en nog veel meer..
Om te kunnen inloggen op Mijn AutoWeek moet u akkoord gaan met onze privacy voorwaarden.
36 reacties
Een viercilindermotor in een Cayman bleek toch echt een stap te ver. Dus brengt Porsche de zescilinder terug in de 718 GTS-modellen. We probeerden het nieuwe blok op het circuit.
Merk | Porsche |
---|---|
Model | 718 Cayman GTS 4.0 |
Carrosserie | 2-deurs, coupé |
Transmissie | 6 versnellingen, handgeschakeld |
Aandrijving | achterwielaandrijving |
Prijs | € 124.834 |
Brandstof | benzine |
Motor | 6-cil. boxer |
Cilinderinhoud | 3.995 cc |
Maximaal vermogen | 294 kW / 400 pk bij 7.000 tpm |
Maximaal koppel | 420 Nm bij 5.000 tpm |
Inhoud brandstoftank | 64 l |
Lengte / breedte / hoogte | 4.393 mm / 1.801 mm / 1.276 mm |
Wielbasis | 2.475 mm |
Massa leeg | 1.380 kg |
Laadvermogen | 320 kg |
Aanhangermassa geremd / ongeremd | 0 kg / 0 kg |
Banden voor | 235/35ZR20Prijzen |
Banden achter | 265/35ZR20Prijzen |
Topsnelheid | 293 km/h |
Acceleratie 0-100 km/h | 4,5 s |
Brandstofverbruik | 10,9 l/100km |
CO2-uitstoot (WLTP) | 247 g/km |
Lezersreacties (36) (gesloten)
De discussie is gesloten.
Reageren is niet meer mogelijk.