- APK historie
- eigenarenhistorie
- WOK: huidige status
- waardeindicatie Indicata
- uitgebreide specificaties
- autotests (mits beschikbaar)
- tellerstand controle
Kenteken Check 1-TPG-52
HYUNDAI I10 | 2014
Deze HYUNDAI I10 is voor het eerst in gebruik genomen in het jaar 2014 en is nu 10 jaar en 9 maanden oud. De catalogusprijs inclusief fabrieksopties bedraagt € 12.295 inclusief BTW en BPM. De wielen worden aangedreven door een 65 pk benzinemotor. Het schakelen gaat handmatig. De HYUNDAI heeft een topsnelheid van 155 km/h en volgens fabrieksopgave een gemiddeld verbruik van 4,3 l/100 km. De I10 is 27 dagen in bezit van de huidige eigenaar. Het duurt nog 259 dagen voordat de auto APK-gekeurd moet worden. De auto staat momenteel te koop in Alkmaar met een kilometerstand van 107.232 km.
Kentekenrapport
BASISKENMERKEN
Status | ok |
Classificatie | Personenauto |
Merk | HYUNDAI |
Model | I10 |
Kleur | wit |
Brandstof | benzine |
Carrosserie | Hatchback |
Aantal deuren | 4 |
Aantal zitplaatsen | 4 |
Aantal wielen | 4 |
Schakeling | handmatig |
BPM | € 1.050 |
Nieuwprijs | € 12.295 |
Waardetaxatie Indicata | € 7,95 |
Had je deze auto's al gezien?
REGISTRATIE
Datum eerste toelating | 26 september 2014 |
Datum eerste registratie Nederland | 26 september 2014 |
Datum laatste tenaamstelling | 20 juni 2025 |
APK melddatum | 11 maart 2025 |
APK vervaldatum | 3 april 2026 |
WAM verzekerd | ja wat kost de verzekering? |
Plaats chassisnummer | r. dwarsbalk by voorzitting |
Aantal eigenaren | 5 |
APK & Eigenarenhistorie | € 7,95 |
MOTOR
Motorcode | G3LA |
Aantal cilinders | 3 |
Cilinderinhoud | 998 cc |
Max. vermogen | 48 kW / 65 pk |
Geluidsniveau stationair | 77 dB |
Geluidsniveau rijdend | 71 dB |
MILIEU
Brandstofverbruik binnen bebouwde kom | 5,1 l/100km |
Brandstofverbruik buiten bebouwde kom | 3,7 l/100km |
Brandstofverbruik gecombineerd (NEDC) | 4,3 l/100km |
CO2-uitstoot (NEDC) | 98 g/km |
CO2-uitstoot (WLTP) | niet geregistreerd |
Emissiecode | Euro 5 |
Bijtelling | 5% |
Tellerstand controle | € 7,95 |
MATEN & GEWICHTEN
Massa leeg | 908 kg |
Maximum toelaatbare massa | 1.310 kg |
Lengte | 3.665 mm |
Breedte | 1.660 mm |
Hoogte | 1.485 mm |
Wielbasis | 2.390 mm |
Bandenmaat (origineel) | 155/70R13 Prijzen |
Wat kost de autoverzekering?
CARBASE GEGEVENS
Topsnelheid | 155 km/h |
Acceleratie 0-100 km/h | 15,1 s |
Maximum vermogen | 49 kW / 66 pk |
Maximum koppel | 94 Nm |
Draaicirkel | 9,6 m |
Kogeldruk | 75 kg |
Dakbelasting | 60 kg |
Inhoud bagageruimte | 252 - 1046 l |
Inhoud brandstoftank | 35 l |
Segment | A |
Koopadvies
- +Brandstofverbruik
- +Betrouwbaar
- +Stil aan boord
- -Weinig opties motorisatie
- -Gevoelig voor zijwind
- -Rammeltjes interieur
In 2013 maakte de tweede generatie Hyundai i10 zijn debuut. De vernieuwde A-segmenter valt meteen goed in de smaak door zijn volwassen rijeigenschappen en praktische inzetbaarheid. Ook tweedehands blijft de i10 een populaire keuze die je veel tegenkomt tussen het occasionaanbod.
Lees het volledige Autoweek koopadviesDubbeltest - Renault Twingo vs Hyundai i10
- Vergelijkende test
COMPLEET RAPPORT VAN DEZE HYUNDAI

1-TPG-52
Hyundai i10
Bedankt voor je bestelling.Klik hieronder op de knop om de PDF te downloaden.
Er is aanvullend een mail gestuurd naar je adres <> met het kentekenrapport als bijlage.
Mocht je geen mail ontvangen hebben, controleer dan de spambox van je
mailaccount.