- APK historie
- eigenarenhistorie
- WOK: huidige status
- waardeindicatie Indicata
- uitgebreide specificaties
- autotests (mits beschikbaar)
- tellerstand controle
Kenteken Check 4-TTB-61
PEUGEOT 308 | 2014
Deze PEUGEOT 308 is voor het eerst in gebruik genomen in het jaar 2014 en is nu 11 jaar oud. De catalogusprijs inclusief fabrieksopties bedraagt € 27.700 inclusief BTW en BPM. De wielen worden aangedreven door een 156 pk benzinemotor. Het schakelen gaat handmatig. De PEUGEOT heeft een topsnelheid van 213 km/h en volgens fabrieksopgave een gemiddeld verbruik van 5,4 l/100 km. De 308 is 360 dagen in bezit van de huidige eigenaar. Deze auto heeft momenteel geen geldige APK, een nieuwe keuring is vereist.
Kentekenrapport
BASISKENMERKEN
Status | ok |
Classificatie | Personenauto |
Merk | PEUGEOT |
Model | 308 |
Kleur | wit |
Brandstof | benzine |
Carrosserie | Hatchback |
Aantal deuren | 4 |
Aantal zitplaatsen | 5 |
Aantal wielen | 4 |
Schakeling | handmatig |
BPM | € 3.906 |
Nieuwprijs | € 27.700 |
Waardetaxatie Indicata | € 7,95 |
Had je deze auto's al gezien?

Peugeot 308 1.6 THP 125pk Blue Lease Executive (Dealer onderhouden)
- 2014
- 99.601 km

Peugeot 308 1.2 PureTech Navigatie*Distributieriem VV*Cruise*Clima*Trekhaak*LM velgen*Dealer onderhouden*2e eigenaar*
- 2015
- 178.276 km

Peugeot 308 1.6 THP Première Trekhaak Pano Cruise Clima Navi Led Rijklaar
- 2014
- 130.410 km
REGISTRATIE
Datum eerste toelating | 9 mei 2014 |
Datum eerste registratie Nederland | 9 mei 2014 |
Datum laatste tenaamstelling | 5 juni 2024 |
APK melddatum | 22 maart 2024 |
APK vervaldatum | 9 mei 2025 |
WAM verzekerd | ja wat kost de verzekering? |
Plaats chassisnummer | r. v. motorruimte |
Aantal eigenaren | 4 |
APK & Eigenarenhistorie | € 7,95 |
MOTOR
Motorcode | 5F02 |
Aantal cilinders | 4 |
Cilinderinhoud | 1598 cc |
Max. vermogen | 115 kW / 156 pk |
Geluidsniveau stationair | 76 dB |
Geluidsniveau rijdend | 69 dB |
MILIEU
Brandstofverbruik binnen bebouwde kom | 7,5 l/100km |
Brandstofverbruik buiten bebouwde kom | 4,3 l/100km |
Brandstofverbruik gecombineerd (NEDC) | 5,4 l/100km |
CO2-uitstoot (NEDC) | 125 g/km |
CO2-uitstoot (WLTP) | niet geregistreerd |
Emissiecode | Euro 5 |
Bijtelling | 25% |
Tellerstand controle | € 7,95 |
MATEN & GEWICHTEN
Massa leeg | 1.140 kg |
Maximum toelaatbare massa | 1.770 kg |
Aanhangermassa geremd | 1.400 kg |
Aanhangermassa ongeremd | 615 kg |
Lengte | 4.253 mm |
Breedte | 1.804 mm |
Hoogte | 1.472 mm |
Wielbasis | 2.620 mm |
Bandenmaat (origineel) | 205/55R16 Prijzen |
Wat kost de autoverzekering?
CARBASE GEGEVENS
Topsnelheid | 213 km/h |
Acceleratie 0-100 km/h | 9,3 s |
Maximum vermogen | 115 kW / 155 pk |
Maximum koppel | 240 Nm |
Draaicirkel | 10,4 m |
Kogeldruk | 75 kg |
Dakbelasting | 80 kg |
Inhoud bagageruimte | 420 - 1228 l |
Inhoud brandstoftank | 53 l |
Segment | C |
Koopadvies
- +Comfortabel
- +Ruime kofferbak
- +Directe besturing
- -Krap op de achterbank
- -Weke achtervering sw
- -Traag touchscreen
De tweede generatie Peugeot 308 komt in 2013 op de markt. Zijn naam is bijzonder, want de 308 II is de eerste Peugeot die het optellen van de typenummers doorbreekt. Het nieuwe model is in ieder geval een succes: in 2014 wordt hij uitgeroepen tot Auto van het Jaar.
Lees het volledige Autoweek koopadviesPeugeot 308 - Occasion aankoopadvies
- Occasion koopadvies
COMPLEET RAPPORT VAN DEZE PEUGEOT

4-TTB-61
Peugeot 308
Bedankt voor je bestelling.Klik hieronder op de knop om de PDF te downloaden.
Er is aanvullend een mail gestuurd naar je adres <> met het kentekenrapport als bijlage.
Mocht je geen mail ontvangen hebben, controleer dan de spambox van je
mailaccount.