 kW / 600 pk |
Geluidsniveau stationair | 93 dB |
Geluidsniveau rijdend | 73 dB |
Brandstofverbruik binnen bebouwde kom | 13,9 l/100km |
Brandstofverbruik buiten bebouwde kom | 7,6 l/100km |
Brandstofverbruik gecombineerd (NEDC) | 9,9 l/100km |
CO2-uitstoot (NEDC) | 231 g/km |
CO2-uitstoot (WLTP) | niet geregistreerd |
Roetuitstoot | 0 mg/km |
Roetfilter | n.v.t. |
Emissiecode | Euro 6 |
Bijtelling | 25% |
Energielabel | G |
Tellerstand controle | € 7,95 |
Massa leeg | 1.845 kg |
Maximum toelaatbare massa | 2.410 kg |
Voorasdruk | 1.180 kg |
Achterasdruk | 1.260 kg |
Aanhangermassa geremd | 2.000 kg |
Aanhangermassa ongeremd | 750 kg |
Lengte | 4.910 mm |
Breedte | 1.891 mm |
Hoogte | 1.448 mm |
Wielbasis | 2.960 mm |
Bandenmaat (origineel) | 295/35R19 Prijzen |
Topsnelheid | 250 km/h |
Acceleratie 0-100 km/h | 4,4 s |
Maximum vermogen | 412 kW / 560 pk |
Maximum koppel | 680 Nm |
Draaicirkel | 12,6 m |
Kogeldruk | 90 kg |
Dakbelasting | 100 kg |
Inhoud bagageruimte | 520 - 520 l |
Inhoud brandstoftank | 80 l |
Segment | E |
Sinds 2010 kennen we de zesde generatie BMW 5-serie. Deze is tot 2017 nieuw geleverd, en wordt nu nog veel aangeboden als occasion. Zoals we gewend zijn is deze BMW er als sedan (F10) en als Touring (F11). En dat is niet de enige keuze die je moet maken als je op zoek gaat naar een 5-serie. Ook het aanbod aan verschillende opties en motoren zorgt voor veel mogelijkheden.
Lees het volledige Autoweek koopadvies
Er is aanvullend een mail gestuurd naar je adres <> met het kentekenrapport als bijlage.
Mocht je geen mail ontvangen hebben, controleer dan de spambox van je
mailaccount.