- APK historie
- eigenarenhistorie
- WOK: huidige status
- waardeindicatie Indicata
- uitgebreide specificaties
- autotests (mits beschikbaar)
- tellerstand controle
Met een account kun je:
Om te kunnen inloggen op Mijn AutoWeek moet u akkoord gaan met onze privacy voorwaarden.
Deze HYUNDAI I10 is voor het eerst in gebruik genomen in het jaar 2014 en is nu 11 jaar en 1 maanden oud. De catalogusprijs inclusief fabrieksopties bedraagt € 13.130 inclusief BTW en BPM. De wielen worden aangedreven door een 65 pk benzinemotor. Het schakelen gaat handmatig. De HYUNDAI heeft een topsnelheid van 155 km/h en volgens fabrieksopgave een gemiddeld verbruik van 4,7 l/100 km. De I10 is 3 dagen in bezit van de huidige eigenaar. Het duurt nog 349 dagen voordat de auto APK-gekeurd moet worden. De auto staat momenteel te koop in Waalwijk met een kilometerstand van 155.581 km.
Status | ok |
Classificatie | Personenauto |
Merk | HYUNDAI |
Model | I10 |
Kleur | grijs |
Brandstof | benzine |
Carrosserie | Hatchback |
Aantal deuren | 4 |
Aantal zitplaatsen | 5 |
Aantal wielen | 4 |
Schakeling | handmatig |
BPM | € 2.100 |
Nieuwprijs | € 13.130 |
Waardetaxatie Indicata | € 7,95 |
Datum eerste toelating | 14 juli 2014 |
Datum eerste registratie Nederland | 14 juli 2014 |
Datum laatste tenaamstelling | 3 september 2025 |
APK melddatum | 22 augustus 2025 |
APK vervaldatum | 22 augustus 2026 |
WAM verzekerd | ja wat kost de verzekering? |
Plaats chassisnummer | r. dwarsbalk by voorzitting |
Aantal eigenaren | 6 |
APK & Eigenarenhistorie | € 7,95 |
Motorcode | G3LA |
Aantal cilinders | 3 |
Cilinderinhoud | 998 cc |
Max. vermogen | 48 kW / 65 pk |
Geluidsniveau stationair | 77 dB |
Geluidsniveau rijdend | 71 dB |
Brandstofverbruik binnen bebouwde kom | 6,0 l/100km |
Brandstofverbruik buiten bebouwde kom | 4,0 l/100km |
Brandstofverbruik gecombineerd (NEDC) | 4,7 l/100km |
CO2-uitstoot (NEDC) | 108 g/km |
CO2-uitstoot (WLTP) | niet geregistreerd |
Emissiecode | Euro 5 |
Bijtelling | 5% |
Tellerstand controle | € 7,95 |
Massa leeg | 908 kg |
Maximum toelaatbare massa | 1.420 kg |
Lengte | 3.665 mm |
Breedte | 1.660 mm |
Hoogte | 1.500 mm |
Wielbasis | 2.390 mm |
Bandenmaat (origineel) | 155/70R13 Prijzen |
Topsnelheid | 155 km/h |
Acceleratie 0-100 km/h | 15,1 s |
Maximum vermogen | 49 kW / 66 pk |
Maximum koppel | 94 Nm |
Draaicirkel | 9,6 m |
Kogeldruk | 75 kg |
Dakbelasting | 60 kg |
Inhoud bagageruimte | 252 - 1046 l |
Inhoud brandstoftank | 35 l |
Segment | A |
Als de derde generatie Hyundai i10 in 2020 op de markt komt, is hij nog maar een van de weinige overgebleven A-segmenters. Ondanks zijn compacte buitenmaten voelt de i10 vanbinnen ruim aan. Zo manoeuvreer je zorgeloos door de drukke stad, zonder al te veel in te leveren op zitruimte.
Lees het volledige Autoweek koopadvies
Er is aanvullend een mail gestuurd naar je adres <> met het kentekenrapport als bijlage.
Mocht je geen mail ontvangen hebben, controleer dan de spambox van je
mailaccount.