- APK historie
- eigenarenhistorie
- WOK: huidige status
- waardeindicatie Indicata
- uitgebreide specificaties
- autotests (mits beschikbaar)
- tellerstand controle
Kenteken Check 2-KTX-11
BMW 5ER REIHE | 2013
Deze BMW 5ER REIHE is voor het eerst in gebruik genomen in het jaar 2013 en is nu 11 jaar en 9 maanden oud. De catalogusprijs inclusief fabrieksopties bedraagt € 52.540 inclusief BTW en BPM. De wielen worden aangedreven door een 184 pk benzinemotor. Het schakelen gaat automatisch. De BMW heeft een topsnelheid van 220 km/h en volgens fabrieksopgave een gemiddeld verbruik van 6,9 l/100 km. De 5ER REIHE is 10 dagen in bezit van de huidige eigenaar. Deze auto heeft momenteel geen geldige APK, een nieuwe keuring is vereist. De auto staat momenteel te koop in Krimpen aan den IJssel met een kilometerstand van 119.102 km.
Kentekenrapport
BASISKENMERKEN
Status | ok |
Classificatie | Personenauto |
Merk | BMW |
Model | 5ER REIHE |
Kleur | zwart |
Brandstof | benzine |
Carrosserie | Stationwagen |
Aantal deuren | 4 |
Aantal zitplaatsen | 5 |
Aantal wielen | 4 |
Schakeling | automatisch |
BPM | € 8.585 |
Nieuwprijs | € 52.540 |
Waardetaxatie Indicata | € 7,95 |
Had je deze auto's al gezien?

BMW 523I HIGH EXECUTIVE, Panorama, Xenon, Soft Close, ACC
- 2011
- 291.569 km

BMW 5-serie Touring 528i High Executive
- 2011
- 250.498 km

BMW 5-serie Touring 528i High Executive 2012 M-Pakket | Head-up | Memoryseats | Navigatie | Camera | Bluetooth | Stoelverwarming | PDC | Cruise control | Climate control | USB AUX | Lederen bekleding | Elektrisch verstelbaar stuur
- 2012
- 165.237 km
REGISTRATIE
Datum eerste toelating | 18 juli 2013 |
Datum eerste registratie Nederland | 18 juli 2013 |
Datum laatste tenaamstelling | 5 mei 2025 |
APK melddatum | 19 april 2024 |
APK vervaldatum | 19 april 2025 |
WAM verzekerd | ja wat kost de verzekering? |
Plaats chassisnummer | r. motorruimte |
Aantal eigenaren | 2 |
APK & Eigenarenhistorie | € 7,95 |
MOTOR
Motorcode | N20B20B |
Aantal cilinders | 4 |
Cilinderinhoud | 1997 cc |
Max. vermogen | 135 kW / 184 pk |
Geluidsniveau stationair | 79 dB |
Geluidsniveau rijdend | 69 dB |
MILIEU
Brandstofverbruik binnen bebouwde kom | 8,9 l/100km |
Brandstofverbruik buiten bebouwde kom | 5,7 l/100km |
Brandstofverbruik gecombineerd (NEDC) | 6,9 l/100km |
CO2-uitstoot (NEDC) | 160 g/km |
CO2-uitstoot (WLTP) | niet geregistreerd |
Emissiecode | Euro 5 |
Bijtelling | 25% |
Tellerstand controle | € 7,95 |
MATEN & GEWICHTEN
Massa leeg | 1.690 kg |
Maximum toelaatbare massa | 2.355 kg |
Aanhangermassa geremd | 2.000 kg |
Aanhangermassa ongeremd | 750 kg |
Lengte | 4.907 mm |
Breedte | 1.860 mm |
Hoogte | 1.462 mm |
Wielbasis | 2.970 mm |
Bandenmaat (origineel) | 225/55R17 Prijzen |
Wat kost de autoverzekering?
CARBASE GEGEVENS
Topsnelheid | 220 km/h |
Acceleratie 0-100 km/h | 8,4 s |
Maximum vermogen | 135 kW / 184 pk |
Maximum koppel | 270 Nm |
Draaicirkel | 12,0 m |
Kogeldruk | 90 kg |
Dakbelasting | 100 kg |
Inhoud bagageruimte | 560 - 1670 l |
Inhoud brandstoftank | 70 l |
Segment | E |
- UitvoeringJarenTankTransmissieDeurenCarrosserie
- 520i Touring11 - 13BA5STA
- 520i Touring Executive11 - 13BA5STA
- 520i Touring High Executive11 - 13BA5STA
- 520i Touring High Executive13 - 16BA5STA
- 520i Touring Executive13 - 16BA5STA
- 520i Touring13 - 17BA5STA
- 520i Touring Business13 - 16BA5STA
Koopadvies
- +Dynamisch rijgedrag
- +Comfort
- +Breed motorisch aanbod
- -Relatief duur in aanschaf
- -Hoge onderhoudskosten
- -Problemen oude dieselmotoren
Sinds 2010 kennen we de zesde generatie BMW 5-serie. Deze is tot 2017 nieuw geleverd, en wordt nu nog veel aangeboden als occasion. Zoals we gewend zijn is deze BMW er als sedan (F10) en als Touring (F11). En dat is niet de enige keuze die je moet maken als je op zoek gaat naar een 5-serie. Ook het aanbod aan verschillende opties en motoren zorgt voor veel mogelijkheden.
Lees het volledige Autoweek koopadviesKlokje Rond Speciaal - 2 x 5-serie van BMW - BMW 535iX...
- Klokje rond
COMPLEET RAPPORT VAN DEZE BMW

2-KTX-11
BMW 5-serie
Bedankt voor je bestelling.Klik hieronder op de knop om de PDF te downloaden.
Er is aanvullend een mail gestuurd naar je adres <> met het kentekenrapport als bijlage.
Mocht je geen mail ontvangen hebben, controleer dan de spambox van je
mailaccount.