Volvo 'meest klantgerichte bedrijf'

Automerk haalt reisorganisatie in

Volvo XC60
Volvo Nederland is bij de uitreiking van de zogenaamde CCDNA-Awards uitgeroepen tot het meest klantgerichte bedrijf van Nederland.

De prijs wordt door de organisaties Bearingpoint en Novioresearch uitgereikt na het onderzoeken van 13.000 consumentenwaarnemingen.

De Customer Centric DNA (CCDNA)-Award wordt voor het zesde jaar op rij uitgereikt aan de onderneming die zich in Nederland het meest klantgericht opstelt. De 121 bedrijven die in het onderzoek onder de loep zijn genomen, zijn onderverdeeld in de categorieën banken, verzekeraars, zorgverzekeraars, telefonieproviders, internetproviders, retail offline, retail online, energie, automotive, netbeheerder, reisorganisaties en vervoerders. Vorig jaar ging D-Reizen ervandoor met de felbegeerde titel, dat bedrijf eindigt nu op de tweede plaats. Binnen de categorie Automotive verdringt Volvo BMW van de eerste plek.

"Uiteraard zijn we erg blij met deze award", vertelt Arthur van Es, Marketing Director Volvo Car Nederland. "Klanttevredenheid staat bij ons hoog op de agenda en dit is een bevestiging dat we goed op weg zijn. Volvo heeft deze mooie award mede te danken aan haar dealers. Zij hebben uiteindelijk het echte klantcontact in de showroom en de werkplaats en zijn onze ambassadeurs. Wij hebben de afgelopen periode veel nieuwe modellen geïntroduceerd, denk aan de nieuwe Volvo S90, V90, V90 Cross Country en XC60. Deze auto's zijn door pers en publiek zeer positief ontvangen."

Dit nieuws zorgt voor dubbel feest bij Volvo, want het merk viert vandaag tevens z'n 90e verjaardag. Naar aanleiding daarvan kroop collega Roland Tameling achter het stuur van een reeks historische Volvo's. De video daarvan verschijnt zeer binnenkort!

PRIVATE LEASE Volvo

Lezersreacties (38)

Reageren

Maak melding van misbruik

Let op! Deze functie is niet bedoeld om zelf een commentaar toe te voegen. Optioneel kun je er een opmerking bij plaatsen.

Er is iets mis gegaan. Probeer het later nog eens of e-mail ons.