en nog veel meer..
Om te kunnen inloggen op Mijn AutoWeek moet u akkoord gaan met onze privacy voorwaarden.
36 reacties
Helaas kunnen wij deze video niet weergeven, omdat je niet akkoord bent gegaan met de
cookie voorwaarden.
Onze video speler heeft rechten nodig voor de "Social Media".
Wijzig je cookie instellingen
Een viercilindermotor in een Cayman bleek toch echt een stap te ver. Dus brengt Porsche de zescilinder terug in de 718 GTS-modellen. We probeerden het nieuwe blok op het circuit.
Merk | Porsche |
---|---|
Model | 718 Cayman GTS 4.0 |
Carrosserie | 2-deurs, coupé |
Transmissie | 6 versnellingen, handgeschakeld |
Aandrijving | achterwielaandrijving |
Prijs | € 135.924 |
Brandstof | benzine |
Motor | 6-cil. boxer |
Cilinderinhoud | 3.995 cc |
Maximaal vermogen | 294 kW / 400 pk bij 7.000 tpm |
Maximaal koppel | 420 Nm bij 5.000 tpm |
Inhoud brandstoftank | 64 l |
Lengte / breedte / hoogte | 4.393 mm / 1.801 mm / 1.276 mm |
Wielbasis | 2.475 mm |
Massa leeg | 1.380 kg |
Laadvermogen | 320 kg |
Aanhangermassa geremd / ongeremd | 0 kg / 0 kg |
Banden voor | 235/35ZR20Prijzen |
Banden achter | 265/35ZR20Prijzen |
Topsnelheid | 293 km/h |
Acceleratie 0-100 km/h | 4,5 s |
Brandstofverbruik | 10,9 l/100km |
CO2-uitstoot (WLTP) | 247 g/km |
Lezersreacties (36) (gesloten)
De discussie is gesloten.
Reageren is niet meer mogelijk.