- APK historie
- eigenarenhistorie
- WOK: huidige status
- waardeindicatie Indicata
- uitgebreide specificaties
- autotests (mits beschikbaar)
- land van herkomst (import)
Kenteken Check 41-XXP-1
BMW 5ER REIHE | 2012
Deze BMW 5ER REIHE is voor het eerst in gebruik genomen in het jaar 2012 en is nu 13 jaar en 4 maanden oud. In december 2012 werd deze auto in Nederland ingevoerd en op Nederlands kenteken gezet. De catalogusprijs inclusief fabrieksopties bedraagt € 100.378 inclusief BTW en BPM. De wielen worden aangedreven door een 258 pk dieselmotor. Het schakelen gaat automatisch. De BMW heeft een topsnelheid van 248 km/h en volgens fabrieksopgave een gemiddeld verbruik van 5,7 l/100 km. De 5ER REIHE is 127 dagen in bezit van de huidige eigenaar. Het duurt nog 246 dagen voordat de auto APK-gekeurd moet worden.
Kentekenrapport
BASISKENMERKEN
Status | ok |
Classificatie | Personenauto |
Merk | BMW |
Model | 5ER REIHE |
Kleur | zwart |
Brandstof | diesel |
Carrosserie | Stationwagen |
Aantal deuren | 4 |
Aantal zitplaatsen | 5 |
Aantal wielen | 4 |
Schakeling | automatisch |
BPM | € 10.008 |
Nieuwprijs | € 100.378 |
Waardetaxatie Indicata | € 7,95 |
Had je deze auto's al gezien?

BMW 5-serie Touring 535d High Executive F11 | EURO5 | 138.000KM | Panorama | Adaptive Drive | Comfort Seats
- 2010
- 138.000 km

BMW 5-serie Touring 535d High Executive , M-Sport, Leder, HUD
- 2012
- 236.439 km

BMW 5-serie Touring 520d High Executive | Leder | Stoel verwarming |
- 2013
- 294.629 km
REGISTRATIE
Datum eerste toelating | 24 januari 2012 |
Datum eerste registratie Nederland | 29 december 2012 |
Datum laatste tenaamstelling | 10 februari 2025 |
APK melddatum | 19 februari 2025 |
APK vervaldatum | 19 februari 2026 |
Parallel import | ja |
WAM verzekerd | ja wat kost de verzekering? |
Plaats chassisnummer | r. motorruimte |
Aantal eigenaren | 2 |
APK & Eigenarenhistorie | € 7,95 |
MOTOR
Motorcode | N57D30A |
Aantal cilinders | 6 |
Cilinderinhoud | 2993 cc |
Max. vermogen | 190 kW / 258 pk |
Geluidsniveau stationair | 75 dB |
Geluidsniveau rijdend | 70 dB |
MILIEU
Brandstofverbruik binnen bebouwde kom | 6,6 l/100km |
Brandstofverbruik buiten bebouwde kom | 5,1 l/100km |
Brandstofverbruik gecombineerd (NEDC) | 5,7 l/100km |
CO2-uitstoot (NEDC) | 149 g/km |
CO2-uitstoot (WLTP) | niet geregistreerd |
Roetuitstoot | 0.5 mg/km |
Roetfilter | affabriek |
Emissiecode | Euro 5 |
Bijtelling | 25% |
Tellerstand controle | € 7,95 |
MATEN & GEWICHTEN
Massa leeg | 1.770 kg |
Maximum toelaatbare massa | 2.445 kg |
Aanhangermassa geremd | 2.000 kg |
Aanhangermassa ongeremd | 750 kg |
Lengte | 4.907 mm |
Breedte | 1.860 mm |
Hoogte | 1.462 mm |
Wielbasis | 2.970 mm |
Bandenmaat (origineel) | 225/55R17 Prijzen |
Wat kost de autoverzekering?
CARBASE GEGEVENS
Topsnelheid | 248 km/h |
Acceleratie 0-100 km/h | 6,1 s |
Maximum vermogen | 190 kW / 258 pk |
Maximum koppel | 540 Nm |
Draaicirkel | 12,0 m |
Kogeldruk | 90 kg |
Dakbelasting | 100 kg |
Inhoud bagageruimte | 560 - 1670 l |
Inhoud brandstoftank | 70 l |
Segment | E |
- UitvoeringJarenTankTransmissieDeurenCarrosserie
- 530d Touring11 - 13DA5STA
- 530d Touring High Executive11 - 13DA5STA
- 530d Touring Executive11 - 13DA5STA
- 530d Blue Performance Touring Executive11 - 12DA5STA
- 530d Blue Performance Touring11 - 12DA5STA
- 530d Blue Performance Touring High Executive11 - 12DA5STA
Koopadvies
- +Dynamisch rijgedrag
- +Comfort
- +Breed motorisch aanbod
- -Relatief duur in aanschaf
- -Hoge onderhoudskosten
- -Problemen oude dieselmotoren
Sinds 2010 kennen we de zesde generatie BMW 5-serie. Deze is tot 2017 nieuw geleverd, en wordt nu nog veel aangeboden als occasion. Zoals we gewend zijn is deze BMW er als sedan (F10) en als Touring (F11). En dat is niet de enige keuze die je moet maken als je op zoek gaat naar een 5-serie. Ook het aanbod aan verschillende opties en motoren zorgt voor veel mogelijkheden.
Lees het volledige Autoweek koopadviesKlokje Rond Speciaal - 2 x 5-serie van BMW - BMW 535iX...
- Klokje rond
COMPLEET RAPPORT VAN DEZE BMW

41-XXP-1
BMW 5-serie
Bedankt voor je bestelling.Klik hieronder op de knop om de PDF te downloaden.
Er is aanvullend een mail gestuurd naar je adres <> met het kentekenrapport als bijlage.
Mocht je geen mail ontvangen hebben, controleer dan de spambox van je
mailaccount.