- APK historie
- eigenarenhistorie
- WOK: huidige status
- waardeindicatie Indicata
- uitgebreide specificaties
- autotests (mits beschikbaar)
- tellerstand controle
Kenteken Check 38-JTH-9
PEUGEOT 3008 | 2009
Deze PEUGEOT 3008 is voor het eerst in gebruik genomen in het jaar 2009 en is nu 15 jaar en 11 maanden oud. De catalogusprijs inclusief fabrieksopties bedraagt € 26.199 inclusief BTW en BPM. De wielen worden aangedreven door een 120 pk benzinemotor. Het schakelen gaat handmatig. De PEUGEOT heeft een topsnelheid van 185 km/h en volgens fabrieksopgave een gemiddeld verbruik van 7,1 l/100 km. De 3008 is 267 dagen in bezit van de huidige eigenaar. Het duurt nog 149 dagen voordat de auto APK-gekeurd moet worden.
Kentekenrapport
BASISKENMERKEN
Status | ok |
Classificatie | Personenauto |
Merk | PEUGEOT |
Model | 3008 |
Kleur | grijs |
Brandstof | benzine |
Carrosserie | Stationwagen |
Aantal deuren | 4 |
Aantal zitplaatsen | 5 |
Aantal wielen | 4 |
Schakeling | handmatig |
BPM | € 5.103 |
Nieuwprijs | € 26.199 |
Waardetaxatie Indicata | € 7,95 |
Had je deze auto's al gezien?

Peugeot 3008 1.6 VTi Blue Lease|Navi|PDC|Cruise|Clima
- 2011
- 206.100 km

Peugeot 3008 1.6 THP ST Automaat Panoramadak, NAP, Airco, Navi, Cruise control
- 2011
- 134.256 km

Peugeot 3008 1.6 THP GT | trekhaak | climate control | navi fullmap | pdc v/a | panorama dak | cruise | bluetooth
- 2010
- 190.532 km
REGISTRATIE
Datum eerste toelating | 28 augustus 2009 |
Datum eerste registratie Nederland | 28 augustus 2009 |
Datum laatste tenaamstelling | 23 november 2024 |
APK melddatum | 14 januari 2025 |
APK vervaldatum | 14 januari 2026 |
WAM verzekerd | ja wat kost de verzekering? |
Plaats chassisnummer | r. by schroefveerkoker |
Aantal eigenaren | 1 |
APK & Eigenarenhistorie | € 7,95 |
MOTOR
Motorcode | 5FW |
Aantal cilinders | 4 |
Cilinderinhoud | 1598 cc |
Max. vermogen | 88 kW / 120 pk |
Geluidsniveau stationair | 75 dB |
Geluidsniveau rijdend | 73 dB |
MILIEU
Brandstofverbruik binnen bebouwde kom | 9,8 l/100km |
Brandstofverbruik buiten bebouwde kom | 5,6 l/100km |
Brandstofverbruik gecombineerd (NEDC) | 7,1 l/100km |
CO2-uitstoot (NEDC) | 165 g/km |
CO2-uitstoot (WLTP) | niet geregistreerd |
Emissiecode | Euro 5 |
Bijtelling | 25% |
Tellerstand controle | € 7,95 |
MATEN & GEWICHTEN
Massa leeg | 1.374 kg |
Maximum toelaatbare massa | 2.020 kg |
Aanhangermassa geremd | 1.500 kg |
Aanhangermassa ongeremd | 735 kg |
Lengte | 4.365 mm |
Breedte | 1.837 mm |
Hoogte | 1.635 mm |
Wielbasis | 2.610 mm |
Bandenmaat (origineel) | 225/50R17 Prijzen |
Wat kost de autoverzekering?
CARBASE GEGEVENS
Topsnelheid | 185 km/h |
Acceleratie 0-100 km/h | 11,8 s |
Maximum vermogen | 88 kW / 120 pk |
Maximum koppel | 160 Nm |
Draaicirkel | 11,0 m |
Kogeldruk | 70 kg |
Dakbelasting | 75 kg |
Inhoud bagageruimte | 432 - 1241 l |
Inhoud brandstoftank | 60 l |
Segment | J |
Koopadvies
- +Comfort
- +Praktisch
- +Keuze aan aandrijflijnen
- -Weinig dynamisch
- -Distributieriem puretech-motoren
- -Olieverbruik thp-motoren
Met de introductie van de eerste generatie 3008 zette Peugeot in 2009 een opvallende en praktische cross-over op de kaart. Door het combineren van kenmerken van zowel een SUV als een MPV ontstond een model dat inspeelt op de wens naar ruimte en comfort in een moderne vormgeving. Vooral gezinnen en zakelijke rijders waarderen deze veelzijdige Peugeot.
Lees het volledige Autoweek koopadviesRij-impressie Peugeot 3008 Hybrid4
- Eerste rijtest
COMPLEET RAPPORT VAN DEZE PEUGEOT

38-JTH-9
Peugeot 3008
Bedankt voor je bestelling.Klik hieronder op de knop om de PDF te downloaden.
Er is aanvullend een mail gestuurd naar je adres <> met het kentekenrapport als bijlage.
Mocht je geen mail ontvangen hebben, controleer dan de spambox van je
mailaccount.