- APK historie
- eigenarenhistorie
- WOK: huidige status
- waardeindicatie Indicata
- uitgebreide specificaties
- autotests (mits beschikbaar)
- tellerstand controle
Met een account kun je:
Om te kunnen inloggen op Mijn AutoWeek moet u akkoord gaan met onze privacy voorwaarden.
Deze BMW 528I is voor het eerst in gebruik genomen in het jaar 2012 en is nu 13 jaar en 5 maanden oud. De catalogusprijs inclusief fabrieksopties bedraagt € 77.545 inclusief BTW en BPM. De wielen worden aangedreven door een 258 pk benzinemotor. Het schakelen gaat automatisch. De BMW heeft een topsnelheid van 246 km/h en volgens fabrieksopgave een gemiddeld verbruik van 7,8 l/100 km. De 528I is 40 dagen in bezit van de huidige eigenaar. Deze auto heeft momenteel geen geldige APK, een nieuwe keuring is vereist. De auto staat momenteel te koop in Beek en Donk met een kilometerstand van 156.026 km.
Status | ok |
Classificatie | Personenauto |
Merk | BMW |
Model | 528I |
Kleur | grijs |
Brandstof | benzine |
Carrosserie | Stationwagen |
Aantal deuren | 4 |
Aantal zitplaatsen | 5 |
Aantal wielen | 4 |
Schakeling | automatisch |
BPM | € 13.996 |
Nieuwprijs | € 77.545 |
Waardetaxatie Indicata | € 7,95 |
Datum eerste toelating | 4 januari 2012 |
Datum eerste registratie Nederland | 4 januari 2012 |
Datum laatste tenaamstelling | 10 mei 2025 |
APK melddatum | 8 mei 2024 |
APK vervaldatum | 19 mei 2025 |
WAM verzekerd | ja wat kost de verzekering? |
Plaats chassisnummer | r. motorruimte |
Aantal eigenaren | 4 |
APK & Eigenarenhistorie | € 7,95 |
Motorcode | N53B30A |
Aantal cilinders | 6 |
Cilinderinhoud | 2996 cc |
Max. vermogen | 190 kW / 258 pk |
Geluidsniveau stationair | 78 dB |
Geluidsniveau rijdend | 74 dB |
Brandstofverbruik binnen bebouwde kom | 10,6 l/100km |
Brandstofverbruik buiten bebouwde kom | 6,2 l/100km |
Brandstofverbruik gecombineerd (NEDC) | 7,8 l/100km |
CO2-uitstoot (NEDC) | 182 g/km |
CO2-uitstoot (WLTP) | niet geregistreerd |
Emissiecode | Euro 5 |
Bijtelling | 25% |
Energielabel | C |
Tellerstand controle | € 7,95 |
Massa leeg | 1.720 kg |
Maximum toelaatbare massa | 2.395 kg |
Voorasdruk | 1.070 kg |
Achterasdruk | 1.380 kg |
Aanhangermassa geremd | 2.000 kg |
Aanhangermassa ongeremd | 750 kg |
Lengte | 4.907 mm |
Breedte | 1.860 mm |
Hoogte | 1.462 mm |
Wielbasis | 2.970 mm |
Bandenmaat (origineel) | 225/55R17 Prijzen |
Topsnelheid | 246 km/h |
Acceleratie 0-100 km/h | 6,9 s |
Maximum vermogen | 190 kW / 258 pk |
Maximum koppel | 310 Nm |
Draaicirkel | 12,0 m |
Kogeldruk | 90 kg |
Dakbelasting | 100 kg |
Inhoud bagageruimte | 560 - 1670 l |
Inhoud brandstoftank | 70 l |
Segment | E |
Sinds 2010 kennen we de zesde generatie BMW 5-serie. Deze is tot 2017 nieuw geleverd, en wordt nu nog veel aangeboden als occasion. Zoals we gewend zijn is deze BMW er als sedan (F10) en als Touring (F11). En dat is niet de enige keuze die je moet maken als je op zoek gaat naar een 5-serie. Ook het aanbod aan verschillende opties en motoren zorgt voor veel mogelijkheden.
Lees het volledige Autoweek koopadvies
Er is aanvullend een mail gestuurd naar je adres <> met het kentekenrapport als bijlage.
Mocht je geen mail ontvangen hebben, controleer dan de spambox van je
mailaccount.