Nóg brutere BMW M4 gespot
Het eerste wat opvalt, zijn de safety car-stickers. BMW levert natuurlijk al sinds 1999 de safety cars voor het MotoGP-kampioenschap, maar wij zetten onze vraagtekens bij deze bestickering. Wat ons betreft is het onderdeel van de camouflage, want de 'normale' M4 werd eerder dit jaar al gepresenteerd als nieuwe safety car.
Bovendien hopen wij natuurlijk op een GTS-variant en het zou zomaar kunnen dat we die hierboven testrondjes zien maken. We zien een ander, licht gecamoufleerd front. De neus hangt extreem laag en is bovendien anders vormgegeven. Achterop zien we een flinke spoiler staan, iets wat niet gebruikelijk is bij safety cars.
BMW heeft nog geen uitsluitsel gegeven over een nog snellere en lichtere M4. Zijn voorganger, de M3 GTS, kreeg 450 pk mee en woog dankzij lichtgewicht kuipstoelen en het ontbreken van de achterbank minder dan 1.500 kilogram. Aan BMW de uitdaging om die cijfers nu te overtreffen.